Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Neglelakk med geleffekt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-18, 23:52   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Neglelakk med geleffekt

Jeg har sett på Essie sin neglelakk der du legger en type lakk over slik at det blir hardere eller varer lengere.

Må man ha uv lys for å herde? Er det vanskelig å fjerne? Og aller viktigst, sliter det mer på neglene enn vanlig lakk?

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 00:07   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: neglelakk med geleffekt

Trenger ikke uv-lys, sitter betraktelig lengre enn vanlig lakk, er lett å fjerne med vanlig neglelakkfjerner, kan ikke se at den sliter på neglene mine, i hvert fall.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 17:17   #3
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Takk! Da skal jeg prøve for med vanlig lakk må jeg lakke hver dag.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 22:26   #4
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Jeg bruker Opi infinite shine. Det sitter godt på i noen dager på mine svært dårlige negler, men ikke i 7-10 dgr som det reklameres for. Du trenger base, fargen, og top coat. https://www.blivakker.no/product/306...AaAn_KEALw_wcB ( Må stå infinite shine på selve neglelakken/fargen)

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 20-02-18 kl 22:32.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 22:32   #5
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Skal sjekke ut den fra Opi også, takk for tips.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 23:23   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Nails Inc Gel Effect er også bra, og krever ingen spesiell overlakk. Jeg bruker den med vanlig overlakk (akkurat nå en fra Dior), og den varer til jeg blir lei, dvs ca en uke. Vanlige lakker holder ofte bare i et par dager før de begynner å chippe og skalle av.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 10:55   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Nails Inc Gel Effect er også bra, og krever ingen spesiell overlakk. Jeg bruker den med vanlig overlakk (akkurat nå en fra Dior), og den varer til jeg blir lei, dvs ca en uke. Vanlige lakker holder ofte bare i et par dager før de begynner å chippe og skalle av.

Hvor får man tak i Nails Inc Gel Effect?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 11:06   #8
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: neglelakk med geleffekt

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Trenger ikke uv-lys, sitter betraktelig lengre enn vanlig lakk, er lett å fjerne med vanlig neglelakkfjerner, kan ikke se at den sliter på neglene mine, i hvert fall.

Min erfaring også. Og jeg fikk ikke noe reaksjon på den, slik jeg fikk med et par der man trengte UV-lys. Så anbefaler denne.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 20:26   #9
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvor får man tak i Nails Inc Gel Effect?

Vita har.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 22:48   #10
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Vita har.

Vita altså, de har vel en butikk på Oslo City, det hadde vært praktisk. Takk for info.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-18, 12:15   #11
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Jeg kjøpte lakk fra Essie i går. Lett å legge, men tar lang tid før den er skikkelig hard, veldig lang tid. Håper den holder i noen dager da så det er verdt ventetiden.
Utolig hva jeg plutselig 'må gjøre' mens lakken tørker

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-02-18, 12:42   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg kjøpte lakk fra Essie i går. Lett å legge, men tar lang tid før den er skikkelig hard, veldig lang tid. Håper den holder i noen dager da så det er verdt ventetiden.
Utolig hva jeg plutselig 'må gjøre' mens lakken tørker

Jeg har funnet ut at om jeg holder fingrene under rennende kaldt vann stivner neglelakken fortere. Lar den tørke i 10 min før jeg gjør det altså.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 00:51   #13
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

For å få neglelakk til å tørke fort anbefaler jeg overlakken Seche Vite. Det tar kun et øyeblikk fra jeg har den på til lakken er fullstendig tørr - helt magisk! Jeg har kjøpt den online før, men jeg ser både H&M og Kicks har den nå.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 14:44   #14
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Jeg bruker Essie Gel Setter topplakk, med O.P.I. Drip Dry for kjapp tørking, det funker som bare det. Holder en liten uke.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 19:13   #15
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Seche Vite krymper lakken under voldsomt, synes jeg. Det ser man ved at den kryper opp fra neglebåndet og/eller fingertuppen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 23:12   #16
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Jeg tror lang tørketid gjør at lakken sitter lenger. Tørker lakken fort så blir lakken på en måte mer sprø og chipper lettere. Så langt er jeg fornøyd og tror det er er verdt 'innsatsen'.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-18, 14:27   #17
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Jeg synes lakken holdt seg fin i mange nok dager til å orke å vente på tørketid. Den holder ikke like lenge som reklamen sier, men jeg er fornøyd med en liten uke. Lagt ny lakk i dag.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-03-18, 14:42   #18
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Neglelakk fra CDC sitter enda lengre enn Essie sin, har jeg oppdaget. Jeg kjøper den i salongen der jeg også kan få lagt shellack fra samme produsent, men denne krever ikke eget utstyr eller egen fjerner.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-18, 16:15   #19
åsne221
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2018
Innlegg: 3
åsne221 kan håpe på forbedringer
Standard

Sv: Neglelakk med geleffekt

Jeg har brukt flere neglelakker men etterpå bestemt jeg å kjøpe UV lampe. Jeg vet at mange sier at det ikke er bra til negler men neglene ser såååå pent ut! Også har jeg flere uker av hvil fra neglelakker


Sist redigert av Skilpadda : 18-07-18 kl 16:36. Årsak: Fjernet lenke til butikk
åsne221 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no