Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvor mye penger kan du tenke deg å betale for reise og overnatting om du er fadder?
Opp til 1000 kr 1 2,38%
Opp til 2000 kr 4 9,52%
Opp til 3000 kr 2 4,76%
Opp til 4000 kr 4 9,52%
Opp til 5000 kr 10 23,81%
Opp til 7000 kr 7 16,67%
Opp til 10000 kr 0 0%
Jeg skulle ha betalt hva som helst 3 7,14%
Skulle aldri ha valgt å bli fadder 9 21,43%
Blomkål 2 4,76%
Deltakere: 42. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-18, 16:33   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Du har blitt forespurt om å bli fadder og du har takket ja. Veldig hyggelig! Det er ikke familie, men jeg er det nærmeste en "mor" som mammaen til barnet har i denne delen av verden og jeg er så oppriktig glad i henne.

Det har vært litt styr for foreldrene å få booket tid til dåpen. Kirken har plutselig gitt dem dato to uker frem. Det er 200 mils reise og denne tiden av året føles fly som det eneste alternativet. Tog er ikke mulig.

Nå er billettene dyre. Hvor mye kan du tenke deg å betale for reise og hotell? Hvor går smertegrensen for at du beklager og takker nei til å komme (noe som foreldrene har sagt at de skjønner, men de vil jo at jeg skal komme)?


Sist redigert av Pelen : 03-03-18 kl 16:39.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 16:40   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Jeg hadde strukket meg langt, men jeg kjenner det muligens går en grense ved 5000 kr.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 16:41   #3
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

For min del er det vanskelig å si noen sum. Hadde jeg hatt råd til en dyr reise så hadde jeg reist nesten uansett. Jeg var ikke dåpen til et av fadderbarna mine rett og slett fordi økonomien tilsa at jeg ikke hadde råd til det. Det hadde foreldrene forståelse for.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 16:46   #4
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Det kommer jo helt an på hva man vanligvis sitter igjen med når regningene er betalt? Jeg hadde jo ikke tatt opp lån for å reise, men hadde prioritert det høyt om jeg først blei spurt om noe sånt, så jeg kunne nok lånt av egne sparepenger. Antakelig hadde jeg da dratt aleine, uten familie, men det kunne vært aktuelt å kombinere det med familieferie, om tidspunktet ellers passa, da hadde jeg vært villig til å betale mer.

For min del kunne jeg vel ha lagt i noen tusen til reise og litt mer til hotell - 4-5000 maks, tenker jeg, men jeg kjenner mange som ikke hadde hatt mulighet til å prioritere noe sånt i det hele tatt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 16:47   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Det kommer an på relasjon og økonomi og er umulig å sette beløp på.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 16:51   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Jeg ville aldri takket ja til å være fadder. Men om jeg hadde en så nær relasjon til foreldrene som fadder tilsier, så hadde jeg kunnet bruke en god del på å reise i dåp. Jeg er vant til at det koster 3-4000 tur/retur å reise "hjem" til Nord-Norge, og det, pluss en hotellovernatting, hadde jeg fint kunnet bruke.

Men prioriteringen hadde også kommet litt an på hvor det var, hva slags relasjon det var og hvor mange andre nære (kjente eller slektninger) jeg ville få muligheten til å treffe.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 17:04   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Jeg har møtt faren til barnet flere ganger (han er en hyggelig fyr) og jeg kjenner søsteren til moren som jeg regner med kommer å være der. Jeg kjenner ikke noen annen. Jeg reiser for morens skyll, hun er en jeg er veldig veldig glad i. Det blir sikkert hyggelig, men jeg hadde heller vært med familien min på fjellet sammen med venneparet vi har invitert akkurat denne helgen. Jeg må bruke hele helgen på reise.

