Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-18, 19:59   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Ja, det er jo all the rave i pop-hudpleieverdenen om dagen, og skal visstnok bare være sååå mye bedre enn vanlige hudpleiemasker. Jeg sitter as we speak med en antiwrinklesak i ansiktet, påmalt rød trutmunn og et blunkeanikt, i et slags latterlig ordspill på wrinkle/wink.

Illustrasjonsbilde, ikke meg. Men det er altså denne masken jeg har på nå:



Innkjøpt i taxfree, etter at jeg ble lurt til å bestille et fem stegs koreansk hudpleie-rense-kit, sikkert i en underbevisst påvirkning av OL. Evt. min evige fascinasjon for alt fra øst-Asia.

For dem som ikke vet det, er det altså et papir, satt inn med gørr, som du klæsjer på ansiktet og lar sitte der i 15 minutter, før du drar av papiret, masserer inn resten av gørra (noen ganger inneholder det faktisk 90% SNEGLESLIM!, I kid you not), også skal du bli vakrere enn ever before. Det at masken kommer på et papir, gjør tydeligvis at de virksomme greiene i slimet velger å trenge inn i huden, i stedet for ut gjennom papiret, og du får max effekt.

Jeg kjøpte altså tre ulike masker; en for fukt (greit nok), en antiwrinkle-wink (jeje) og en som visstnok skal få meg til å sparkle like a unicorn. Hvem vil ikke det, i grunn? Så nå sitter jeg her med kaldt slim i ansiktet, for ja, det blir iskaldt, og ser ut som en blanding av Hannibal Lecter og en asiatisk tegneseriefigur. Og det slår meg at ansiktet mitt må være lengre enn de fleste andres, siden den virkelig ikke passer. Men så lenge Chris Pratt bruker dem, så må vel jeg også.


Har du prøvd? Få høre hva du syns da!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:15   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Joda har prøvd. Kjøpte på Boots på julesalg.
Jeg har aldri merket veldig forskjell før og etter masker. Merket ikkeno med disse heller, prøvde to typer.

Det beste med dem var Hannibal-look!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:19   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Ikke prøvd, men mulig jeg blir overbevist når jeg ser deg sparkle like a unicorn

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:21   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg lover å rapportere om hva som skjer når jeg sparkles like a unicorn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:23   #5
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg bruker startsett bare slike masker. Bruker mye kremer og masker fra Sør-Korea. Er veldig fornøyd. Har hud som er ekstrem tør, men likevel får litt kviser på hakepartiet. Når jeg er flink å bruke maskene føles huden ikke lengre ett nummer for liten ut.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:24   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg har prøvd, var veldig fornøyd. Kjøpte på Kicks. Mener merket var Filorga?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 20:54   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg tror det sparkler enhjørninger fra hvert hjørne før jeg smører snegleslim i ansiktet, faktisk. Omtrent der gikk min forfengelighetsgrense, kjente jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:02   #8
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg hadde en med kattemønster som jeg hadde på en kveld når mannen var på jobb og ungene hadde lagt seg. Men en av ungene måtte opp på do og så meg og da måtte plutselig de to andre ut i stua også for å le av hvor teit jeg så ut.


Men var veldig myk i huden etterpå og den ga mye fuktighet. Så nå har jeg bestilt en del ulike masker fra korea. Blir moro å prøve.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:04   #9
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg bruker bare sånne. Men er det hype nå?
Også lar jeg kidsa og vennene lage egne sheetmasks når de har hjemmespa.
Kjøpte sheets i Kina for en slikk og ingenting.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:05   #10
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg har forresten sånne vareprøver med snegleslim liggende på badet. De sender alltid med en haug vareprøver når man bestiller ting fra koreanske selgere og storesøster har dilla på koreansk sminke. Så vi har en god del prøver på ulike kremer.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:11   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg har også snegleslimprøver. Og har sagt at det trenger de ikke sende meg mer av. :kvalm:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:13   #12
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Bruker en del snwgleslim og synes det er helt kurant.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:14   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Men altså; det beste med sheet-masker er at man kan tenke Wee, jeg ser ut som Hannibal i manga-drag! utover det er det bare eklere enn andre ansiktsmasker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:15   #14
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg er veldig nøye på hvor jeg kjøper mitt. Der må være genuint Sør-Koreansk. Jeg vil ikke ha falske varer fra Kina, de vet man ikke hva inneholder. Jeg er nøye på hvilke selgere jeg kjøper fra og kaster alt jeg er i tvil om.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:26   #15
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg kjøpte en tigermaske fra skincamillaphil på fredag. Følte meg dradd i maska etter lang tids sykdom og bekymringer. Vi skulle være vertshytte på «sparkiade», og jeg skulle hilse på/være vertinne for masse fremmede folk, så jeg trengte en quickfix (hvem trenger ikke det lizm).
Da vi var ferdige å styre med mat, dekke bord, vaske under alle sengene (I kid you not), så skulle jeg slappe av med ansiktsmaska og beroligende musikk. Etter 10 minutter var jeg ferdig, og jeg tuller ikke; da var huden mye glattere og med masse glød.
Etter å ha fått masse komplimenter hele kvelden, der ingen kunne skjønne ar jeg hadde en sønn på 21, så har jeg tenkt å benytte meg av magien flere ganger. #shallow

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:36   #16
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg er veldig nøye på hvor jeg kjøper mitt. Der må være genuint Sør-Koreansk. Jeg vil ikke ha falske varer fra Kina, de vet man ikke hva inneholder. Jeg er nøye på hvilke selgere jeg kjøper fra og kaster alt jeg er i tvil om.

Legg gjerne inn tips til bra selgere å kjøpe fra. jeg fikk en haug slike i gave fra en perifer venninne en gang som var tydelige made in Kina. De gikk rett i søppelet på samme bakgrunn som du nevner: jeg tar ikke sjansen på hva de inneholder av "giftstoffer".

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:47   #17
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg har prøvd to av Camilla Pihl sine. Jeg ser ikke så kul ut som alle på Insta. Men jeg synes de funker veldig bra, særlig den Obelix nevner. Den ga faktisk huden litt energi, eller hva jeg skal si. Jeg bruker en fuktighetsmaske som er "vanlig" et par ganger i uken, men kommer nok til å prøve sheet masks igjen. Dog skeptisk til snegleslim.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 21:54   #18
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Legg gjerne inn tips til bra selgere å kjøpe fra. jeg fikk en haug slike i gave fra en perifer venninne en gang som var tydelige made in Kina. De gikk rett i søppelet på samme bakgrunn som du nevner: jeg tar ikke sjansen på hva de inneholder av "giftstoffer".

Jeg har kjøpt mye fra denne selgeren https://ebay.com/usr/f2plus1

Kan forresten anbefale denne https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?m...2F311906830430
Jeg har akkurat fått flasset av masse hud på føttene og får like bra resultat med denne som baby foot maskene som selges i Norge.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 22:17   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Chris Pratt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-18, 22:40   #20
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Det der har jeg faktisk aldri hørt om før. :utafor:

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no