Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spisestuestoler

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-08, 09:16   #1
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spisestuestoler

Vi må snart ha nye spisestuestoler!

Vi kjøpte noen billige i fjor på Smart Club (tror det var 600 kr for 4 stoler eller noe) og det er ikke akkurat noen superkvalitet over de. Det er trestoler med metallbein (7'er wannabe) og den ene er allerede ødelagt og de andre er blitt skikkelig stygge. Vel, det var egentlig ikke disse det skulle dreie seg om...

Vi har nå begynt å titte etter nye, men finner vel egentlig ikke noen vi vil ha... Vi synes 7'er stolene er kjempefine, men er bekymret for at treverket blitt stygt og ripete (sånn som billigstolene våre...)

(Vi ønsker i utgangspunktet ingen "tunge" stoler, da vi har ganske enkel stil. Ønsker oss nytt spisestuebord etterhvert også - blir kanskje et med ben i børstet stål og hvit eller eik bordplate)

Hvis du står helt fritt til å velge spisestuestoler - hvilke ville du valgt da? Som både er fine å se på, gode å sitte på i mange timer og som er holdbare.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 09:26   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spisestuestoler

Jeg synes "myren" er fin.


FOrøvrig tviler jeg på at kvaliteten er like trøstesløs som de smartclub-stolene. Disse stolene går jo gjerne i arv, mener jeg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 09:42   #3
Stavangerjentå
Undrende
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 95
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Sv: Spisestuestoler

7'er stolene har tidligere hatt problemer med at det kom lett striper/merker i lakkken, men nå har de kommet i en ny utgave hvor lakken tåler mer (har vi blitt fortalt).

Stavangerjentå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 09:45   #4
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg synes "myren" er fin.


FOrøvrig tviler jeg på at kvaliteten er like trøstesløs som de smartclub-stolene. Disse stolene går jo gjerne i arv, mener jeg...

Den er fin, men ser ikke så god ut i timesvis. Har ikke prøvd den altså, så det er mulig den er bedre enn den ser ut... Har den forresten bare tre ben?

Opprinnelig lagt inn av Stavangerjentå, her.

7'er stolene har tidligere hatt problemer med at det kom lett striper/merker i lakkken, men nå har de kommet i en ny utgave hvor lakken tåler mer (har vi blitt fortalt).

Ja, det er dette jeg er redd for. Men det er mulig de skal se litt slitt ut. Må avvente litt og se om lakken er bedre iallfall.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 09:49   #5
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spisestuestoler

Opprinnelig lagt inn av Stavangerjentå, her.

7'er stolene har tidligere hatt problemer med at det kom lett striper/merker i lakkken, men nå har de kommet i en ny utgave hvor lakken tåler mer (har vi blitt fortalt).

Det hadde i så fall vært en god ting. Vi har hatt våre 7'ere i 5 år, og de er IKKE pene. Vurderer å kjøpe flere, men med treverk, ikke malt utførelse.

Men de er gode å sitte på, og pene å se på, det må sies.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 10:18   #6
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spisestuestoler

Vi har disse i hvite. Vi synes de er veldig gode å sitte i, over laaaang tid. Iom at de er av plast er de geniale å vaske. Skrubb, skyll og tørk.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no