Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnebursdag, tema:svensk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-13, 08:42   #1
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Barnebursdag, tema:svensk

Småtteriet (M snart 9 og P snart 8) er invitert i barnebursdag, der temaet er svensk....
P skal feire midtsommar, med stor blomsterkrans i håret, og denne kjolen . M på den andre siden nekter på alt, alt fra Bjørn Borg til Ronja Røverdatter, Pippi var teit, og hun mente selv at hun kunne få ha gule og blå silkebånd i håret og at det måtte være mer enn godt nok. Men jeg gir meg ikke helt, så nå frir jeg til dere om dere har noen gode forslag :-)

__________________
Säg till om jag stör, sa han när han steg in, så går jag med detsamma.
Du inte bare stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 08:46   #2
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Jeg hadde antakelig sagt at silkebånd var godt nok. Du kan jo sende med et svensk flagg (og ha et antrekk i bakhånd i tilfelle hun ombestemmer seg).

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 08:48   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Gule og blå silkebånd må da være mer enn godt nok svensk? Det er jo ungene som skal ha det morsomt med utkledningen til slike selskap, ikke foreldrenes kreativitet som skal testes.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 09:40   #4
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Gule og blå silkebånd må da være mer enn godt nok svensk? Det er jo ungene som skal ha det morsomt med utkledningen til slike selskap, ikke foreldrenes kreativitet som skal testes.

Veldig enig. Jeg fordrar ikke å kle meg ut, og husker enda en eller annen karnevalsgreier jeg måtte på som barn. Jeg gikk tilslutt med på å kle meg ut som sheik.(eller skrives det sjeik?)

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 09:56   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Servitør.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 10:01   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Grøss, stakkars. Hvis hun ikke vil noe mer synes jeg hun skal få klare seg med silkebåndene. Jeg hater sånne temabursdager som krever kostyme.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 10:40   #7
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Jeg synes kostymene som de dansende kjøttbollene (m/tyttebær) hadde under pauseinnslaget fra ESC-finalen i Malmø var fantastiske:


Men kan man ikke gå som kjøttbolle, så synes jeg at gule og blå hårsløyfer er mer enn godt nok. Lag en liten rosett av silkebvåndene som blir til overs, og fest med sikkerhetsnål på lommen til kjolen i tillegg.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 11:26   #8
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Jeg er på jobb, men M ringte nettopp, hun hadde funnet løsningen, hun hadde funnet frem en fin kjole, et diadem, og hvis vi da kunne knyte silkebåndene slik at hun ble Miss Sverige så var hun veldig fornøyd. Takk for tipsene dere :-)

__________________
Säg till om jag stör, sa han när han steg in, så går jag med detsamma.
Du inte bare stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 11:51   #9
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Fantastisk kreativitet!

Så bra at hun fant noe hun ville ha på seg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 12:14   #10
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Dog, jeg fremmet forslag om at de ikke kunne tenke seg til å være resledare, men da ble de begge to snurte og M sa til meg: jeg tror jeg snakker for både meg og P når jeg sier at jeg ser bare ikke helt humoren i det....


Storesøstra på 14 knakk sammen i krampelatter, og da skal jeg hilse og si at det ble stemning i heimen

__________________
Säg till om jag stör, sa han när han steg in, så går jag med detsamma.
Du inte bare stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 14:03   #11
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Opprinnelig lagt inn av MiaPia, her.

Dog, jeg fremmet forslag om at de ikke kunne tenke seg til å være resledare, men da ble de begge to snurte og M sa til meg: jeg tror jeg snakker for både meg og P når jeg sier at jeg ser bare ikke helt humoren i det....


Storesøstra på 14 knakk sammen i krampelatter, og da skal jeg hilse og si at det ble stemning i heimen

Herlig.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-13, 15:30   #12
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebursdag, tema:svensk

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no