Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker lest i 2009

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-09, 19:16   #101
Majka
Kometkamerat
 
Majka sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 180
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Markus Zusak - Boktyven
2.
Cecilia Samartin - Señor Peregrino


Sist redigert av Majka : 03-02-09 kl 13:24.
Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 01:58   #102
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Siri Hustvedt: The Sorrows of an American.
2. Andreas Viestad: Hvordan koke vann.
3. Vigdis Hjort: Tredje person entall.
4. Selma Lønning Aarø: En rekke avbrutte forsøk. Morsom!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 00:00   #103
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.612
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

Jeg har lest:
1. Ute og stjæle hester-
2. Snømannen- Jo Nesbø
3. Livstid - Liza Marklund
4. Marekors- Jo Nesbø

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 00:03   #104
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Cecilia Samartin: Señor Peregrino: Lettlest og fin liten bok, jeg likte den veldig godt.

2. John Ajvide Lindqvist: La den rette komme inn: Spennende, litt skummel og litt trist. Tror sannelig jeg må se filmen!

3. Cecilia Samartin: Drømmehjerte: Fin og trist og vemodig. Liker du Drageløperen liker du denne visstnok, uten at jeg har lest Drageløperen selv. Jeg syns ikke tittelen på boken er så bra, på engelsk heter den Ghost Heart og det passer mye bedre.

4. Stieg Larsson: Menn som hater kvinner: Denne har jeg hatt liggende lenge, jeg har begynt på den en gang tidligere, men da kom jeg ikke helt inn i den så jeg la den vekk. Har også lest en del negativ omtale så jeg hadde ikke de helt store forventningene, men jeg må si jeg ble positivt overrasket! Gleder meg til de to neste.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 12:52   #105
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

4. Simen Sætre: Hugo (dokumentarroman) (velskrevet og dessverre meget gjenkjennelig portrett av en heroinmisbruker. 4.)

Å, denne boka elsket jeg. Leste den i fjor, og den sitter fortsatt i.
(Kanskje jeg leser for få dokumentarbøker?)

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 16:14   #106
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1) Morten Hesseldahl: Drager over Kabul
2) Åsa Linderborg: Meg eier ingen
3) Sophie Kinsella: En shopoholiker med baby
4) Anne B. Ragde: Berlinerpoplene

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 17:53   #107
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

Meg eier ingen var flott.

Jeg har lest Läckberg, Isprinsessen. Spennende innhold, men språket er tragisk flatt og klisjeaktig og dialogene dårlige. Ikke mange overraskelser og kromspring der nei.

__________________
05

Sist redigert av Hondacrv : 03-02-09 kl 17:54. Årsak: Måtte si noe negativt om dialogen også. Og rette opp en feil siden jeg kritiserte språket :knegg:
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-09, 18:02   #108
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Abid Raja: Talsmann
2. Helene Uri: Den store faktaboka om språk (ungdomsbok)
3. Klaus Sonstad: Far på ferde
4. Hallgeir Opedal: Alltid på ein søndag : Opedal i utval
5. Astrid Lindgren: Pippi Langstrømpe (alle 3 bøker i en. Stor stas for mor og barna)
6. Eoin Colfer: Kaptein Kråkes hevn (barnebok)
7. Karin Alvtegen: Skyld
8. Anne B. Ragde: Ikke gi meg mat (barnebok)
9. Tore Renberg: Farmor har kabel-TV
10. Tore Renberg: Videogutten
11. Heidi Linde: Juggel
12. Afshan Rafiq: Utfordringer og muligheter
12. Erlend Loe: Kurtby (barnebok. Men barna likte ikke, så jeg leste ferdig på egenhånd)

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 05-02-09 kl 13:34. Årsak: La til en bok
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:17   #109
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.612
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Ute og stjæle hester- Per Petterson
2. Snømannen- Jo Nesbø
3. Livstid - Liza Marklund
4. Marekors- Jo Nesbø
5. Blodsbånd, bok nr 40 i serien Ingebjørg Olavsdatter av Frid Ingulstad

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 11:13   #110
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Da er årets andre bok ferdiglest (dette slår jo alle rekorder siden jentene ble født. )

Chelsea Cain - Ondskapens hjerte (krim). Her følger vi etterforsker Archie Sheridan i jakten på seriemorder. Spennende, skal prøve å lese neste bok også, selv om det ikke er noe nyskapende krim akkurat.

Da er Snømannen av Jo Nesbø ferdiglest. Råbra!! Skikkelig spennende. Jeg likte den mye bedre enn Frelseren.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 23:06   #111
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.876
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. J.K. Rowling: Harry Potter and the Deathly Hallows (jeg leste nemlig Tales of Beedle the Bard i jula, og fant ut at jeg ikke husket mer enn ca. halvparten av plottet i HP7, og sånn kan vi ikke ha det når jeg har etablert meg som HP-guru for storesøster).

2. Per Petterson: Ut og stjæle hester.
Dette var typisk en sånn bok jeg hadde utsatt å lese fordi alle skrøt sånn av den, men denne gangen hadde de så rett, så rett. En genistrek av en bok om sterke følelser som ingen, absolutt ingen av hovedpersonene hadde ord for eller i det hele tatt prøvde å sette ord på. Sånn sett minte den meg mye om Brokeback Mountain i stemning. Og om hvordan én sommer da hovedpersonen var 15 klarte å overskygge de over 50 årene som kom etter.

