Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

"Pynt" til vinduskarmen?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-16, 09:54   #21
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Pynt" til vinduskarmen?

I stuen har jeg orkide i to vinduer og noen lysestaker. I det tredje vinduet har jeg en lampe og en pyntehest.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 10:38   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Pynt" til vinduskarmen?

I det ene stuevinduet har jeg et fat med kaktus, stein og legofigurer, samt en glasskrukke fra patologisk institutt det har vært en ankel oppi. Nå er det litt ulike rare greier oppi den, men ingen ankel.

I det andre har jeg tre teaklysestaker fra sekstitallet, noen små te-lysestaker og en gammel globus over månen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 11:04   #23
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Pynt" til vinduskarmen?

I stuevinduet bak sofaen har jeg to lysestaker med kubbelys, en dekorasjon med telys, to fugler (pynt) og to frosker (ikke spør, gutta fikk hver sin pyntefrosk og de MÅ stå i stuevinduet...) og så har jeg to lamper som henger. (Jeg har firedelt vindu.)
I spisestuevinduet er det mer slunkent, der står to kubbelys, guttas legobyggverk og samme to lamper som i stuen. (Spisestuen er guttas lekestue.)

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 11:05   #24
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Pynt" til vinduskarmen?

Ooh jeg glemte at i spisestuevinduet står det en orkidé jeg desperat prøver å drepe...*liker ikke orkideer*

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 11:35   #25
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Pynt" til vinduskarmen?

Det eine vinduet mitt har vinduskarm på 5 cm. Der har eg figurar frå Willow Tree og små telysestakar. I det større vinduet mitt har eg høge kubbelysestakar, to orkidèar og lyshusbyen min i midten. :symmetri: I kjøkkenvinduet har eg en plante, ei lyslykt og så trur eg det ligg eit par pennar der

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 12:17   #26
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Pynt" til vinduskarmen?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Ooh jeg glemte at i spisestuevinduet står det en orkidé jeg desperat prøver å drepe...*liker ikke orkideer*


Jeg kan adoptere den.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 12:19   #27
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.013
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Pynt" til vinduskarmen?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.


Jeg kan adoptere den.

Du er hjertelig velkommen!!
Jeg har aldri likt orkideer noe særlig, og av en eller annet grunn skal alle gi meg det!!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 12:50   #28
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: "Pynt" til vinduskarmen?

Jeg har tre grønne planter i den ene vinduskarmen på kjøkkenet og en radio i den andre. Orkideene mine avblomstret alle rett før jul, de får komme tilbake etterhvert, jeg elsker orkideer.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-16, 14:09   #29
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: "Pynt" til vinduskarmen?

Jeg har lego i vinduene i stua. Minstemann står der og leker med legoen, og han har også en liten kasse med lego i vinduet. Ellers har jeg ofte en eller to katter og en orkide. Jeg har droppet å ha fine ting i vinduspostene i stua, det får komme senere.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no