Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva synes du om badefarsotten på Facebook?
Det er kjempemorsomt, jeg har både badet og utfordret 12 5,29%
Det er morsomt, men jeg kommer ikke til å være med selv 61 26,87%
Uinteressant- bare nok en FB-trend 105 46,26%
Irriterende selvskryt 14 6,17%
Hva? Badetrend? 9 3,96%
Annet 18 7,93%
Raspeball 8 3,52%
Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-14, 17:18   #21
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg er lei av folk som hevder at folk som legger ut [insert whatever] på FB beskyldes for skryte.

Det er ei artig greie. Alle skal kritisere alt alle andre gjer i sosiale medier. Relativt irriterande trend.

Eg kjenner at uttrykket: "Ja, så viss alle andre hopper i havet, hopper du etter?" har mista betydninga si i det siste.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:20   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det er ei artig greie. Alle skal kritisere alt alle andre gjer i sosiale medier. Relativt irriterande trend.

Eg kjenner at uttrykket: "Ja, så viss alle andre hopper i havet, hopper du etter?" har mista betydninga si i det siste.

Men hva er vi som kritiserer de som kritiserer enhver trend på SoMe for å være skrytende og selvhevdende? Metasurtrere?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:22   #23
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Metasutrer.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:22   #24
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Ikke vet jeg, og ikke bryr jeg meg. Jeg gjør som jeg vil på både Facebook og Instagram, samme hva folk måtte mene. Er ikke det like greit? Folk skal jo alltid mene noe, gi dem noe å snakke om.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:23   #25
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Skryte? -har ikke sett EN veltrentkropp på min fb-vegg.
Jeg synes det er morsomt, og synes folk er sporty og gale.
Jeg hadde nok ikke tatt utfordringen.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:28   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Har ikke badet, kommer ikke til å gjøre det. Registrerer at masse folk gjør det, men har ingen spesielle følelser verken den ene eller den andre veien. Dem om det, liksom.

Samme som Stompa.

"Uinteressant- bare nok en FB-trend" er svært beskrivende.

Irriterer meg ikke, men lar meg heller ikke rive med. Registrerer bare at det foregår, og nå har det gått litt inflasjon i det. Litt i samme gate som planking, eller som de som tar bilde av seg nakne eller toppløse på fjelltopper. Det angår liksom ikke meg. Eller som min mor skrev, som kommentar til en av disse videoene: "Glad jeg er ferdig med russetida"

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 06-05-14 kl 18:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:33   #27
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Jeg synes vel det er mest uinteressant. Folk må gjerne bade for min del, hvis de har glede av det. Jeg så et par av de første videoene i nyhetsfeeden min - lett hoderystende, men smilende - nå er det litt nok og jeg scroller bare forbi. Jeg synes ikke det er skrytete, men pleier ikke å bry meg stort med sånne trender alle kaster seg på. Så lenge jeg slipper er alt greit! Riktignok føler jeg meg som en hval, men de som kjenner meg godt nok til å eventuelt utfordre meg veit vel at kvalme, veldig gravide damer med vannskrekk og minimalt med svømmeferdigheter neppe sier ja til sånt, så jeg skylder ingen noe så langt. Vurderer å ta meg et bad med skum og lavendelbadesalt og Kindle, men det skal FB slippe å få bilde av.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:37   #28
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Jeg ble utfordret av tre stykker, og hoppet i havet på torsdag. Det var utrolig forfriskende, og jeg fikk masse energi av det. Men havet er kaldt her oppe i nord. Og det er det jo i grunnen hele året. Jeg skal sette inn penger til kreftforeningen selv om jeg valgte å ta utfordringen.

__________________
Meg og halen. <3
Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:44   #29
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Jeg kommer ikke til å bade selv, men all ære til de som gjør det. Og de er svært sjelden særlig veltrente. Jeg synes (som vanlig) det er surmaget å irritere seg over hva andre velger å foreta seg. Det er fryktelig mange "nabokjerringer" som sjelden skriver selv, men ofte kritiserer andre. Det hadde vært gudjammerlig kjedelig på Facebook om alle var som de som synes alle deler for mye, for ofte og feil ting

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:48   #30
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Jeg syns det er morsomt å se videoer fra de som har gjort det, og især folk jeg ikke treffer så ofte lenger, og høre dem prate igjen. Og selv om både mann og barn badet i Sognefjorden i påskeferien har jeg hatt nok runder med brystbetennelse denne gangen til at jeg har en særdeles god unnskyldning å bruke uten å måtte innrømme at jeg har blitt pysete med årene. Jeg liker det godt og varmt

Syns de som velger å bade i så kaldt vann har god grunn til å skryte, og klarer ikke å finne det irriterende. Som sagt er det kjekt å se venner og kjente "live" igjen

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:51   #31
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Jeg synes hele greia er ganske teit.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 17:53   #32
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Jeg syntes det er så rart at media alltid lager så mye nummer ut av FB-trender. Nå er man liksom ute etter å vise seg frem om man har lyst til å bli med på greia.... Kanskje man bare syntes det er litt morsomt, så da slenger man seg på???

