Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Møter du opp på dugnad?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-13, 14:51   #101
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Møter du opp på dugnad?

Ikke i borettslaget, jeg er så dårlig på raking i skråning i rullestol, men sender 16-åringen på 1,90 som gjør en god innsats.

I idretten til ungene bidrar jeg administrativt med papirmøller som må gjøres.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-13, 16:04   #102
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Møter du opp på dugnad?

På den årlige dugnaden på fellesområdene stiller jeg opp hvis jeg kan, men det er ikke noe jeg prioriterer. Det er hyggelig at det er fint rundt huset, men jeg har aldri opplevd en dugnad som har funket. Jeg er ikke spesielt flink til å se "rydde rundt huset oppgaver" så jeg trenger å bli tildelt en arbeidsoppgave. Ellers blir jeg bare stående der mens fortvilelsen øker, og så vidt jeg har sett er jeg ikke alene om å ha det slik. For hver gang blir min motstand mot å møte på dugnad større.

Type foreldre- / fritidsaktiviteter med type bake kake, selge lodd fra da til da er noe annet. Det tenker ikke jeg på som dugnad.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no