Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #5

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-23, 08:21   #541
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Am I bovvered?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 27-01-23, 09:55   #542
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Er det flere som ser / har sett "Gutta på skauen"? Jeg begynte å se den fordi jeg var på tur i skogen ikke langt unna der jeg bor, og havnet midt oppi innspillingen, så jeg ble litt nysgjerrig på resultatet. Men jeg vet ikke helt hva jeg synes. Jeg tar poenget og skjønner humoren, det er ikke det. Men jeg føler det er veldig varierende hvor godt det fungerer. Jeg har brukt flere måneder på serien, og er ennå ikke ferdig, så jeg har tydeligvis ikke vært overivrig på å se den. Hva synes dere andre?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 27-01-23, 10:10   #543
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Eg såg Gutta på skauen for ei stund sidan og den hadde akkurat den tørre, mørke humoren som eg likar.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 27-01-23, 10:19   #544
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eg såg Gutta på skauen for ei stund sidan og den hadde akkurat den tørre, mørke humoren som eg likar.

Ja, det er jo akkurat den type humor jeg har også, så jeg ble litt overrasket over at jeg tidvis er litt "meh" til flere av episodene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 27-01-23, 10:22   #545
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Er det flere som ser / har sett "Gutta på skauen"? Jeg begynte å se den fordi jeg var på tur i skogen ikke langt unna der jeg bor, og havnet midt oppi innspillingen, så jeg ble litt nysgjerrig på resultatet. Men jeg vet ikke helt hva jeg synes. Jeg tar poenget og skjønner humoren, det er ikke det. Men jeg føler det er veldig varierende hvor godt det fungerer. Jeg har brukt flere måneder på serien, og er ennå ikke ferdig, så jeg har tydeligvis ikke vært overivrig på å se den. Hva synes dere andre?

Jeg likte den veldig godt, og så alle episodene rett etter hverandre. Nå må det nevnes at Kampen om tilværelsen er en av mine favorittserier, og det er jo fra de samme folkene med snodig form for humor. Gutta på skauen er ikke like bra, men det er noen scener derfra jeg fortsatt humrer godt av. Blant annet annet han som er for pjusk til å delta i motstandsarbeid, og den sverigeturen

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 27-01-23, 10:24   #546
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Litt som deg Divine. Morsomt i starten, og hadde trodd jeg skulle like den bedre, men jeg ble lei og mistet interessen etter hvert. Mulig den bare er litt for lang for å fungere, at humoren blir litt slitt etter en stund.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 27-01-23, 10:27   #547
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, det er jo akkurat den type humor jeg har også, så jeg ble litt overrasket over at jeg tidvis er litt "meh" til flere av episodene.

Enig! Jeg var helt sikker på at den var midt i blinken for meg også. Ga opp etter noen episoder.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 27-01-23, 12:08   #548
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Blant annet annet han som er for pjusk til å delta i motstandsarbeid, og den sverigeturen

Sverigeturen var bra. Og da de aldri klarte å se noen som helst konsekvens i hva som var krenkende og ikke.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 27-01-23, 21:58   #549
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Er det flere som ser / har sett "Gutta på skauen"? Jeg begynte å se den fordi jeg var på tur i skogen ikke langt unna der jeg bor, og havnet midt oppi innspillingen, så jeg ble litt nysgjerrig på resultatet. Men jeg vet ikke helt hva jeg synes. Jeg tar poenget og skjønner humoren, det er ikke det. Men jeg føler det er veldig varierende hvor godt det fungerer. Jeg har brukt flere måneder på serien, og er ennå ikke ferdig, så jeg har tydeligvis ikke vært overivrig på å se den. Hva synes dere andre?

Så den før jul, lettbeint, noe bra, noe morsomt, noe teit. Småhumring. Sjelden jrg skrattler av serier generelt
Det morsomme er jo hvor pysete de er, og alle unnskyldningenefor å ikke gjøre ting.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 27-01-23, 22:18   #550
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Begynt på Troppo på Viaplay. Australsk krim. Lovende!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 29-01-23 kl 23:04.
My er ikke aktiv  
Gammel 27-01-23, 22:26   #551
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

akkurat nå ser jeg Shakespeare in love på 5. Eller dvs har på i bakgrunnen.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 28-01-23, 07:57   #552
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg elsket Gutta på skauen. Helt i min gate.

Nå om dagen klarer jeg ikke helt å finne noe som fenger.
Har sesong 2 av Reservation dogs igjen å se.

__________________
Nada er ikke aktiv  
Gammel 28-01-23, 20:01   #553
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Ser første episode av Kongen befaler med ny konge. Ny konge har ikke samme snerten som Atle. Ikke helt overbevist og de to damene som er med aner jeg ikke hvem er.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-01-23, 23:02   #554
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Sett ni av ti episoder av Friheten/Friheden, og OMG! Utrolig spennende! Vi koser oss! Se den!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 29-01-23, 23:05   #555
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sett ni av ti episoder av Friheten/Friheden, og OMG! Utrolig spennende! Vi koser oss! Se den!

Er det den danske du spurte om?

Har akkurat sett athe great train robbery på Britbox.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-01-23, 23:11   #556
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Har sett ferdig Friheten og Innan vi dör.

Nå har vi akkurat startet på Nobel på nrk.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 29-01-23, 23:33   #557
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Er det den danske du spurte om?

Har akkurat sett athe great train robbery på Britbox.

Ja, det tror jeg!!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 30-01-23, 03:15   #558
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Da er jeg over på S2 av Cranford (BritBox/TV2 Play) eller den heter egentlig Return to Cranford. Her dukker både Tom Hiddleston, Jodie Whittaker, Jonathan Pryce og Michelle Dockery opp. Basert på bøkene til Elizabeth Gaskell.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 30-01-23, 09:25   #559
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Jeg har sett 16 minutter av Lockwood and Co på Netflix. Jeg skal nok se mer før jeg avgjør om jeg ser den, men den er litt i min gate, tror jeg.
Jeg har ikke funnet noe å se som jeg gidder å se en hel episode av uten å ta pauser enda, etter Wednesday og Ginny and Georgia tidligere i januar.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 30-01-23, 10:10   #560
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #5

Så ferdig siste sesong av Dark (Netflix) i helga, og da var hodet så slitent at jeg måtte se noe hjernedødt etterpå. Så så gjennom That 90s show. Det var jo småmorsomt, men når aldri opp til orginalen. Selv om Kitty fortsatt er seg selv

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no