Jeg kommer ikke til å si ja om jeg blir utfordret. ....Men har heller ikke en masse kjipe meninger om de som gjør det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 18:02   #33
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Jeg hadde tenkt å hoppe og hadde gladelig tatt utfordringen, men pga noe hjertetrøbbel droppet jeg det. Sikkert überforsiktig men dog.

Så da utnyttet jeg i stedet den glimrende muligheten til å be alle jeg kjenner hoppe og/eller donere til LHL sin forskning på kvinnehjertet istedet (så kanskje jeg kan hoppe neste gang).
Jeg tar det med her og jeg, kanskje noen føler seg kallet

Du kan enkelt støtte hjerteforskning ved å sende SMS "HJERTE" til 2360, eller kjøp en Hjertelig hilsen-pins til kr 50,- hos Apotek 1 eller Meny.

LHL, Landsforeningen for hjerte- og lungesyke, er en landsomfattende interesseorganisasjon for hjerte- og lungesyke og deres pårørende.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 18:05   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes det er så rart at media alltid lager så mye nummer ut av FB-trender. Nå er man liksom ute etter å vise seg frem om man har lyst til å bli med på greia....

Jeg flisespikker litt på denne jeg. Pr.definisjon så er man jo ute etter å "vise seg frem" (seg/noe, whatever...) når man legger ut statuser, bilder og filmer på Facebook, det er vel ikke noe å diskutere en gang?
Spørsmålet blir jo om det er så fryktelig galt å vise seg frem litt, og det mener jeg ikke nødvendigvis at det trenger å være.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 18:08   #35
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Jeg fatter ikke at folk hæler så jeg er veldig imponert.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 18:09   #36
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Jeg synes det er så idiotisk at jeg ikke har ord. Jeg har sett filmer av unger som har hevet seg med; og det er faktisk potensielt farlig. Så kaldt vann gir fort krampe og da hjelper det ikke at den som er med å filmer er der om den ikke faktisk er i stand til å redde noen som helst.

Jeg oppfordrer til boikott og anbefaler folk heller å bli fadder for en livbøye. Post gjerne en selfie med deg og bøyen!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 18:16   #37
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

anbefaler folk heller å bli fadder for en livbøye. Post gjerne en selfie med deg og bøyen!

Her f.eks, på facebooksidene til Redningsselskapet:

Vil du ikke hoppe i havet på oppfordring? Da kan du gi 100 kroner til de som trygger kysten - send RS 100 til 2377

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 18:19   #38
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Siden jeg er opptatt av sosiale medier, synes jeg det er interessant. I min feed har plutselig folk som nesten aldri deler noe, plutselig kommet med film av seg selv. Hvorfor plutselig nå, og det relativt avkledt?

Jeg ser også respons som ønsker å snu trend, der de velger å imøtekomme utfordring ved å gi penger til veldedighet i stedet, og på den måten bidra på en annen måte.

Utover det hadde jeg av prinsipp ignorert en slik utfordring selv.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 18:23   #39
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Dette hadde kreftforeningen som status i dag:

<Dette er helt utrolig - siden 1.mai har dere ‪#‎hoppihavet‬-hoppet for over 400.000 kroner til vårt arbeide! Rundt 1500 personer har betalt for å hoppe i havet, eller for å slippe å hoppe i havet. Tusen takk! Lite visste vel den første som hoppa i havet og utfordret andre at dette skulle bli resultatet! Så vi håper mange, mange fler av dere blir utfordret til å ta en kald dukkert>

Har mange som har "hoppet i havet" og utfordret, men ikke en eneste har donert penger eller "krevd" at de som ikke gjennomfører skal donere. Har ikke blitt utfordret selv. Hadde jeg fått utfordringen hadde jeg takket nei samt tilbudt donasjon til kreftsaken. Heller det enn vin, øl, shopping osv.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-14, 18:29   #40
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Dette hadde kreftforeningen som status i dag:

<Dette er helt utrolig - siden 1.mai har dere ‪#‎hoppihavet‬-hoppet for over 400.000 kroner til vårt arbeide! Rundt 1500 personer har betalt for å hoppe i havet, eller for å slippe å hoppe i havet. Tusen takk! Lite visste vel den første som hoppa i havet og utfordret andre at dette skulle bli resultatet! Så vi håper mange, mange fler av dere blir utfordret til å ta en kald dukkert>

Var det i utgangspunktet en "doner penger til kreftforeningen"-greie? Alle på min FB er sånn "om du ikke hopper må du gi meg en flaske vin/tre retters middag/200 kr"...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no