Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 16:54   #41
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Ingen bilder?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:59   #42
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Og ja, litt pudder får ned fargen også altså. Midlertidig, men det funker.

Så bra du ble "bedre", god "bedring" videre!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 17:05   #43
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Er det slik du ser ut

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 06-10-10 kl 22:06.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 19:15   #44
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?



Kanskje denne støttegruppen kan være noe?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 19:21   #45
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg var spent når jeg gikk inn på badet i morges. Spent på synet som jeg skulle møte i speilet. Vel.... jeg vet ikke helt om jeg er fortrolig enda nei. I går, før jeg ba om hjelp her, vasket jeg brynene flere ganger med både såpe og vann og sminkefjerner og faktisk neglelakkfjerner...! (Ikke si det til noen!!!).

Fortvilet? Ja....

Vel. Jeg har litt aske i peisen. Heldigvis er sigarettaske ikke noe jeg finner innen mils omkrets, så det blir værrre i første omgang. Jeg tror jeg forsøker meg på peisens aske, for jeg er livredd for hvordan jeg kommer til å se ut etter at jeg har vært hos frisøren i dag! Enda lysere hår og disse???

Jeg nekter å tro at det er så ille som du skal ha det til. Uvant, ja. Ille, nei.
Jeg har helt svarte øyenbryn selv, og har aldri hørt noe om at det er rart.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:07   #46
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Skam på dere som sier at dette går raskt over av seg selv, for det gjør det ikke altså. Kollegaen min er fortsatt nesten ugjenkjennelig ca. 5 uker etter fargingen, og mannen og barna hennes bare ler og ler.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:30   #47
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Er det slik du ser ut

Guuud så herlig bilde, Hillary!!!!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:32   #48
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg nekter å tro at det er så ille som du skal ha det til. Uvant, ja. Ille, nei.
Jeg har helt svarte øyenbryn selv, og har aldri hørt noe om at det er rart.

Ille? Vel... for meg opplevdes det sånn og det er unektelig ganske spesielt når 14 åringen ikke mestrer å snakke med meg uten å måtte snu seg vekk, for ellers ler han seg halvt ihjel!

Det handler nok om hva en er vant til ja. Du er helt sikkert ikke rar med dine sorte øyenbryn! Det er jo ikke fargen i seg selv det er noe rart med.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:32   #49
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.



Kanskje denne støttegruppen kan være noe?


__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:40   #50
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Skam på dere som sier at dette går raskt over av seg selv, for det gjør det ikke altså. Kollegaen min er fortsatt nesten ugjenkjennelig ca. 5 uker etter fargingen, og mannen og barna hennes bare ler og ler.

Eh, det høres svært rart ut, og jeg lurer rett og slett på om den som har farget brynene hennes har gjort noe veldig galt. Farge går nemlig vanligvis ut mellom 5 og 6 uker. Og hva med at brynene vokser, da? Hmmm! Sikker på at det var F A R G I N G som denne kollegaen din fikk utført, og ikke T A T O V E R I N G?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:45   #51
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Ok... jeg gir etter for massivt press og forsøker nå å få inn noen bilder her.... . Får se hva jeg får til.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:46   #52
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Ja ja, det er nå midlertidig, da. Det er mer synd på meg; frisøren min ble streng og forkynte at jeg "Ikke måtte farge brynene mine så mørke, for det var ALTFOR hardt til fjeset og håret!" Hva skulle jeg si da, annet en å pipe at jeg faktisk var født sånn? Og dermed er det IKKE midlertidig. Høyst permanent. Og bleke øyenbryn, nei der går grensen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:50   #53
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Eh, det høres svært rart ut, og jeg lurer rett og slett på om den som har farget brynene hennes har gjort noe veldig galt. Farge går nemlig vanligvis ut mellom 5 og 6 uker. Og hva med at brynene vokser, da? Hmmm! Sikker på at det var F A R G I N G som denne kollegaen din fikk utført, og ikke T A T O V E R I N G?

He-he, joda, det var farging. Og det ble gjort mot hennes vilje, og ca. 18 toner for mørkt. Men det begynner å gå ut nå, det gjør det. Jeg har for øvrig erfart at farging av vipper har sittet i inntil 2 måneder.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:54   #54
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

...og bildene blir ikke her lenge og nå må dere vel virkelig ha blitt lei av å se meg...

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:57   #55
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Det går da ikke an å bli lei av å se deg? : savner amor:

Du er like vakker som alltid, og øyenbrynene dine synes jeg overhodet ikke var dominerende. Jeg så virkelig for meg en helt annen farge. Du er fin!

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 21:58   #56
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Det går da ikke an å bli lei av å se deg? : savner amor:

Du er like vakker som alltid, og øyenbrynene dine synes jeg overhodet ikke var dominerende. Jeg så virkelig for meg en helt annen farge. Du er fin!

Tusen takk! Det var veldig pent sagt. Jeg ser jo at de ikke virker så veldig veldig på disse bildene, men tro meg - det var veldig veldig! Bedre nå... selvom "alle" ler av meg enda... hehe.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:00   #57
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Amor, da! Du ser jo kjempefin ut! Det ser ikke rart ut, for sure! Det er nok bare uvant for deg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:02   #58
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Sorry, det der var skuffende. Helt normale mørkblonde bryn. Ikke noe som helst exciting, og ingenting fremmede ville ha blunket av engang.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:04   #59
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Sorry, det der var skuffende. Helt normale mørkblonde bryn. Ikke noe som helst exciting, og ingenting fremmede ville ha blunket av engang.


He he! Jeg ser at det kunne bli endel skuffelse her! Men altså... det var veldig, men jeg ser nå at jeg nok venner meg til det og at alle som har sagt at det nok er uvant for meg har rett i det.

Uansett er det nok første og siste gang jeg får dette utført.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 22:17   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelpe meg. Farging av øyenbryn. Mulig å avfarge?

Dette var ikke ekstremt, nei. Thomas Alsgaard, du liksom.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no