Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi venter valper/isbjørner :D

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-12, 05:55   #201
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Hurra! Dette går bra skal du se!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 06:42   #202
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Veldig bra!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 08:04   #203
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 08:07   #204
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Kjempegode nyheter!! Fulgte med igår, ikke ofte jeg følger med på valpefødsler live

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 08:19   #205
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Herlig nyhet å få på morgenen!

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 08:35   #206
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Gladnyheter ! Så herlig!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 08:50   #207
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 08:54   #208
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Kjempegode nyheter!! Fulgte med igår, ikke ofte jeg følger med på valpefødsler live

Samma her!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 09:10   #209
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Fantastisk!

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 09:28   #210
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Hurra!! Det var gode nyheter!
De er veldig nusselige allerede.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 09:37   #211
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Så bra!

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 09:46   #212
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D


Håper at alt går bra med de små valpene.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 09:54   #213
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.



Alle er i live enda
Og 2 har sugd seg fast i puppen

Å såå bra

Da håper jeg det stimulerer melkeproduksjonen og at melken snart flommer Å at de 5 andre og snart har kraft nok til å suge seg fast til puppen.

Lykke til videre

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 10:24   #214
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Hmm skulle prøve å lege ut videon jeg la ut på FB.
Men det fikk jeg visst ikke til.

Hvordan gjør man det?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 16:35   #215
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Noen som har noen fine treffende navneforslag?




Dette er ett kull som virkelig imot all ods overlever, hvis de gjør det alle vel og merke.
Kunne derfor tenkt meg noen navn som er en påminner der lissom hvis dere skjønner.

Den ene tispa, som jeg helt klart sliter mest med og er svakest, tror jeg at jeg vil gi navnet Faith Hvis hun overlever.
Men ellers så er jeg litt blank.
Har noen uker på meg før de skal registreres, men likevel, litt navnemyldring er aldri dumt.

__________________
-05 -07

Sist redigert av Sneglo : 13-02-13 kl 14:50.
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 17:15   #216
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Jeg fikk telefon fra oppdretter i dag. Hun ville vite navn, stamtavlen skulle lages. Foregår det der på ulike måter?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 17:20   #217
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Kennelnavn skal vel oppretter finne?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 17:23   #218
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D



Kennel Snøhvit's Beautiful Miracle of Kiara
Kennel Snøhvit's Beautiful Light of Kiara
Kennel Snøhvit's Beautiful Faith of Kiara
Kennel Snøhvit's Beautiful Hope of Kiara
Kennel Snøhvit's Beautiful Ray of Kiara
Kennel Snøhvit's Beautiful of Kiara
Kennel Snøhvit's Beautiful (Hann) of Kiara


Mangler to. Litt klissete navn da, men det var jo det du ville ha.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 17:24   #219
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Kennelnavn skal vel oppretter finne?

Aner ikke. Vi fikk beskjed om å velge selv og bokstav var ikke viktig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-12, 17:44   #220
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi venter valper/isbjørner :D

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg fikk telefon fra oppdretter i dag. Hun ville vite navn, stamtavlen skulle lages. Foregår det der på ulike måter?

Jeg velger og sette stamtavlenavnet selv. Det har jo ingen betydning for hver enkelt valpekjøper sånn egentlig. Men jeg liker og kunne spore tilbake kullene mine for å si det sånn. Som A kullet har fellesnevner Amazing og of Sasha, som da vil fortelle meg hvem som er mor. Tenker jo å bedrive oppdrett og derfor vil jeg lett kunne ha kontroll for å si det sånn etterhvert som de blir flere kull

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Kennelnavn skal vel oppretter finne?

De fleste oppdrettere finner det, men noen lar hver enkelt valpekjøper bestemme navn som skal stå på stamtavlen.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.





Mangler to. Litt klissete navn da, men det var jo det du ville ha.

Klissete er fint.
Takk
Ikke dumme i det hele tatt.

__________________
-05 -07

Sist redigert av Sneglo : 13-02-13 kl 14:51.
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no