Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 14:20   #181
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

En annen ting som gjør at jeg synes det bør være litt strenge krav: Jeg foretrekker å være litt anonym i den åpne delen av forumet. Markedsplassen er riktignok ikke søkbar, men ved å handle med noen her inne, så avslører man jo identiteten sin; den man handler med kan knytte innleggene dine i forumet til hvem du er IRL. Det blir noe helt annet enn finn.no, de man handler med der sitter ikke med opplysninger om hva jeg mener om slik og sånn. For meg føles det mye tryggere å "avsløre meg" overfor noen jeg har en viss oversikt over hvem er, enn for "hvem som helst". Jeg har handlet av folk her inne jeg ikke veit noe som helst om, men jeg er ikke veldig komfortabel med det, må jeg tilstå. Det kunne jo være noen jeg kjente, men som jeg ikke ønsket skulle vite hvem jeg er. Det er lettere å unngå om man veit litt om hverandre på forhånd. Jeg har kjøpt noe her inne av noen i nabokommunen - da var jeg rimelig sikker på på forhånd at det var noen jeg fint kunne forholde meg til IRL.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 14:29   #182
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.871
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er.

Jeg vet

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 14:46   #183
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg opplever også overraskende nok å få prikker for å være nummer femten i rekka som anbefaler samme løsning*

Tja, hvis jeg trenger hjelp i en fei, blir jeg ofte veldig glad for at noen tar seg bryet med å svare meg fort. Da prikker jeg like gjerne den som svarer 13.34 enn den som svarte 13.29. :grei: Ikke alltid jeg husker å takke med prikk,da, men ofte gjør jeg det.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det skal godt gjøres å ha en 1/1-ratio på innlegg og rykte, da, og du har jo ikke så veldig mange innlegg. Jeg hadde nesten et poeng pr innlegg en god stund, men det var vel bare fordi jeg fikk mange hyggelige prikker i introduksjonstråden min. Jeg tror man bare må regne med at 500 innlegg kommer lenge før 500 ryktepoeng, så løsningen er å skrive mer.

Jeg husker faktisk introen din. Du hadde nemlig satt deg godt inn i forumet før du meldte deg inn. :imponert:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 14:50   #184
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg husker faktisk introen din. Du hadde nemlig satt deg godt inn i forumet før du meldte deg inn. :imponert:

Flerårig fan/creepy sniker, vettu. (Og så finner jeg ut etterpå at det er medlemmer her uten barn også! Tenk, så mange innlegg og ryktepoeng jeg kunne ha hatt! )

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 15:08   #185
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Hva? Er det medlemmer på FP uten barn? Driver de og deler ut råd om barneoppdragelse og sånt også, kanskje?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 15:10   #186
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.516
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva? Er det medlemmer på FP uten barn? Driver de og deler ut råd om barneoppdragelse og sånt også, kanskje?

Ja, det skjer.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 15:42   #187
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er.

Jeg også.

Jeg har så mange poeng at jeg vet ikke hva jeg skal gjørra av dem! :skryter:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 15:45   #188
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.871
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har faktisk ganske mange poeng jeg og. Men sikkert ikke like mange som Agenten og Skremmern.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 15:46   #189
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.871
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Forresten så står det på ryktet mitt at jeg er kulere enn de fleste, så da er jeg vel ganske kul da.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 16:04   #190
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

En annen ting som gjør at jeg synes det bør være litt strenge krav: Jeg foretrekker å være litt anonym i den åpne delen av forumet. Markedsplassen er riktignok ikke søkbar, men ved å handle med noen her inne, så avslører man jo identiteten sin; den man handler med kan knytte innleggene dine i forumet til hvem du er IRL. Det blir noe helt annet enn finn.no, de man handler med der sitter ikke med opplysninger om hva jeg mener om slik og sånn. For meg føles det mye tryggere å "avsløre meg" overfor noen jeg har en viss oversikt over hvem er, enn for "hvem som helst". Jeg har handlet av folk her inne jeg ikke veit noe som helst om, men jeg er ikke veldig komfortabel med det, må jeg tilstå. Det kunne jo være noen jeg kjente, men som jeg ikke ønsket skulle vite hvem jeg er. Det er lettere å unngå om man veit litt om hverandre på forhånd. Jeg har kjøpt noe her inne av noen i nabokommunen - da var jeg rimelig sikker på på forhånd at det var noen jeg fint kunne forholde meg til IRL.


