Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

So you think you can dance

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 21:28   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

So you think you can dance

En vinner er kåret på norske skjermer i den amerikanske versjonen. Må si at jeg ble rørt flere ganger i løpet av showet. Flere enn meg som blir rørt av et godt dansenummer? Jeg gråt første gangen jeg så dansenummeret til Ivan og Allison, første gangen jeg så dansenummeret til Heidi og Travis og jeg gråt da Benji vant. Ja, jeg er nok veldig lettrørt, men det er da rørende å se følelser og glede, er det ikke?

Noen andre som har fulgt med?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 22:31   #2
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: So you think you can dance

Ja!

Jeg elsker det programmet, flott måte å profilere dans på.

Jeg synes det var flott at Benji vant, men skulle gjerne sett Heidi vinne. Mamboen dere var fantastisk.

Alison var min favorit, og jeg synes Ivan var helt fantastisk i den moderne, som de repeterte i kveld. Helt utrolig at han aldri har trent teknikk!
Tangoen de gjorde var også flott.

Gleder meg til den norske versonen etter jul.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 22:53   #3
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: So you think you can dance

Heidi er flott, men jeg må innrømme at jeg syntes Travis var min favoritt. Har ingenting i mot at Benji vant heller, men syntes rett og slett Travis var mer sjarmerende. Donyelle var også flink, og jeg syntes det var bra hun kom så langt.

Gleder meg også til den norske versjonen etter jul.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 23:10   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: So you think you can dance

Jeg har sett på innimellom. Dansenummeret til Allison og Ivan var så vakkert!


(Kilde: youtube.com)


Sist redigert av Muskat : 29-11-06 kl 00:46.
Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-06, 23:46   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: So you think you can dance

Ja! Selvfølgelig, det ligger jo greier på YouTube! Takk for ideen, Muskat. Nå har jeg kost meg.

Se hva jeg fant:

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 00:56   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: So you think you can dance

Har trofast sett alle episodene hele sesongen til tross for at jeg jobber tirsdag kveld. Kjøpte meg til og med DVD-opptaker i hurten og sturten i helga fordi VHS-spilleren tok kvelden...

Helt OK at Benji vant, men Travis var favoritten min. Mye bedre teknisk, og like sjarmerende.

Jeg blei også rørt til tårer av Ivan og Allison.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 20:02   #7
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: So you think you can dance

Morsomt å se det klippet der, ja. Tenkte ikke på at sånne ting ligger inne på youtube.com Takk, Kaz.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no