Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-21, 13:23   #21
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Som vanlig en hel del på ønskelisten, blant annet ledlysdusj til badet vårt, dobbeldyne, tv, air Jordan sko, diverse utstyr til lett mc og gavekort på junkyard/newyorker.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 13:26   #22
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Som vanlig en hel del på ønskelisten, blant annet ledlysdusj til badet vårt, dobbeldyne, tv, air Jordan sko, diverse utstyr til lett mc og gavekort på junkyard/newyorker.

Er det sånn dusjhode ungdommen tenker på?

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 13:27   #23
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Hun ønsker seg en varmluftbørste.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 13:28   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Eldste her trenger også skikkelig varme votter, kommer jeg på. Om det står på ønskelista eller ikke vet jeg ikke, men jeg vet hun vil bli glad for å få det. Hun elsker varme votter, jeg har et prakteksemplar, og dem har hun adoptert og bruker selv om det ikke engang er minusgrader. Selv bruker jeg dem aldri, jeg er varm på hendene og de blir for varme for meg etter bare få minutter i mange minus.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 14:33   #25
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Er det sånn dusjhode ungdommen tenker på?

https://m.lightinthebox.com/no/p/mod...#header_anchor

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 15:05   #26
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Aha fancy
Jeg har et vanlig dusj hode som skifter farge litt etter temperatur som ikke er i bruk som jeg må få gitt vekk.
Helt nytt og ikke brukt, passer de fleste «vanlige» dusjhoder (men ikke slik du viser).

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 16:30   #27
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Bjørne smykke
https://infinityshop.no/collections/...ar-pendant-gul

After bok serie
Bok 1
https://www.norli.no/after

Bok 2
https://www.norli.no/after-we-collided

Bok 3
https://www.norli.no/after-we-fell

Bok 4
https://www.norli.no/after-ever-happy

Bok 5
https://www.norli.no/before

Selection
https://www.norli.no/utvelgelsen-1

silke sengetøy : https://www.princessbutikken.no/sove...yABEgI0Y_D_BwE

AirPods, juice et eller annet++++

Vi er heldige som får liste fra lillesøs med linker.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 16:45   #28
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Poden på snart 17 ønsker seg bare MC utstyr som skinndress, ny hjelm (han har skjønt at alle vet hvem han er på veien med den hjelmen han har nå ), mekke utstyr, nye bremselengder osv….
Veldig billig liste

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 16:48   #29
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Min ønsker seg visst også vektstang og flere andre vekter.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 16:52   #30
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Poden på snart 17 ønsker seg bare MC utstyr som skinndress, ny hjelm (han har skjønt at alle vet hvem han er på veien med den hjelmen han har nå ), mekke utstyr, nye bremselengder osv….
Veldig billig liste

Dyrt, ja!
Min 16-åring ønsker seg også div. MC-utstyr. Han trenger bl.a vinterhansker og har ellers det han trenger egentlig, men ønsker seg ny kul hjelm.
Den originale koster over 5000, så det er ikke aktuelt, men kanskje en kopi som ser nokså lik ut går an.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 19:29   #31
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Dyrt, ja!
Min 16-åring ønsker seg også div. MC-utstyr. Han trenger bl.a vinterhansker og har ellers det han trenger egentlig, men ønsker seg ny kul hjelm.
Den originale koster over 5000, så det er ikke aktuelt, men kanskje en kopi som ser nokså lik ut går an.

Poden fikk ny etter ulykken og har kjøpt en gullfarget til en halv arm
Alle veit hvem han er, det liker vi, men ikke han.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 20:41   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Eldste på 19 ønsker seg PS5. Den er jo umulig å få tak i, så ro gjerne ut om noen vet om en. Mulig penger til å legge i DAP til bilen hans. Eller noe annet bilen trenger. Bensin. Har tenkt på Statoilkoppen som ekstrating. Gavekort på restaurant hadde han og dama også likt, tenker jeg.

Yngste på 16 aner jeg aldri hva ønsker seg. Han trenger en ny bukse da. Og ekstra lang dyne muligens. Og han ønsker seg dobelseng (som det ikke er plass til pr i dag).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-21, 23:49   #33
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Min ønsker seg, og får, limited edition sneakers fra Nike. Jeg har en «ny» hang-up for å delta på raffles for å kjøpe sneakers med begrenset drop og har altså fått tak i et par i hans størrelse som er vanskelig å få tak i Mulig han får noe annet i tillegg også for de var ikke superdyre når man kjøper dem fra forhandler men tror jeg vil gjøre stor suksess med joggesko som få andre har maken til.
Han ønsker seg klær og penger utover sneakers.

AirPods pro kjøpte han for julepengene sine i fjor. Det er faktisk noe av det lureste han har brukt egne penger på for de er veldig mye brukt så det hadde jeg fint kunne kjøpt i julegave.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 07:37   #34
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Frøkna er 12, men tenåring i eget hode, og jeg tipper hun ønsker seg Douchebag, mer utstyr til RG, og joggedress fra Juicy Couture.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 08:04   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Få ønsker og de som er troner milevis over mitt budsjett. (AirPods står på ønskelista til alle mine tre pluss de to bonusene).

13-åringen ønsker seg en del hobbyting, så jeg lurer på gavekort på Panduro. De andre har jeg ikke snøring på.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 08:26   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Mine ønsker seg penger. Jeg liker egentlig ikke at de bare ønsker seg penger, og det vet de. Håper de klarer å hoste opp noen andre ønsker.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 11:14   #37
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Fortsatt litt uforståelig for meg at det tok så lang tid før jeg fikk solgt de helt nye Apple AirPods-ene jeg la ut her for en stund siden når jeg ser på ønskelistene.

Min ønsker seg nok aller mest penger (student), men klær og litt utstyr til hybelen kommer nok også godt med. Må få han til å skrive ønskeliste.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 11:41   #38
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Fortsatt litt uforståelig for meg at det tok så lang tid før jeg fikk solgt de helt nye Apple AirPods-ene jeg la ut her for en stund siden når jeg ser på ønskelistene.

De var ikke pro.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 13:24   #39
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Kom på at Eldste også ønsker seg Hokasko. Je skriver det her så jeg kan ble opp når jeg er blank senere.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-21, 13:33   #40
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker tenåringene seg til jul?

Noen som har tips til bilder ? Min ønsker seg egentlig store bilder , men finner ikke noe som faller i smak, hva slags bilder har deres tenåringer på rommet?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no