Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Poster du til grupper eller til alle på FB?
Bruker ikke FB 4 4,08%
Poster bare til alle 34 34,69%
Poster bare til grupper 7 7,14%
Poster mest til alle 31 31,63%
Poster mest til grupper 18 18,37%
Annet, spesifiserer i tråden 4 4,08%
Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-13, 18:53   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Jeg poster til hele vennelista mi, og jeg er selektiv med hvem jeg er venn med og hva jeg poster. Har f.eks. ingen gjenkjennelige bilder av barnet mitt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 19:06   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Min venneliste er delt i venner og bekjente. Det meste jeg poster på facebook kunne jeg like godt trykket i avisa, så det postes til alle. Jeg har ikke behov for egendefinerte grupper foreløbig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 19:06   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Og jeg som trodde jeg var alene i verden om å ikke være på Facebook, i følge avstemningen er vi i hvert fall 3.

På jobb hos meg er det opptil flere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 19:22   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Jeg er også en av dem... som ikke er der, altså.

Det var mannen min inntil nylig, ble "lurt" inn der pga organisering av min brors utdrikningslag, og nå er visst han der også ja... det er snart så jeg gir etter for presset..

Jeg er på G+ da, og deler der kun med begrensede grupper for det aller, aller meste. Noe til alle i mine kretser, og en uvanlig gang med hele verden, men stort sett bare med utvalgte kretser, alt avhengig av hva.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 19:26   #25
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Jeg følte meg bare liiiitt ute da svigermor omtrent et kvarter etter at hun hadde kjøpt seg bærbar pc for første gang sa: "Jeg finner deg ikke på Facebook?!"

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 19:41   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Svigermor har en bærbar pc med veldig mange klistremerker på, som antyder at hun ikke er første eier av denne... (mine svigerinner er 21 og 23 og sånn mer eller mindre flyttet hjemmefra nå, og begge mer den typen som nok setter slike klistremerker på...)

Hun er på faebook, ja...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 21:49   #27
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Faren min er heller ikke. Så dere er i alle fall 4.

Ikke min far, og heller ikke broren min, så noen holder stand.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 21:56   #28
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Egendefinert.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 22:00   #29
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Som oftest poster jeg til alle. Jeg legger ikke til folk jeg ikke vil skal se det jeg legger ut og jeg poster ikke innhold jeg ikke vil dele. Men det kan skje at jeg poster noe bare til en gruppe, da helst fordi det ikke er interessant for de andre og ikke fordi det er noe jeg ønsker å skjule.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 22:24   #30
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Stort sett egendefinert.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 22:27   #31
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Jeg poster mest til alle på vennelisten min, men er og medlem av diverse grupper relatert til Lillemann og hans genfeil, og ting som nare angår dem, poster jeg kun i disse gruppene.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 22:57   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Å, jeg tror jeg svarte feil. Jeg svarte "alle" men mente alle på vennelisten min. Burde sikkert differensiert mer, men de som ikke er interesserte i mine hverdagslige oppdatinger om barn, ferie og trening får heller ignorere meg.

Et par ganger har jeg brukt litt tid på å skjønne at FB har endret privacy-innstillingene og at jeg må endre dem tilbake igjen, slik at oppdateringene mine også har blitt sett av venner av venner. Nå er det ingenting veldig privat der, men foretrekker nå likevel at bilder av barna mine og hvor jeg er ikke ligger helt ute i det åpne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 23:06   #33
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Jeg har 3 grupper, og poster til 2 av dem som regel.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 23:13   #34
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Jeg har en gruppe som får se alt, og de aller fleste ser fint lite og ingenting. Enkelte ting kan få være offentlig, men det er sånt som ikke er privat. Artikler av diverse slag.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 23:25   #35
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Varierer veldig. Mest alle. Noe til de som er "venner" og ikke bekjente (feks er datteren min og ekssvigerfamilien min "bekjente"). Og en sjelden gang til en mindre gruppe.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 23:32   #36
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Alltid egendefinert. Et par ganger har jeg postet ting for en bestemt gruppe også. Albumene mine har også begrensninger. Allikevel tar jeg et raid nå og da og sletter ting, jeg stoler ikke helt på at ting holdes skjult for de jeg tror, plutselig er det innstillinger som endres og så videre. Jeg skriver ikke noe jeg er ukomfortabel med å dele, men likevel. Det ligger mye rart der, om man blar litt tilbake...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 23:43   #37
wildthing
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2013
Innlegg: 12
wildthing har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Og jeg som trodde jeg var alene i verden om å ikke være på Facebook, i følge avstemningen er vi i hvert fall 3.


Jeg synes jeg er tilgjengelig nok når jeg har mobil. Facebook (Er det sånn det skrives? ) har jeg ingen planer om å rote meg ut på.

wildthing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 01:30   #38
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Poster til alle på vennelista. Har ikke hverken hatt behov for eller orket å sortere. Men jeg vurderer å sortere en gruppe etterhvert. Storesøsters venninner har vist funnet ut at jeg er en fin venn å h på fb, og jeg kjenner mer og mer at de ikke trenger å se alt.

Ser jo det positive i at de legger meg til som venn, men ser også behovet for å sortere noe. Mest for jenta mi sin del.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 01:32   #39
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Jeg legger ikke ut ting jeg ikke kan vise til alle på vennlista.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-13, 09:08   #40
Tyttebær
Ny-schmy
 
Tyttebær sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
Innlegg: 165
Tyttebær er litt kulTyttebær er litt kul
Standard

Sv: Poster du til alle eller til utvalgte grupper på FB?

Jeg poster til alle. Men så legger jeg heller ikke ut noe som ikke likegjerne kunne vært hengt opp på butikken. I teorien, ihvertfall.

__________________
Ikke tro alt du tenker
Tyttebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no