Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Badeklær for slappfisk

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-13, 21:09   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.902
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Badeklær for slappfisk

Jeg har planer om å utfordre meg selv og ta en tur i badebassenget med ungene. Jeg har ikke vært i et svømmebasseng siden ungdomsskolen, dels pga innbitt vannskrekk og dels fordi jeg har skammet meg over kroppen min som har vært i str. XXXXL. Nå er jeg str M/L, men en såpass stor vektnedgang har selvsagt gitt en del heng og løshud osv.

Jeg vil ha noe mer dekkende enn en vanlig badedrakt. Jeg vil absolutt ikke ha slike badedrakter med skjørt. Jeg tenker en eller annen litt lang badeshorts (kan gjerne være tight, det viktigste er at den er dekkende) og en eller annen topp. Toppen kan være helt dekkende, men jeg tror jeg skal takle en topp som ligner en sports-bh også.

Tips tas i mot med takk. Må kunne kjøpes på nett.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 21:16   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Jeg leser jo at du ikke vil ha badedrakt med skjørt, men jeg synes denne er så fin at jeg er litt sur for at den begynner på str. 38... http://www.ellos.no/ellos-fresh-spir...Value2|1&Nao=1

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 21:22   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg leser jo at du ikke vil ha badedrakt med skjørt, men jeg synes denne er så fin at jeg er litt sur for at den begynner på str. 38... http://www.ellos.no/ellos-fresh-spir...Value2|1&Nao=1

Oi, den var veldig fin! Takk for tips!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 21:41   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Hva med slikt UV-tøy?

http://www.zunblock.se/no/?pid=94

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 21:42   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

De hadde bare trøyer, ser jeg.
Men går det ikke med noe sykkelshortslignende?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:06   #6
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Jeg har samme problem som deg og denne kjøpte jeg for et par uker siden, og den sitter veldig fint på! Kunne sikkert vært enda lenger for slappe øvre lår, men den er fast i fisken og har god passform. http://www.ellos.no/ellos-collection...alue2|1&Nao=15

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:10   #7
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Oh, BIG!

Eller kanskje denne hadde vært noe: på gmax.no

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:18   #8
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg leser jo at du ikke vil ha badedrakt med skjørt, men jeg synes denne er så fin at jeg er litt sur for at den begynner på str. 38... http://www.ellos.no/ellos-fresh-spir...Value2|1&Nao=1

Den var virkelig kjempefin!! Forferdelig urettferdig at den først starter på 38 ja.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 22:50   #9
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.902
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Den som Mirasol viser, er kanskje den mest aktuelle så langt. Spørs om jeg får låne en badeshorts av kjæresten og bruke en topp av noe slag, og ta en test-tur. Det er dumt å kjøpe dyr badedrakt hvis det ikke blir mer enn den ene turen. Dette er laaangt utenfor komfortsonen min, kjenner jeg.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-13, 23:05   #10
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Inspirert av denne tråden kjøpte jeg visst en ny badedrakt nå jeg. Ebay.com er min venn, kostet bare 130 også!

http://www.ebay.com/itm/221069849019...84.m1439.l2649

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 14:46   #11
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.401
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg leser jo at du ikke vil ha badedrakt med skjørt, men jeg synes denne er så fin at jeg er litt sur for at den begynner på str. 38... http://www.ellos.no/ellos-fresh-spir...Value2|1&Nao=1

Hei, denne kjøpte jeg etter jeg så du skrev om den. Jeg vet ikke hvor liten du er, men denne er jeg sikker på at ser finere ut på en som er str 34 enn en i str 38. Jeg er 36 og fikk bare såvidt dratt den over rumpa, og den sviser puppene noe voldsomt. De som har sett meg vil nok si at jeg ikke har spesielt stor rumpe. Men den var innmari fin når jeg først hadde fått den på. (Forfra i det minste. Fra mitt eget perspektiv så det bare merkelig ut.)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 14:51   #12
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hei, denne kjøpte jeg etter jeg så du skrev om den. Jeg vet ikke hvor liten du er, men denne er jeg sikker på at ser finere ut på en som er str 34 enn en i str 38. Jeg er 36 og fikk bare såvidt dratt den over rumpa, og den sviser puppene noe voldsomt. De som har sett meg vil nok si at jeg ikke har spesielt stor rumpe. Men den var innmari fin når jeg først hadde fått den på. (Forfra i det minste. Fra mitt eget perspektiv så det bare merkelig ut.)

Var den liten i str, synes du?
Veldig fin!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:00   #13
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.401
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Ja, den var trang, og jeg mener den fint kan brukes av mindre mennesker og. Ville heller gått opp i str enn ned, hvis jeg var en mellomting. Men den er nok litt sånn at den er ment til å skvise litt og, altså. Litt hold-in på magen, så den ble jo veldig fin på, da.

Veldig kjekt å ha et plagg man kan ha på mens man går, sitter og halvveis ligger over sandslottene, jeg synes det er litt klamt å bevege seg noe særlig rundt på stranda iført kun bikini, spesielt når man har en puddingmage man ikke er stolt av.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:06   #14
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Hm, ja - jeg har pudding altmulig men det bekymrer meg lite, elsker stranda og badeland.

Men fikk litt lyst på en ny badedrakt nå, ja. En str. opp, altså?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:08   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hei, denne kjøpte jeg etter jeg så du skrev om den. Jeg vet ikke hvor liten du er, men denne er jeg sikker på at ser finere ut på en som er str 34 enn en i str 38. Jeg er 36 og fikk bare såvidt dratt den over rumpa, og den sviser puppene noe voldsomt. De som har sett meg vil nok si at jeg ikke har spesielt stor rumpe. Men den var innmari fin når jeg først hadde fått den på. (Forfra i det minste. Fra mitt eget perspektiv så det bare merkelig ut.)

Å, takk! Da tar jeg sjansen på å bestille en!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:12   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.401
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Hm, ja - jeg har pudding altmulig men det bekymrer meg lite, elsker stranda og badeland.

Men fikk litt lyst på en ny badedrakt nå, ja. En str. opp, altså?

Ja, tror det.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:16   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.512
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Jeg har den Niobe linket til, veldig fornøyd. Jeg syns ikke den var liten i størrelsen, men så har ikke jeg noe særlig pupper å klemme på heller, da. Jeg har litt større størrelse enn 38, kanskje det varierer med de ulike størrelsene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:17   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Det er over rumpa den er som trangest, altså?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:23   #19
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Å, takk! Da tar jeg sjansen på å bestille en!

Jeij! Da gjør jeg det også!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-13, 15:23   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badeklær for slappfisk

Altså, ikke nødvendigvis fordi Niobe bestilte en, altså-

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no