Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Top Model Norge 2011

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-11, 23:49   #401
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg er forresten stolt av denne tråden. Over 11000 visninger. Den har dekket et behov.

Godt å se at det ikke bare er meg som har slike små guilty pleasures.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 00:23   #402
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Eh... fine kjoler?

Åh, jo! Kjolen til Claudia var ... helt .... helt ... Enhjørning!!!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 09:26   #403
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Er det ferdig alt? Jeg har ikke sett en eneste episode, men har lest Britas resymé og ledd høyt! Hadde håpet å få med meg en episode for å sjekke om det er så ille og pinlig hun skal ha det til.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 10:27   #404
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Er det ferdig alt? Jeg har ikke sett en eneste episode, men har lest Britas resymé og ledd høyt! Hadde håpet å få med meg en episode for å sjekke om det er så ille og pinlig hun skal ha det til.

Synes Mona Grudt som programleder hevet programmet i forhold til tidligere år. Da var det nesten ekkelt å se på, siden Vendela Kirsebom ikke akkurat framstår som den skarpeste kniven i skuffen.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 11:09   #405
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Synes Mona Grudt som programleder hevet programmet i forhold til tidligere år. Da var det nesten ekkelt å se på, siden Vendela Kirsebom ikke akkurat framstår som den skarpeste kniven i skuffen.

Usj, jeg syntes det var ganske pinlig å se på i år også. Storm var jo helt... Ja, hva skal man si.

Har bare sett tre-fire episoder da, men det holdt. Så langt jeg kunne se var Claudia en verdig vinner.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 11:26   #406
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Helt enig i at Mona Grudt gjorde en mye bedre jobb enn Vendela. Britas blogg var morsom, men satt veldig på spissen. ille og pinlig som hun fremstilte det var det ikke.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-11, 16:53   #407
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Top Model Norge 2011

Åhjo, dette her var begredelige greier syns jeg. Altfor mye kozemoze, det siste bildet til Alexandra, f.eks., jeg fatter ikke hva de likte med det. Jeg syns jeg hører ANTM-panelet.. Jeg elsker Top Model, men her ble jeg skuffa ja. Vel vel. På mandag starter ANTM Cycle 15!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no