Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Anbefaling: Brettspill for voksne (og teens) - Ricochet Robots

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-16, 14:03   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaling: Brettspill for voksne (og teens) - Ricochet Robots

Ricochet Robots.


Dette spillet kjøpte vi for en stund siden, og har spilt det endel - bare meg og samboeren. Reglene er superenkle - med en robot i en gitt farge som skal flyttes fra A til B. Men spillet er ordentlig utfordrende, faktisk! Best når spillerne er på ca. samme nivå sånn tenkemessig, så det egner seg nok ikke som familiespill. Tror jeg hvertfall. Kanskje?

Istedetfor å skrive masse legger jeg ved en youtubevideo som egentlig sier alt. Løp og kjøp (vi bestilte fra utlandet...aner ikke om det er å få i Norge)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 00:56   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefaling: Brettspill for voksne (og teens) - Ricochet Robots

Det så spennende ut. Utfordrende og intenst kan jeg tenke meg. Noe for alle hele tiden og ikke så mye venting. Jeg har noen logikere i hus som kan bli farlig gode i slike spill. Det ser ut til å ha noen elementer fra Robo Rally, har det ikke?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no