Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ville du gjort? Konfirmasjon og bytte av rom

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-20, 16:49   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hva ville du gjort? Konfirmasjon og bytte av rom

Det nærmer seg konfirmasjon, vi har dato 27.9. For en time siden ringte hotellet og spurte om vi kunne tenke oss å bytte rom for selskapet. Vi har vært og sett på lokalet og vært fornøyde med det, likte særlig at det hadde runde bord av både estetiske og kohortmessige grunner.

De sa at en annen familie som skulle ha et annet rom hadde sett på sitt i dag og vært misfornøyde og ville heller ha vårt da det er større. Hovmester lurte på om vi kunne være greie siden vi er færre enn dem. Vi er 23 og de 30. Vårt rom er beregnet på opptil 40 personer og deres opptil 38.

På den ene siden vil jeg jo ikke være kjip, de er jo flere enn oss. På den annen side, det rommet vi egentlig skal ha synes jeg er mye finere og mer praktisk. Vi har sett på dette rommet for lenge siden og booket det. Konfirmanten vil absolutt ikke bytte. Hvor kjipt er det å si nei? Jeg føler litt det er det samme som å booke et romslig hotellrom og så måtte gi det fra seg fordi noen andre som har booket etterpå vil ha større rom.

Det er ingen fordeler For oss her, utover at vi da vil hjelpe hovmester og være greie selvsagt.

Hva ville du gjort og sagt?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no