Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Elle - for noe drit!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-08, 15:47   #1
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Elle - for noe drit!

Først begynte det med at jeg fikk Elle-bladene senere i posten enn det kom i butikken, så jeg sendte mail og klaget, og fikk (et surt/krasst) svar tilbake om at det kunne de ikke gjøre noe med. Det var visst Posten sin skyld.

Så fikk jeg ny faktura for noen måneder siden for å forlenge abonnementet. Det ville jeg ikke fordi jeg syns bladet er noe stort tull (vesker til 60 000?? Hvem har råd til det? ).
Skrev mail hvor jeg sa opp abonnementet og at jeg hadde betalt til og med oktober. Fikk til svar at det skulle jeg få.
Har jeg fått det? Nei!
Blir så irritert. Så sier man opp abonnementet sitt, så sender de ikke de siste bladene man egentlig har betalt for?!
Jeg har sett oktober-bladet lenge i butikken, men har helt glemt å sende mail - men nå er det gjort.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no