Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Verdens beste/Kvæfjordkake

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-14, 23:35   #81
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, den har som sagt vært fast innslag på hvert eneste kakebord i hver enda konfirmasjon, dåp og bryllup på Vestlandet siden åttitallet, så den er omtrent like lokal som pinnekjøttet, i tilfelle.

Ikke hele Vestlandet, tror jeg, men veldig, veldig poppis i området her vi bor. Og vi skal selvsagt ha den på konfirmasjonskakebordet nå i mai.

Jeg synes ikke kaken er sær, marengs er vel noe av det mest vanlige søtkakeriene en kan få kjøpt på alle matbutikker? Sånn pose med rosa og hvite marengs? Jeg er ikke kakemenneske, jeg liker minimalt med kaker, men Verdens beste (med vanlijekrem blandet med krem) og Pavlova - de er gode!

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg kunne sagt akkurat det samme om oreokake, det må være verdens vondeste og mest oppskrytte kake.

Enig!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 23:39   #82
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Mannen min er fra vestlandet og der serveres Verdens Beste rett som det er, og er fast innslag til spesielle anledninger (dåp, konfirmasjon osv).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 23:41   #83
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Verdens beste er høyt oppe på min liste, men bare den med vanlijekrem. Tror forresten også at jeg har sett den i hvert eneste bryllup og konfirmasjon jeg har vært i de siste tjue åra, ja. Tropisk aroma? Fysj og føi!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 23:42   #84
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Tropisk aroma? Fysj og føi!


Enig. Den smaker helt forferdelig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 23:45   #85
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Nå må dere snart fortelle meg hva den er laget av, den der tropisk aroma. Jeg ser for meg noe med fruktcocktail i, men krydret sjokoladekake høres ikke SÅ ille ut. Mørk Lindt-sjokolade med chili er jo ganske godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-14, 23:55   #86
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Det smaker som krydderkake med sjokoladeglasur, ikke noe chili, men kanel og muskat. Det passer overhodet ikke sammen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 00:04   #87
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Det smaker som krydderkake med sjokoladeglasur, ikke noe chili, men kanel og muskat. Det passer overhodet ikke sammen.

Høres ikke godt ut. Men hvorfor heter den tropisk aroma? Jeg får ingen tropiske assosiasjoner av dette. Ananas og kokos, derimot..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 00:25   #88
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Ikke hele Vestlandet, tror jeg, men veldig, veldig poppis i området her vi bor. Og vi skal selvsagt ha den på konfirmasjonskakebordet nå i mai.

Jeg synes ikke kaken er sær, marengs er vel noe av det mest vanlige søtkakeriene en kan få kjøpt på alle matbutikker? Sånn pose med rosa og hvite marengs? Jeg er ikke kakemenneske, jeg liker minimalt med kaker, men Verdens beste (med vanlijekrem blandet med krem) og Pavlova - de er gode!


Enig!

Familien min er fra Sunn- og Nordfjord, så der var den i hvert fall en stor hit.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 07:44   #89
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Måtte inn å se på tråden min. Fem sider! Det blir krem/vaniljekrem og mandelflak, det er slik konfirmanten vil ha den.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 09:02   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes ikke kaken er sær, marengs er vel noe av det mest vanlige søtkakeriene en kan få kjøpt på alle matbutikker? Sånn pose med rosa og hvite marengs? Jeg er ikke kakemenneske, jeg liker minimalt med kaker, men Verdens beste (med vanlijekrem blandet med krem) og Pavlova - de er gode!

Jeg liker ikke pavlova heller. Jeg syns i grunn marengs er fryktelig oppskytt og den ene gangen jeg har spist Kvæfjordkake smakte det så egg at man fikk sånn ekkel eggerap.

Det er godt mulig man får kjøpt pikekyss i butikker, men jeg vil påstå at sjokolade og kakao er mye mer vanlig altså. Jeg har aldri vært borti at pikekyss serveres i stor grad, jeg ser det bare på chabby chice interiørbilder på Instagram.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 09:03   #91
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Pavlova er vel min absolutte ikke-favorittkake. Sammen med sånn suksessterte. Og altså Verdens beste.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 09:04   #92
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Pavlova er kjempegodt, og seige hjemmelagde marengs med vaniljekrem og rips er også veldig godt. Pikekyss med lime også.

Problemet med Kvæfjordkaka er ikke marengsen, men selve den eggete kakebunnen og hele kombinasjonen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 09:06   #93
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Pavlova er vel min absolutte ikke-favorittkake. Sammen med sånn suksessterte. Og altså Verdens beste.

Suksessterte kan jeg tvinge ned, men er ikke akkurat førstevalget på asjetten. Kvæfjordkake, sammen med bløtkake og marsipankake kommer jeg til å takke nei til forever and alltid, og pavlova må være absolutt eneste alternativ om jeg skal smake en liten bit.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Problemet med Kvæfjordkaka er ikke marengsen, men selve den eggete kakebunnen og hele kombinasjonen.

Ja, det gjør det selvsagt verre når det er egg på egg på egg.

Jeg syns det er så ekkelt å tygge i marengs.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 09:17   #94
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Jeg elsker marengs og pavlova! Men er ikke glad i krem eller nøtter eller mandler eller noe i den gata.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 11:28   #95
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Høres ikke godt ut. Men hvorfor heter den tropisk aroma? Jeg får ingen tropiske assosiasjoner av dette. Ananas og kokos, derimot..

Krydder var eksåtisk den gang da. Tropisk aroma skal også være lys bunn, mørk bunn, lys bunn med sjokoladekrem mellom lagene.

Verdens beste er slett ikke det. Den forsyner jeg meg aldri av. Vanlig var den heller ikke i min oppvekst (Tropisk aroma var, derimot). Jeg tror ikke jeg smakte Verdens beste før jeg var voksen. Pavlova har jeg smakt én gang, det var en sjokoladevariant som var slett ikke så verst. Men ingen favoritt, akkurat. Suksessterte synes jeg er kjempegodt.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 11:30   #96
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Jeg husker Tropisk aroma som ganske tørr. Og siden den hadde rykte som noe litt eksotisk og eksklusivt, var den skuffende vond.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 11:32   #97
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Jeg husker første gang jeg vant i et kakelotteri, så vant jeg en fyrstekake. Jeg må ha gått i barnehagen og besvimte nesten av glede av å vinne en så vakker kake. Jeg syns den så ut som en deilig tegneseriepai. SKUFFA! Også var den såååå vond!

Tropisk aroma fikk jeg lyst til å prøve. Jeg husker i grunn bare sjokoladekaker, jeg. Siden det har alltid vært det jeg har valgt. Og pappas rullekake, og farmors tekake og delfiakake.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 11:33   #98
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Tropisk aroma er en sjokoladekake.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 11:37   #99
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Tropisk aroma er en sjokoladekake.

Jeg vet! Jeg er egentlig ikke så glad i krydderkake, men det er Høvdingen og Hiawata så kanskje det kan funke. Jeg kan spise glasuren, og de resten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-14, 11:44   #100
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens beste/Kvæfjordkake

Jeg tør nesten ikke si det, men jeg kunne bare spise flytende noen uker i forbindelse med en operasjon. På slutten var jeg så lei av suppe og yoghurt at jeg laget meg en batch av kakerøren til Tropisk aroma i smug, og drakk den med sugerør. Da var jeg 17-18, altså!

Jeg klarte nokså lite før jeg ble kvalm. Også tømte jeg ut resten, i stedet for å lage kake. Antagelig av ren hevngjerrighet overfor de som kunne spise sånt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no