Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-23, 18:26   #661
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Yay! Da har jeg noe å se mens jeg venter på mer av You og Next in fashion.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 20-02-23, 19:26   #662
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Klarer heller ikke helt å lande på noe om dagen så pr nå ser jeg:

Prøvde meg på Demenskoret, men klarte det ikke av egen erfaring. Mulig jeg prøver igjen senere.

Kongen Befaler- mann og yngste
Klar til Strid- mann og yngste

Etterglød- Alene
Call the Midwife S10- alene
Mysteria i Brokenwood S8 -alene

Etterglød orka jeg ikke mer enn 2 episoder- fikk helt fnatt av hovedpersonen blant annet.
Ferdig Call the Midwife
Mysteria I Brokenwood hadde de ikke trengt å lage S8, men ser de nok allikevel. Hjernedød krim i balgrunn.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 20-02-23, 19:50   #663
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Last of us i dag. Jeg har prøvd å fritte ut sønnen som har spilt spillet, men jeg får liksom ikke svar.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-02-23, 20:46   #664
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Etterglød orka jeg ikke mer enn 2 episoder- fikk helt fnatt av hovedpersonen blant annet.

Jeg så hele Etterglød, selv om jeg intenst hatet det. Jeg virkelig hater den type fremstillinger av kreft. Om ikke annet gjorde den meg oppmerksom på at jeg tydeligvis bør være glad mannen min ikke dro til andre siden av jordkloden mens jeg hadde kreft da.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 00:14   #665
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Last of us i dag. Jeg har prøvd å fritte ut sønnen som har spilt spillet, men jeg får liksom ikke svar.

Selv om vi er en non-spoiler familie, så gav Izzi-mannen etter uten kamp


Jeg har startet på The Mandalorian med 10-åringen. Har sett den før, men er stor fan av Mando så det går fint.

Også sett episoden av The Last of Us som ble sluppet i dag. Så det ble noen timer med Mr. Pascal i kveld

Og så har Minsten og jeg sett nattens kamp mellom Edmonton og Colorado (NHL), og heiet nok såpass at hele Teams-jobbmøtet til Izzi-mannen fikk med seg vår entusiasme over resultatet Til vårt forsvar så visste vi ikke at han satt i møte Vi var jo dypt opptatt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 21-02-23, 13:57   #666
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Ble tipset om en gammel serie, med mange sesonger, jeg ikke har hørt om før. Så bra! Damages, med Glenn Close på Viaplay.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)



Sist redigert av Hønni : 23-02-23 kl 09:54.
Hønni er ikke aktiv  
Gammel 22-02-23, 20:27   #667
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

The pale blue eye på Netflix (film). Langtekkelig og kjedelig så avbefales.

Begynt på The Watcher på Netflix.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 22-02-23 kl 22:07.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 00:24   #668
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Hacksaw Ridge. Krigsfilm fra 2. verdenskrig. Ikke akkurat lystig og ikke akkurat reklame for å verve seg. Sann historie om en 7. dags adventist som vervet seg til saniteten, ble stilt for krigsrett fordi han nektet å bære våpen, fikk lov til å nekte og endte opp med å redde livet til 75 medsoldater og fikk fortjenestemedalje for det. Blodig, jævlig og veldig tankevekkende.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 09:41   #669
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Eg var DJUPT fascinert over historia til Christiane F då eg las den på tidlig 90-tal så i går begynte eg på serien Vi barna fra Bahnhof Zoo på NRK. Såg ein episode og syns det var litt tregt. Nokon som har sett og kan anbefale sjå vidare?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 10:04   #670
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Så ferdig 1883 i går. Skal gå rett til 1923 eller hva det er.

Hvor ser du de? Vi begynte på Yellowstone forrige helg og er allerde ved sesong 4
Og ble anbefalt disse

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 10:05   #671
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Yellowstone. Har bare sett to episoder.

Likte du den?

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 10:14   #672
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Hvor ser du de? Vi begynte på Yellowstone forrige helg og er allerde ved sesong 4
Og ble anbefalt disse

Sky Showtime.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 10:20   #673
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Cunk on earth på Netflix. Kanskje litt sær humor, men jeg ler godt. Om jorden historie.

Hunters på Prime

Funny woman (TV2), bare når vi trenger noe uten minste hjerneaktivitet.

Shrinking på Apple

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 10:58   #674
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Hacksaw Ridge. Krigsfilm fra 2. verdenskrig. Ikke akkurat lystig og ikke akkurat reklame for å verve seg. Sann historie om en 7. dags adventist som vervet seg til saniteten, ble stilt for krigsrett fordi han nektet å bære våpen, fikk lov til å nekte og endte opp med å redde livet til 75 medsoldater og fikk fortjenestemedalje for det. Blodig, jævlig og veldig tankevekkende.


Og aldeles nydelig tonesatt av Rupert Gregson-Williams Han har også gjort deler av The Crown... og Hunters faktisk som Pelen nevner, men den har jeg ikke sett eller hørt.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 12:12   #675
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Så første episode av Forvunnede mennesker (NRK) i går. Den var såpass ubehagelig at jeg måtte ha en pause før neste episode. Men tenker å se mer av den i dag.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 22:53   #676
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Sett ferdig The Watcher ( Netflix)den ble bare dum.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 23-02-23, 23:41   #677
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Sky Showtime.

Der vi finner deler av siste sesong på Yellowstone også?

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 15:12   #678
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg så første episode av Inside man på Netflix i går, og den var både interessant og jækla irriterende. En prest, av alle ting, som lyver og tyr til vold for å beskytte en pedofil?!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 19:05   #679
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Der vi finner deler av siste sesong på Yellowstone også?

Jupp.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 24-02-23, 22:38   #680
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Clarkson’s farm akkurat ferdigsett. Jeg lo så jeg gråt.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no