Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tour de France

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-13, 22:20   #1
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Tour de France

Andre som gleder seg som små barn til i morgen og sommerens vakreste eventyr?

Jeg har akkurat fått satt opp laget mitt i tourmanager og er super klar! Andre som har lag i tourmanager? Kanskje vi skulle ha opprettet en liga?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 22:24   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tour de France

Ikke satt opp noe lag i tourmanager, ikke satt meg såååå godt inn i lag og deltakere og alt det der, eller rettere sagt, ikke i det hele tatt egentlig, annet enn at jeg vet hvilke norske som er med, men jeg gleder meg, gleder meg, gleder meg!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 22:24   #3
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tour de France

Klar klar, men har ikke noe lag. Jeg bare følger med. Hushovd vil bli savnet i år også.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 22:26   #4
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Ikke satt opp noe lag i tourmanager, ikke satt meg såååå godt inn i lag og deltakere og alt det der, eller rettere sagt, ikke i det hele tatt egentlig, annet enn at jeg vet hvilke norske som er med, men jeg gleder meg, gleder meg, gleder meg!

Jeg har heller ikke satt meg super godt inn i lagene, har plukket navn jeg husker for tidligere år og ser at det kanskje kan bli noen justeringer etterhvert.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 22:29   #5
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Eg er klar og laget mitt er klart. Ikkje heilt inne i alle lagene enno, så eg har sjangsa litt.
Hatt nedtelling ei stund no og er så klar så klar. Litt misunnelig på Paasche og gutane og føler han terger meg med twitter meldingane sine. Dag Otto er ikkje så mykje betre

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 22:34   #6
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Jepp, gleder meg.
Men lag har jeg ikke da.
Har fulgt med hvert år siden første gang jeg var i foreldrepermisjon. Sommeren er ikke det samme uten.
Drømmer om å få reise ned en gang å se på.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 22:43   #7
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Jeg skal følge med, men er det fint vær prioriteres egen sykling

I nettv ligger de en fransk dokumentar ifm at TdF er 100 år. Anbefales.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 23:01   #8
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tour de France

Gleder meg sånn passe. Det er litt tvang over min "deltakelse" i dette eventyret da Mannen er stor fan. Men det er ikke mye på TV han MÅ ha med seg, så Tour de France og Giro d`Italia skal han få lov å ha. :generøs:

Det er jo morro med 3 nordmenn i år da!

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-13, 23:09   #9
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Tour de France

Her er vi klare, og gleder oss!
Det blir liksom ikke skikkelig sommer uten Tour de France...

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 07:59   #10
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Jeg sitter jo klistra hvert år, men spiller aldri managerspillet. Har mer enn nok med å få med meg alle oppdateringene på diverse nettsider i tillegg til tv-sendingene. Såvel TV2 som Eurosport og dansk TV2. Alskens aviser og sider med sykkelsport. Det er et helvetes pes! På jobb ligger 2-3 live update sider i bakgrunnen, greit å ha en viss oversikt over hvem som er i brudd, hvor mange det gjelder og hvordan de ligger an tidsmessig ift feltet.

Utover den forventede Foome - Contador duellen, er jeg spent på hva outsidere som Rodriguez, Evans, Valverde - og også hjelperytteren hans Quintana! - Hesjedal, van den Broeck og Fuglsang kan gjøre i sammendraget. Og også Andy Schlek, men det skulle virkelig overraske meg om han kommer inn blant de 10 beste.

Tipper Cav tar den gule i dag, han har siklet etter den lenge nok og nå uten prolog vil han gjøre alt for å få kloa i den!

Og i år har vi med det herlige fjellet Mt. Ventoux, håper på passe utfordrende forhold oppover! Det er virkelig et fjell som stiller krav til mental styrke, man ser det fra milevis omkring som en stor, truende kjempe, og når rytterene kommer ut av skogen så er det bare få svinger oppover, ingen plass til hvileskjær. Og stein, hvite/lyse steiner som reflekterer sola slik at det blir varmt som i en ørken. Jeg har vært det, og det er et av mine desiderte favorittfjell i sykkelsporten. Og så får vi 2 x Alpe d'Huez! Og finalen i Paris på kveldstid og i flombelysning!

For et ritt dette blir!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 09:35   #11
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Jeg opprettet liga jeg om noen vil Joine, den er lukka og heter Foreldreportalen med passord FP.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen

Sist redigert av Frøy : 29-06-13 kl 10:11.
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:06   #12
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tour de France

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg opprettet liga jeg om noen vil Joine, den er lukka og heter Foreldreportalen med passord fp.

Da har jeg meldt meg på med laget mitt.
Tenker Touren blir enda mer interessant nå ja.

Passordet er for øvrig FP, med store bokstaver, viser det seg.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:10   #13
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Eg får ikkje til passordet ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:10   #14
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Da har jeg meldt meg på med laget mitt.
Tenker Touren blir enda mer interessant nå ja.

Passordet er for øvrig FP, med store bokstaver, viser det seg.



Ja kanskje det var store bokstaver jeg brukte.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:11   #15
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Store bokstaver ja. Eg er med.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:15   #16
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tour de France

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Store bokstaver ja. Eg er med.

Kult med flere å konkurrere mot.


Men atte... Er ikke helt sikker på om jeg har skjønt 100% hvordan man får poeng. Noen av dere som kan forklare meg med teskje?

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:19   #17
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Når dagens løp er over så får dei ulike syklistane poeng ut i frå kor dei havna i dagens løp. Så blir det vel samla sum av dine syklistars poeng som står som din poengsum etter først runde.
Trur eg ... Står sikkert betre forklart under reglar.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:24   #18
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tour de France

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Når dagens løp er over så får dei ulike syklistane poeng ut i frå kor dei havna i dagens løp. Så blir det vel samla sum av dine syklistars poeng som står som din poengsum etter først runde.
Trur eg ... Står sikkert betre forklart under reglar.

Ja, jeg må sette meg ned å finlese de reglene. Slik jeg har forstått må man også følge med på at ens ryttere til enhver tid faktisk er med i racet, for man får minuspoeng hvis man mister en rytter. Ikkje bra.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:27   #19
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Ja, jeg må sette meg ned å finlese de reglene. Slik jeg har forstått må man også følge med på at ens ryttere til enhver tid faktisk er med i racet, for man får minuspoeng hvis man mister en rytter. Ikkje bra.

Ja, man har også muligheter til å gjøre 20 overganger i løpet av spillet, slik at man kan bytte ut ryttere som ikke er med mer og slikt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:50   #20
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tour de France

Jeg må på forhånd få lov å advare om at jeg hvis jeg blir virkelig engasjert er en skikkelig ELENDIG vinner og en fantastisk god taper.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no