3. Sadie Jones: The Outcast.
Medrasket fra bokhandel fordi jeg vagt kunne huske å ha lest noe om den, men ingen fulltreffer. Det beste man kan si, er vel at den hadde masse driv – jeg flådde igjennom og måtte lese ferdig til langt på natt. I likhet med Ut og stjæle hester er dette en historie om ordløse, undertrykte følelser, men veldig mye svakere gjennomført. Endimensjonale og ikke altfor overbevisende personer, dessuten en temmelig teit happy ending. Men godt skrudd sammen.

4. Alexander McCall Smith: Blue Shoes and Happiness.
Ikke av de beste i serien.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 23:37   #112
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

Jeg har hatt skikkelig lesetørke og vært treg, så her er bare en bok ferdiglest ( Tilbake til Riverton) og en nesten ferdiglest ( Kongemordet).

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 17:59   #113
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Åsa Linderborg - Meg eier ingen
2. Gunhild Øyehaug - Vente, blinke
3. Carl Frode Tiller - Skråninga

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 18:00   #114
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Jan Mehlum: Det ingen vet - Spennende bok, men det gikk litt tråttere å lese etterhvert synes jeg. Handlingen er mest fra Tønsberg og siden jeg er oppvokst like i nærheten så kjenner jeg igjen steder, noe som på en måte gjorde den litt ekstra bra å lese.

2. Elizabeth Rossiter: Sitronhavens hemmelighet - Denne boka leste jeg for første gang for mange år siden. Den er skrevet en gang på 80-tallet. Jeg husket ikke noe av handlinga, bare at jeg har lest den 2 ganger tidligere og at den var spennende. Og spennende var den fortsatt.

3. Liza Marklund: En plass i solen- Jeg har lest en bok tidligere av denne forfatteren og likte den ikke. Derfor har det ikke fristet å lese noen flere av henne. "En plass i solen" glemte jeg å avbestille fra bokklubben. Ganske irriterende. Men, så hørtes den jo litt spennende ut da jeg leste hva den handlet om og jeg tenkte at jeg fikk gi den en sjanse. Og det er jeg glad for. En utrolig spennende bok! Hvert ledige øyeblikk måtte brukes til lesing av denne boken. Anbefales!

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 20:27   #115
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.993
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Ken Follet World without End. Jeg elsket Pillars of the Earth i hine hårde dager, og gledet meg til denne. Litt nedsig, litt stereotype figurer, men jeg var opptatt av historien.

2. Terry Pratchett Maskerade. Jeg ler og koser meg. Pratchett skuffer aldri!

3. Allan Bennett The Uncommon Reader. Om dronning Elizabeth som oppdager litteraturens gleder. Artig liten bok

4. C.J. Sansom Winter in Madrid. Spennende, trist, interessant og med ny (for meg) kunnskap om den grusomme borgerkrigen.

5. Mari Jungstedt Den som ingen ser. Grei krimbok. Jeg kommer sikkert til å lese flere av henne.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 20:31   #116
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

Jeg har lest:

  • Elizabeth George: "Bitter hevn"

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 21:16   #117
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

Da kan jeg endelig bidra også.

1. Frp-koden av Magnus E. Marsdal

Denne boka kan jeg anbefale på det varmeste. Jeg må innrømme at jeg fortsatt sitter som et stort spørsmålstegn i forhold til at stemmer går til Frp, men det var mye interessant lesning. Jeg ble mer bevisst på hvorfor jeg selv har gått fra Ap og til venstre politisk, det var mye Ap-info i boka.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 11:31   #118
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Francis Meyers lidenskap av Henrik Langeland
2. Engel av nylon av Helene Uri
3. Honningtunger av Helene Uri
4. Prost Gotvins geometri av Gert Nygaardshaug

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 17:56   #119
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Cecilia Samartin: Señor Peregrino: Lettlest og fin liten bok, jeg likte den veldig godt.

2. John Ajvide Lindqvist: La den rette komme inn: Spennende, litt skummel og litt trist. Tror sannelig jeg må se filmen!

3. Cecilia Samartin: Drømmehjerte: Fin og trist og vemodig. Liker du Drageløperen liker du denne visstnok, uten at jeg har lest Drageløperen selv. Jeg syns ikke tittelen på boken er så bra, på engelsk heter den Ghost Heart og det passer mye bedre.

4. Stieg Larsson: Menn som hater kvinner: Denne har jeg hatt liggende lenge, jeg har begynt på den en gang tidligere, men da kom jeg ikke helt inn i den så jeg la den vekk. Har også lest en del negativ omtale så jeg hadde ikke de helt store forventningene, men jeg må si jeg ble positivt overrasket! Gleder meg til de to neste.

5. Stieg Larsson: Jenta som lekte med ilden: Ooo, spennende spennende! Faktisk så spennende at jeg ble liggende og lese til klokken to i natt! Og skuffelsen var dermed stor da jeg oppdaget at historien fortsetter i bok nummer tre, såvidt jeg har forstått. Heldigvis har jeg bok nummer tre liggende klar, så den skal begynnes på i dag.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-09, 09:48   #120
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker lest i 2009

1. Markus Zusak: The Book Thief. Jeg er enig med det Skilpadda sier i sin spoilertag.
2. Is-nostalgi. Morsom-nostalgisk, men dårlig språkvasket.
3. Pondus 8. divisjon. Ja, tegneserier i bokform teller vel, det også?
4. Jean-Dominique Bauby: The Diving-Bell and the Butterfly. Rørende, og fantastisk beskrevet med tanke på at forfatteren måtte memorisere alt i hodet før han fikk kommunisert innholdet videre.
5. Nini Roll Anker: Den som henger i en tråd. Nyttig lesing om hvordan livet var for "vanlige" folk for bare 70 år siden. Gripende.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no