Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-11, 09:32   #241
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Det kan virke voldsomt hvis man er en del poeng unna 500, men selve hensikten med dette er slik jeg forsto det at det skal være et tilbud til de aktive brukerne av diskusjonforumet, er man primært opptatt av salg og annonser er finn.no et alternativ. Og går man inn for det, bruker man ikke lang tid på å sikre seg noen poeng, det er alltid en diskusjon å delta i, eller så kan man starte en helt selv, og gir man litt av seg selv skal jeg garantere deg at du får mye mer enn bare prikkepoeng tilbake!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 09:36   #242
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.


Chablis er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 09:54   #243
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det kan virke voldsomt hvis man er en del poeng unna 500, men selve hensikten med dette er slik jeg forsto det at det skal være et tilbud til de aktive brukerne av diskusjonforumet, er man primært opptatt av salg og annonser er finn.no et alternativ. Og går man inn for det, bruker man ikke lang tid på å sikre seg noen poeng, det er alltid en diskusjon å delta i, eller så kan man starte en helt selv, og gir man litt av seg selv skal jeg garantere deg at du får mye mer enn bare prikkepoeng tilbake!

Jeg synes jeg får masse tilbake her, bare ikke prikkepoeng.

bønna er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 10:00   #244
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Hvis jeg ikke husker feil så ser jeg deg hovedsaklig når du er uenig med alle.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 10:24   #245
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Men man har jo ikke alle de samme forutsetningene for å gjøre seg bemerket.
Smilefjes er godt egnet for forumliv og det er sannelig ikke rart at hun har gjort en sånn brakarriere, full av humor og soleklare meninger som hun er.
Polyanna også, jeg tror hun var den første jeg kan huske som jeg bet meg merke i, så reflektert og klok liksom, hva slags menneske er dette?

Og mange, mange flere med dem, flinke, kunnskapsrike mennesker som man lett legger merke til. Det er klart disse vil gjøre det skarpt på ryktefronten og det er helt åpenbart for meg at det ikke ligger for alle å oppnå det samme. Det er jo ikke bare å trykke ut noe morsomt eller klokt dersom man ikke helt er egnet for det. Og det er jo gøyere å ha mennesker som mestrer det skiftlige ord best mulig når det er snakk om forum, her foregår jo alt skriftlig.
Så nytter det ikke å være lei seg for at man ikke klarer det samme selv. Da får man enten henge med så godt man kan eller la det være.
Bedre er det ikke å få det.

Jeg er veldig glad for alle de kloke hodene her inne, ingen tvil om det. Jeg tviler heller ikke på at de fortjener hvert eneste ryktepoeng de har opptjent, men å gå derfra til påstanden: "Om du ikke har en like skarp hjerne som smilefjes så må du bare tåle å være utenfor eller henge med så godt du kan" blir litt kaldt og trist, synes jeg. Det er da ikke noe i veien for at man kan være litt raus og gi litt også til de nye eller de som er pittelitt mindre aktiv slik at de ikke får hodet kappet av hver gang de slår en spøk som ikke faller i god jord, har en mening som går mot strømmen eller stiller ett spørsmål eller mot all formodning skriver en skrivefeil.

Det er litt underlig at det er slik her noen ganger all den tid holdninger som inkludering, tilrettelegging, raushet, medlidenhet etc. blir forfektet med stort engasjement, liv og lyst i alle bursdagstrådene og allergitrådene.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 10:33   #246
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Meissa - jeg takker for komplimentet, dog litt usikker på om det er helt velfortjent.

Men vi har da blitt flinkere til å ikke halshugge nye vel? Vi var ikke all verdens på det en stund, men det har blitt bedre syns jeg. Jeg tok til etterretning (selvsagt etter masse trass) at det var et poeng å ta til seg i forhold til å motta de nye.

Ellers er jeg innbitt motstander av inkludering i bursdager da. :gir meg aldri:

 
Gammel 25-06-11, 10:34   #247
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg er veldig glad for alle de kloke hodene her inne, ingen tvil om det. Jeg tviler heller ikke på at de fortjener hvert eneste ryktepoeng de har opptjent, men å gå derfra til påstanden: "Om du ikke har en like skarp hjerne som smilefjes så må du bare tåle å være utenfor eller henge med så godt du kan" blir litt kaldt og trist, synes jeg. Det er da ikke noe i veien for at man kan være litt raus og gi litt også til de nye eller de som er pittelitt mindre aktiv slik at de ikke får hodet kappet av hver gang de slår en spøk som ikke faller i god jord, har en mening som går mot strømmen eller stiller ett spørsmål eller mot all formodning skriver en skrivefeil.

Det er litt underlig at det er slik her noen ganger all den tid holdninger som inkludering, tilrettelegging, raushet, medlidenhet etc. blir forfektet med stort engasjement, liv og lyst i alle bursdagstrådene og allergitrådene.

Er det ikke så enkelt som at de som skriver knakende gode innlegg som regel er de som får flest ryktepoeng? Og - let's face it - de knakende gode innleggene har det med å komme fra knakende kloke mennesker. Men, det deles da ut plenty av prikker i de mer "softe" trådene også. Man kan få en del "åh.. så søøøt!" - prikker av å legge ut bilde av nyfødt bebis også altså.
Og jeg ser aldri helt den at noen av de mindre aktive blir halshugget når de først beveger seg utpå. Det er helt klart en relativt høy terskel i diskusjonene her til tider, men det er det som gjør FP til FP. Og halshugging synes jeg uansett er et for sterkt uttrykk. Man blir utfordret på det man skriver, definitivt, men ikke halshugget.

