Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Finne tegninger av hus på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-13, 21:58   #1
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Finne tegninger av hus på nett

Her på bygda er det et hus som sannsynligvis kommer for salg om et par år. Han som bor der nå er ikke helt frisk, så etterhvert må han flytte. Huset har perfekt beliggenhet i forhold til der vi ønsker å slå oss ned når vi en gang skal kjøpe.

Men jeg lurer veldig på hvordan planløsningen er inni huset. Jeg kan ikke akkurat ringe på til han og spørre om jeg får lov å se heller

Går det an å finne på nett et sted? Jeg har adresse og gårs og bruksnummer. Jeg fant tegninger av det gamle huset mitt i Bergen, men jeg husker jammen ikke hvor jeg fant det.

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 22:34   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finne tegninger av hus på nett

De får du vel sett på plankontoret, tror jeg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no