Men du står jo uansett fritt til å handle med hvem du vil, man kjenner ikke folk godt selv om de skriver mye og har "nok" rykte her inne...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 16:08   #191
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Men du står jo uansett fritt til å handle med hvem du vil, man kjenner ikke folk godt selv om de skriver mye og har "nok" rykte her inne...

Godt, nei. Bedre, ja. Jada, folk kan godt være troll, folk kan juge om hvem de er, man veit aldri. Men de man kjenner aller best herfra, de har man etter hvert kanskje sett bilde av, i det minste har man en idé om hvor de bor eller hvor mange barn de har, noen har man til og med møtt - risikoen for å avsløre seg for den sladrete naboen eller svigerinna di eller hvem det nå måtte være blir vesentlig mindre. Men selvsagt tar man kontakt på eget ansvar likevel.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 16:25   #192
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Da er ryktetelleren oppdatert. Prikkene som ved en feil ble regnet med poeng i total-summen er trukket ut.

Sånn til info, så tror jeg det ble litt feil i oppdateringen, uten at det er noen krise. Poengene jeg fikk fra markedsplass-tråden er der fremdeles, mens poengene jeg fikk et helt annet sted i går er bo-o-orteeeh.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 16:25   #193
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Aktivitet handler vel mer om å SKRIVE enn å LESE da... Og basert på ditt innelggsantall og medlemstid er du ikke den som skriver mest?

Det har du helt rett i, jeg skriver i de trådene hvor jeg føler jeg har noe å bidra med. Jeg er fullstendig klar over at min aktivitet ikke tilsier noe enormt med ryktepoeng, det var ikke poenget mitt heller. Jeg prøver bare å forklare at det faktisk er ganske vanskelig å oppnå ryktepoeng i det hele tatt, det skal noe til å gjøre seg bemerket på et forum med så mange aktive, vel formulerende og oppegående medlemmer. Jeg er helt for at det skal settes en adgangs grense til Markedsplassen men ikke nødvendigvis 500 ryktepoeng, tror kanskje 300 er mer passe.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 16:26   #194
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 16:29   #195
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva? Er det medlemmer på FP uten barn? Driver de og deler ut råd om barneoppdragelse og sånt også, kanskje?

Nope, not this one anyway.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 16:32   #196
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.576
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Sånn til info, så tror jeg det ble litt feil i oppdateringen, uten at det er noen krise. Poengene jeg fikk fra markedsplass-tråden er der fremdeles, mens poengene jeg fikk et helt annet sted i går er bo-o-orteeeh.

Og jeg har mistet ALLE poengene jeg fikk etter at jeg påpekte dette, også de som kommer fra andre tråder.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 17:06   #197
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg skal se om jeg får tid til det mot slutten av uken, det opptaket gjøres manuelt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 17:08   #198
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.135
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Sånn til info, så tror jeg det ble litt feil i oppdateringen, uten at det er noen krise. Poengene jeg fikk fra markedsplass-tråden er der fremdeles, mens poengene jeg fikk et helt annet sted i går er bo-o-orteeeh.

Hvordan vet du hvor poengene dine er fra?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 17:17   #199
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

jeg hadde ett års dag her i går... Ehm.. noe sier meg at jeg muligens har tilbrakt mye tid her siste året... Men jeg trives da så det går ann på ett år også

*mulig noen nå er fristet til å si get a life, men akk... avhengig - tenk om jeg går glipp av noe - det skulle tatt seg ut!!*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 17:21   #200
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.305
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Sånn til info, så tror jeg det ble litt feil i oppdateringen, uten at det er noen krise. Poengene jeg fikk fra markedsplass-tråden er der fremdeles, mens poengene jeg fikk et helt annet sted i går er bo-o-orteeeh.

Hm. Jeg ble trukket 30 poeng på én prikk. Er det brukere her inne som har så høy prikkeverdi, altså?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no