Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Himmelsk smoothie!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 12:12   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Himmelsk smoothie!

Vil tipse dere om en kjempegod smoothie:

En neve frosne jordbær kjøres i blender med ca 1,5 dl eplejuice.

Ha vaniljeyoughurt i et glass, hell bær og juiceblandingen over vaniljeyoughurten. Jeg bruker ca like mye youghurt som bær og juice.

Strø over litt Kellogs extra musli med sjokoladebiter på toppen. Spis/drikk med sugerør og/eller skje.

Noen andre som vil dele sin beste smoothie-oppskrift? Jeg liker godt at youghurt og smoothie er hver for seg, synes smakene kommer bra frem da. Jeg liker godt melon-youghurt, og mango, noen som har ideer til hvilken bær/frukt-blanding som passer til disse?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:46   #2
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Himmelsk smoothie!

Ser gjerne noen gode smoothies-oppskrifter

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:26   #3
Fantomann
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 33
Fantomann har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Himmelsk smoothie!

vaniljeyoghurt, frosne blåbær og en halv banan. NAM!

Fantomann er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:32   #4
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Himmelsk smoothie!

jordbær, banan, honningmelon og eplejuice. Nydelig

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:34   #5
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Himmelsk smoothie!

En annen av mine favoritter er:
blåbær,skogsbær eller bjørnebær
1 banan
yoghurt naturell eller vanilje
mana juice med blåbær eller annen blå juice
evt litt honning for å søte den opp litt

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:38   #6
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Himmelsk smoothie!

Den jeg lager oftest er fra et oppskrifthefte utgitt av Tine, mener jeg å huske, og består av vaniljekesam, appelsinjuice, banan, frosne tropiske frukter og litt kanel. Jeg kjøper sånn ferdigpose med frossen melon/ananas/banan, men det er sikkert vel så bra å ordne det selv. Frisk og god!

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 22:48   #7
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Himmelsk smoothie!

Immunforsvarsboost:
Drikke-Biola
Ein neve blåbær
Ei ss med honning
Ei halv banan

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no