Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-10, 12:16   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Det der blir neste nivå på makeupen.

Er jo så mye man skal slutte med etter 40. Jeg nekter å slutte med skjørt over knærne, jeg nekter også å klippe meg kort og piggete.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 12:17   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Ja, det er sant. mer skimmer hadde sikkert gjort seg!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 12:56   #23
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Nydelig make-up, Mim, må prøves. Jeg er jo fortsatt under 40.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 13:25   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.499
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er jo så mye man skal slutte med etter 40. Jeg nekter å slutte med skjørt over knærne, jeg nekter også å klippe meg kort og piggete.

Nemlig. Tror vi utsetter det til etter seksti. Foreløpig.
:innser at femti er snart:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 13:29   #25
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Dette må jeg ha med t-skje, Mim. Legger du kajal over hele øyelokket? Eller bare langs kanten på øyevippene? Jeg har lyst til å få til sota øyne, men det blir bare rart på meg.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 13:41   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg vil på FP-sminkekurs igjen. Jeg føler at jeg er klar for nivå 2.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 22:58   #27
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Mim: Veldig fint! Har du kajal på våtkanten nede? Oppe? Pudder under, så smitter det ikke, ikke på en hel dag? I tilfelle; matt pudder?

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 23:30   #28
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Den øyenskyggen var virkelig veldig veldig fin.
Klart du kan bruke den!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:04   #29
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Dette må jeg ha med t-skje, Mim. Legger du kajal over hele øyelokket? Eller bare langs kanten på øyevippene? Jeg har lyst til å få til sota øyne, men det blir bare rart på meg.

Oppå hele lokket, ja. Du skal se ut som en gal emo-fjortis/vaskebjørn. Og så legger du en lys skimrende øyenskygge oppå. Jeg har kajal under øyet også og litt ekstra mørkegrått øyenskygge.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:05   #30
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Mim: Veldig fint! Har du kajal på våtkanten nede? Oppe? Pudder under, så smitter det ikke, ikke på en hel dag? I tilfelle; matt pudder?

Vanlig matt pudder, ja og nei, det smitter ikke. Kajalunderlaget (+ pudder) gjør at øyenskyggen sitter som skudd.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 08:27   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Jeg har utrolig fine øyne i dag. Inspirert av denne tråden!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:38   #32
Piasisia
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 8
Piasisia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg bruker skimmer og er 36 og et halvt.

Jeg lærte på body shop i sommer å legge øyenskygge på en utrolig stilig måte. Du legger svart kajal oppå hele høyelokket (jada, helt vaskebjørn) og så tar du den skimrende øyenskyggen og legger med pensel oppå kajalen og det blir SÅ fint! Jeg har fått utrolig mye skryt etter jeg begynte å sminke meg sånn.

Dette var kjempefint!! Bra tips

Piasisia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:41   #33
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har utrolig fine øyne i dag. Inspirert av denne tråden!

Får vi se?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:44   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Får vi se?

Nei. Jeg har verdens kjipeste teleforn for tiden, så det blir vanskelig.

Forehåpentligvis er det ikke så lenge til jeg eier en iPhone4, og da kommer jeg til å spre bilder i øst og vest.

Benzo: jeg slo sammen et av tipsene du ga og tipset til Mim. Istedenfor kajal brukte jeg en veldig mørk øyenskygge som underlag, og lys skimmerskygge over. Det ble fint.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:46   #35
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Skimmer er vel kun fy-fy på huden som nevnt før her, og det er vel først når man har fått litt rynker. (Pudder og skimmer legger seg i rynkene og fremhever de) Til selve ansiktet skal man tilføre nok fuktighet og ikke for tørre produkter når huden blir eldre. Jeg likte godt øyesminken din Mim, men det der måtte jeg ha øvd meg mye for å få til. Jeg får bare ikke til dette med kajal uansett tips og råd.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:48   #36
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Kjøpte forresten en haug med øyensminke fra Mac når jeg var i Stockholm forleden. Utrolig fine produkter, og hun pushet på meg en bronsefarget skimmerøyenskygge som er på tube. Utrolig lekker og lett å legge pent! Godt med litt veiledning når man skal handle, det er først da jeg prøver noe nytt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:51   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.825
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Skal prøves, Mim! Jeg har eksperimentert med mer øyesminke de siste månedene og synes etterhvert jeg får det til. Nå skal jeg prøve Mims tips.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:52   #38
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Eh.. altså... kajal over HEILE lokket?? Svart? Heilt til innerst? (var forresten veldig fint, Mim)

Eg sminkar meg såpass lite at dette kan bli ganske dramatisk hos meg - trur folk på jobben hadde begynt å lure. Men eg har i alle fall begynt med øyenskygge nå da, nokre månader før eg fyller 40

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:52   #39
Piasisia
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 8
Piasisia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

til skrekk og advarsel...

Piasisia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-10, 09:52   #40
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenskygge med skimmer til 40-åring?

Det var lurt med mørk skygge i stedenfor kajal, men jeg ville lagt en kant med sort kajal nederst på øyelokket da.

Jeg legger som regel en kajallinje nederst på øyelokket og på våtkanten nede, legger lys skimmerøyenskygge på hele lokket, helt opp til øyenbrynene som er farget (blondie av natur) og formet. Deretter legger jeg en litt mørkere skimmer på selve øyelokket opp til globallinjen.

(Har enda noen få år før 40.)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no