Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Små matbokser

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-11, 12:36   #1
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Små matbokser

Det er jo så trendy med matbokser på størrelse med en amerikakoffert. Selv er jeg på utkikk etter kvadratiske bokser i god kvalitet.
Ca. 15x15 cm og høyde på ca 4-5 cm slik at det er plass til 2-3 brødskiver.
Noen som har sett slike noen steder?

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 12:44   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.895
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Små matbokser

Tupperware har slike. Jeg har ikke målt, men tror de er omtrent som du beskriver. Jeg er ikke konsulent lenger, så jeg vet ikke om de er i salg for tiden, men jeg har iallefall en ubrukt liggende som du eventuelt kan få kjøpt. Jeg bruker slike til mine barn og de har fint plass til 4 normale brødskiver. Praktiske matbokser som ikke tar halve sekken og som er lette å åpne, men samtidig holder seg lukket i sekken.

Slik ser de ut. Min er lys grønn. Mål er i følge Tupperware 13,8 x 13,2 cm. Høyde 5 cm.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 12:55   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Små matbokser

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Tupperware har slike. Jeg har ikke målt, men tror de er omtrent som du beskriver. Jeg er ikke konsulent lenger, så jeg vet ikke om de er i salg for tiden, men jeg har iallefall en ubrukt liggende som du eventuelt kan få kjøpt. Jeg bruker slike til mine barn og de har fint plass til 4 normale brødskiver. Praktiske matbokser som ikke tar halve sekken og som er lette å åpne, men samtidig holder seg lukket i sekken.

Slik ser de ut. Min er lys grønn. Mål er i følge Tupperware 13,8 x 13,2 cm. Høyde 5 cm.


Det er akkurat slike jeg er på utkikk etter. Jeg har nemlig hatt slike før, men lokket ramlet av.
Min kontornabo sier at de dessverre ikke selges lenger.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 13:09   #4
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.895
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Små matbokser

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Det er akkurat slike jeg er på utkikk etter. Jeg har nemlig hatt slike før, men lokket ramlet av.
Min kontornabo sier at de dessverre ikke selges lenger.

De er fullt mulig å få tak i andre steder enn i Norge. Tupperware Nordic tar dessverre inn et veldig begrenset utvalg av TW-produkter og de er spesielt dårlige på akkurat matbokser, synes jeg. Du får tak i de f.eks. på e-bay eller via utenlandske TW-forhandlere. De finnes f.eks. å få kjøpt i Tyskland. Bildet er hentet fra den tyske TW katalogen. Der selges de for 8-9 Euro stk. E-bay er kanskje det enkleste. Jeg gjorde et kjapt søk her: http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=...All-Categories

Om du fortsatt har TW-boksene som lokket har falt av, så anbefaler jeg deg å levere disse inn til en konsulent og få nye bokser. Det er ikke sikkert du får samme type, men du har uansett krav på nye gratis matbokser.

Ellers tenker jeg at mange konsulenter sikkert har liggende de små matboksene. Det er ikke lenge siden de ble delt ut som gratisgaver til konsulenter. Du kan jo spørre på denne Facebook-gruppen f.eks. Jeg har som sagt 1 stk ny liggende om det kan hjelpe deg.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-11, 13:52   #5
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Små matbokser

Obs har noen slike kombimatbokser til rundt 100 kroner. Den er i 6 deler, slik at du får tre matbokser som man kombinere farger som man selv ønsker. Storebror bruker kun disse og det får plass til ca 3 skiver i den.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 20:47   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Små matbokser

Rema har en del, faktisk.
Jeg har en lilla.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-11, 22:56   #7
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Små matbokser

De er i tupperware sin høstkatalog til 169 for to bokser . Vi har to julebokser og to valentine bokser som har vært brukt i flere år . Men søker du på Sandwich kEEPER PÅ eBAY finner du et vel av utgaver .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 15:27   #8
HeleneT
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 6
HeleneT har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Små matbokser

på ikea har de matbokser i ulike størrelser som har luftehull som kan åpnes og lukkes. Disse er geniale om du lager middag og har rester igjen som kan være med i matboksen til dagen etter. Veldig bra lagringsplass for grønnsaker og varme retter.

HeleneT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 17:20   #9
snedig
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 19
snedig har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Små matbokser

Har slike fra Ikea. Supre bokser.
TW har fått noen nye bokser som er kjempefine. Ungene har de som matbokser og er passe stor til to skiver og noe frukt.

snedig er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no