Om jeg hadde fått dato litt lenger frem i tid i kombinasjon med at reisen dermed ble litt rimeligere så hadde jeg absolutt reist. Foreløpig har jeg ikke bestemt meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 17:04   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Det kommer jo helt an på hvor god råd jeg hadde. Som Skilpadda hadde jeg nok ikke takket ja til å være fadder for noen, men om jeg hadde det så hadde jeg jo vært villig til prioritere det. Men ikke over egen familie. Jeg hadde ikke utsatt egen ferie for å heller bruke penger på å reise i dåpen, for eksempel

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 17:08   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Jeg vurderer relasjon og økonomi. Det er ofte vi som familie må reise til dåp og konfirmasjoner. Reise og noen ganger overnatting, det passer egentlig aldri.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 17:22   #10
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Det skulle veldig mye til at jeg ikke prioriterer hvis jeg har mulighet. Jeg regner jo med relasjon som betyr noe hvis jeg er fadder.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 17:29   #11
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Det skulle kostet svært mye om jeg skulle valgt det bort. For meg ville nok en smertegrense gått ved 6-7000,-

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 18:14   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.977
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Hadde jeg hadd råd, så hadde jeg reist, hadde jeg ikke hatt råd så hadde jeg ikke reist. Det er så enkelt som det.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 18:22   #13
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Hadde jeg hatt råd, hadde jeg reist uansett sum.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 18:32   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Jeg hadde aldri sagt ja til å være fadder, men jeg hadde strukket meg så langt jeg kunne for å komme som gjest. Hadde det dog vært nå i disse dager måtte jeg takket nei, for jeg er arbeidssøkende og vi er i en gaaanske presset økonomisk situasjon for tiden. Men sånn ellers hadde jeg nok fått det til på et vis. Kanskje. Hadde sagt nei uten veldig dårlig samvittighet om jeg ikke kunne da, for jeg tenker det er forståelse for at ikke alle kan dra på en dyr reise alltid.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 18:45   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Jeg ville aldri vært fadder, og jeg har et ganske distansert forhold til dåp, så det hadde nok ikke vært aktuelt å betale en formue for å reise i en. Jeg tenker at 5-6000 kanskje hadde vært min smertegrense, men det beror helt på setting, relasjon og hvor viktig det var for dåpsbarnets foreldre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 18:51   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Hvis det hadde vært aktuelt for meg å være fadder (noe jeg ville sagt nei til uansett), hadde jeg dratt hvis jeg hadde råd. Men jeg hadde ikke tatt med resten av familien hvis reisa var veldig dyr.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 19:03   #17
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.836
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Nå ville jeg aldri vært fadder for noen og i utgangspunktet synes jeg ikke en dåp er verdt å reise 200 mil og betale flere tusen for å delta i. Imidlertid sier du at du er det nærmeste man kommer en mor til barnets mor og det forholdet teller mest så jeg hadde nok strukket meg en del, men heller ikke vært villig til å betale hva som helst. Jeg synes det er vanskelig å si en sum, for jeg som Teofelia synes det kommer an på så mye.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 19:27   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Melder meg i gjengen som ikke hadde takket ja til å være fadder, men om jeg så skulle vært det, tror jeg 5000 hadde vært smertegrensa for meg, ut fra vår økonomi.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 19:51   #19
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

En slik reise kan man jo ikke sette pris på for det kommer jo an på økonomien. Noen kan ta en reise på fem tusen iløpet av en mnd uten at det påvirker så veldig mye, mens andre må spare lenge. Jeg er ikke fadder rett og slett for at jeg ikke er kristen. Ei heller medlem i statskirka. I min krets og familie så er ikke dåp så veldig big deal så hadde nok ikke prioritert en så lang og dyr reise for et selskap. Hadde heller planlagt å dra på besøk et annet tidspunkt som hadde passet bedre.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-18, 19:55   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye kan du tenke deg å legge på reise til dåp når du er fadder?

Med familie som bor ytterst i havgapet i nord så koster det oss en liten formue å delta i konfirmasjoner og barnedåper. Vi må både fly og kjøre flere timer med leiebil. Vi drar allikevel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no