Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva synes du om badefarsotten på Facebook?
Det er kjempemorsomt, jeg har både badet og utfordret 12 5,29%
Det er morsomt, men jeg kommer ikke til å være med selv 61 26,87%
Uinteressant- bare nok en FB-trend 105 46,26%
Irriterende selvskryt 14 6,17%
Hva? Badetrend? 9 3,96%
Annet 18 7,93%
Raspeball 8 3,52%
Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-14, 10:27   #141
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(Eller springen, for dem av oss som jobber i staten. )

Eller rettere sagt, springen der vannet aldri bli kaldere enn lunkent.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 10:28   #142
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Barnet mitt har blitt utfordret, så nå skal jeg visst betale inn penger til veldedig formål. Whatever, penger til gode organisasjoner blir aldri feil.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 10:41   #143
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(Eller springen, for dem av oss som jobber i staten. )

Min stat har vannkjøler.

Jeg har blitt utfordret til å bade, og overførte 250 kr til Kreftforeningen. Noen hopper i havet, andre bidrar til å redde liv.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 15:57   #144
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg syntes det er fint at det har kommet noe så bra ut av dette. Man skal ikke kimse av "Facebooktrender".

Jeg syns det er veldig bra at man har greid å snu det til noe positivt. Hadde jeg blitt utfordret hadde jeg gitt gaver til et godt formål. Oppfordringer om at jeg skyldte noen sprit eller penger hadde jeg bare ignorert. Og selvsagt syns jeg de som bader er tøffe. Jeg hadde aldri i verden gjort det. Jeg hadde knapt vurdert det midtsommers.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 22:03   #145
FrkUgle
Nybegynner
 
FrkUgle sin avatar
 
Medlem siden: May 2014
Innlegg: 6
FrkUgle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du hoppet i havet? [FB-trend]

Jeg får åndenød av å gå i innendørsbasseng med 20 grader i vannet. Så nei, jeg har ikke hoppet i havet og har absolutt ingen intensjoner om å gjøre det heller. Har blitt utfordret og skylder liksom noen ei flaske alkohol nå, men den overser jeg.

Jeg synes det er en helt grei utfordring og "lek" for de som er med på det, men synes det er leit at en del føler seg tvunget til å hoppe i havet for å ikke miste ansikt. Jeg tenker da særlig på unge og usikre personer som synes det er vanskelig å skille seg ut og er redde for å bli oppfattet som feige eller kjedelige.

FrkUgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no