Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Observatørens hustråd

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-09, 22:00   #201
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

RÅLEKKERT!!! Og veldig veldig imponert!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-09, 22:25   #202
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Observatørens hustråd

STEIKE!!! Så fiiint det har blitt! Nå er jeg så imponert over hva dere har fått til, at jeg ble nesten ordløs. Enn å ha så fin trapp?

Hva slags hus er det dere skal bygge i hagen?

  Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 09:11   #203
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Vi skal bygge en enebolig og en 2mannsbolig i hagen. Det er en stooor tomt, så det er god plass til det samt 2 garasjer og innkjøringer. Så om noen måneder får dere se enda flere bilder fra rot og stress. :rabla:

Men først skal dere få bilder fra innflyttingen. 2-3 uker kanskje?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 09:23   #204
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Ser jammen meg disse kryssene her også, jeg vil se kjøkkenet!!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 12:22   #205
dolliemor
Aktiv
 
dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 228
dolliemor er litt kul
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Så utrolig lekkert! For en nydelig trapp!!

__________________
Storebror-00, Lillebror-02 og Lillesøster-06
dolliemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 12:32   #206
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Det ser kjempefint ut!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 14:35   #207
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Utrolig lekkert, Observatøren. Dere har virkelig gjort en kjempejobb.

Jeg ser ikke alle bildene her i tråden heller, men de kommer opp når jeg åpner dem i ny tab.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 14:46   #208
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Oioi, så utrolig fint det blir altså. Og så deilig at dere endelig begynner å bli innflytningsklare, det kommer sikkert til å bli godt å komme på plass.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 14:47   #209
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

WOW!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 17:58   #210
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Ja WOW! Dette blir rett og slett dritlekkert.

Melder meg på strikkekveld snarest!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 18:57   #211
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Jeg bøyer meg i støvet! - For et arbeid! Så utrolig fantastisk fint det er blitt! (og så utrolig "misunnelig" jeg er på dere som bor i et så flott hus!!! - ikke misunnelig på arbeidet dere har lagt inn, men dog)

Trappa var bare magnifique! - åååå!

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 19:09   #212
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Noe så fabelaktig! Jeg er meget imponert og stum av beundring. Det blir jo så flott!!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:26   #213
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Jeg klarer liksom ikke se for meg alt arbeidet dere har gjort. Men denne smileyen er på sin plass, ja!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:30   #214
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Lekkert!!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 00:43   #215
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Jeg får dessverre nesten opp bare røde kryss, men de bildene jeg ser er bare utrolig lekre. Jeg er mektig imponert. Dere har vært utrolig flinke og huset ser ut til å ha skiftet ham totalt. Kan tenkte meg at det er deilig å snart se enden på dette prosjektet (selvom dere har flere på gang). Kan tenke meg at Hemsedal blir et befriende pust i bakken. Kommer selv fra en langhelg på hytta pga oppussingen hjemme. Det er utrolig flott der oppe nå. Gled dere!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 06:19   #216
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.399
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Kjempeflott!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 07:13   #217
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Så utrolig fint det er blitt!

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 14:04   #218
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Utrolig bra!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 14:44   #219
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Ja, da kommer en liten oppdatering! Drøye 5mnd senere har vi fortsatt ikke vann - men rørlegger kommer tirsdag! Det har vært en dryg prosess, siden vi har måttet tinglyse på naboers eiendom, ha en dialog med kommunen, få påvisninger - og det er ikke noe å gjøre i juli... Og så tok svineinfluensaen rørleggeren, og vips - litt mer utsettelse.
Jaja, snart er alt i orden.

Vi har igjen å male vinduer utvendig, samt å ordne tilbygget. Mannen har bestemt seg for å gjøre det selv, og da tar det litt lenger tid. Men, det er gravet ut, vi har fått gressplen og huske , og fra nå av tar jeg imot besøk!

Litt bilder (Jeg lenker fra Picasa, men bildene skal være offentlige, så alle skal kunne se...)

Soverommet vårt (med min deilig 4-åring i sengen sammen med Eee-en sin):




Garderoben - foran her kommer det panelgardiner, mangler bare en list å henge dem opp i:


Posørens rom:


__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-09, 14:45   #220
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Observatørens hustråd

Kontoret mitt (uten datastæsj foreløpig):


Trappen nedenfra:


Hallen:


Garderoben (her skal vi også ha eik benkeplate over trådkurvene, samt hylle over garderobestangen, og så skal det ryddes...)


Kjøkkenet (litt rotete):




__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
gal, hus, oppussing


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no