Jeg tror fortsatt at dette er veldig enkle sammenhenger jeg. :rema1000:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 10:36   #248
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg får forresten veldig sjelden prikker med blide smileyer. Lite kneggere og roflere hos meg. Jeg er nok mest rar ut fra smileyene i kontrollpanelet - det er stort sett klemmer eller kommentarer eller de vidunderlige passiv-aggressive som har en tendens til å være grønne når de sendes til meg.

 
Gammel 25-06-11, 10:39   #249
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Meissa - jeg takker for komplimentet, dog litt usikker på om det er helt velfortjent.

Men vi har da blitt flinkere til å ikke halshugge nye vel? Vi var ikke all verdens på det en stund, men det har blitt bedre syns jeg. Jeg tok til etterretning (selvsagt etter masse trass) at det var et poeng å ta til seg i forhold til å motta de nye.

Ellers er jeg innbitt motstander av inkludering i bursdager da. :gir meg aldri:

Visst er det velfortjent. Trur min 15 grønnprikk eller noe går til deg. Zoe har forøvrig omvendt meg til at man bør inkludere i bursdager, men jeg var enig med deg en god stund altså.

Jada, godt mulig det er mindre halshugging nå en før, ovenfor nye.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 12:28   #250
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg er veldig glad for alle de kloke hodene her inne, ingen tvil om det. Jeg tviler heller ikke på at de fortjener hvert eneste ryktepoeng de har opptjent, men å gå derfra til påstanden: "Om du ikke har en like skarp hjerne som smilefjes så må du bare tåle å være utenfor eller henge med så godt du kan" blir litt kaldt og trist, synes jeg. Det er da ikke noe i veien for at man kan være litt raus og gi litt også til de nye eller de som er pittelitt mindre aktiv slik at de ikke får hodet kappet av hver gang de slår en spøk som ikke faller i god jord, har en mening som går mot strømmen eller stiller ett spørsmål eller mot all formodning skriver en skrivefeil.

Det er litt underlig at det er slik her noen ganger all den tid holdninger som inkludering, tilrettelegging, raushet, medlidenhet etc. blir forfektet med stort engasjement, liv og lyst i alle bursdagstrådene og allergitrådene.

Tar dette som et bevis på at jeg ikke klarer å uttrykke meg tydelig nok skriftlig.

Jeg mener ingenting om intelligensen til smilefjes eller noen andre for den del. Bare det at jeg og flere med meg helt sikkert ikke har like gode anlegg for å "komme igjennom" på forum som andre.
Det blir litt uvant for meg, det skal jeg innrømme, for jeg er vant til å komme godt igjennom muntlig. Men da bruker jeg ikke så mye mer energi på det da, jeg henger nå med her så mye jeg gidder også blir jeg ikke så veldig lei meg selv om jeg sjelden skriver innlegg jeg får noen prikk for eller selv om jeg til stadighet føler at det jeg skriver og det folk oppfatter er to helt forskjellige ting.

__________________

Sist redigert av Mani : 25-06-11 kl 13:07.
Mani er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 12:57   #251
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg skjønner veldig godt at denne endringen i forhold til ryktepoeng er gjort. Jeg er vel en av de som trengte et spark bak til å prøve å bidra mer ellers i forumet. Mange av de gamle traverne her "kjenner" jeg nok bedre enn de kjenner meg. Det kommer av at jeg har brukt forumet til å lese masse interessant. Både god informasjon og heftige diskusjoner. Jeg føler iallefall av at jeg har nytte av FP, og lover å prøve og engasjere meg mer skriftlig også.

Surmuling i forhold til endringer som er bestemt, hjelper i allefall ikke.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.

Sist redigert av eka : 25-06-11 kl 21:09.
eka er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 13:15   #252
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg rødprikker også prikketigging. Det har ført til 3 røde prikker i denne tråden, og burde vært 1 til men jeg fikk ikke prikket Strutsen enda, men hvis jeg husker det så kommer det en rødprikk når jeg kan prikke deg igjen.
Jeg kjenner at jeg er bittelitt nervøs over å ha rødprikket Veronal, men er man konsekvent så gjør man det man må.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 13:17   #253
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg rødprikker også prikketigging. Det har ført til 3 røde prikker i denne tråden, og burde vært 1 til men jeg fikk ikke prikket Strutsen enda, men hvis jeg husker det så kommer det en rødprikk når jeg kan prikke deg igjen.
Jeg kjenner at jeg er bittelitt nervøs over å ha rødprikket Veronal, men er man konsekvent så gjør man det man må.

Men meg turde du ikke, ser jeg.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 13:18   #254
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger



Vellykket eksperiment, men hypotesen ble dessverre bekreftet. Prikketiggere går i pluss til tross for rødprikking.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 13:22   #255
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men meg turde du ikke, ser jeg.

Shait, har du og tigget? Må jeg lese tråden en gang til?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.



Vellykket eksperiment, men hypotesen ble dessverre bekreftet. Prikketiggere går i pluss til tross for rødprikking.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 13:24   #256
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Sånn Teo, beklager at jeg glemte deg.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 13:25   #257
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Sånn Teo, beklager at jeg glemte deg.

Teo har fått tradisjon for å få de merkeligste rødprikk-kommentarene.

 
Gammel 25-06-11, 13:26   #258
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Sånn Teo, beklager at jeg glemte deg.

Godt. La det nå bare ikke gjenta seg. :streng:

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Teo har fått tradisjon for å få de merkeligste rødprikk-kommentarene.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 13:34   #259
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg lover på tro og ære at jeg skal være etter deg som en hauk neste gang jeg ser at du er ute med prikketigging. :er seg sitt ansvar bevisst:

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 25-06-11, 13:42   #260
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.103
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Det er helt klart de klokeste som har mest poeng. :tre-er på poppislista:

007 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no