Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

FPs regjering!

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-18, 23:59   #41
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: FPs regjering!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Tror Mav som likestillingsminister ville vært bra.

Eh - innvandrings- og likestillingsminister, i tilfelle. Kanskje det kunne blitt litt swung på papirmøller og NAV og sånn? Eller arbeidsminister. Det kunne også funka.

Ja, og noen som miljøminister. Jeg kan være propagandaapparatet i noens bakgrunn.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 00:06   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs regjering!

Jeg har snakket lenge med NAV i dag (som arbeidsgiver) og er HELT klar for å ruske opp litt der.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 00:12   #43
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: FPs regjering!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har snakket lenge med NAV i dag (som arbeidsgiver) og er HELT klar for å ruske opp litt der.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 00:12   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs regjering!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har snakket lenge med NAV i dag (som arbeidsgiver) og er HELT klar for å ruske opp litt der.

Støttes.
Samarbeider greit med nav jeg og, men overraskes likevel ofte over manglende kunnskap når jeg prater med de av og til.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 00:17   #45
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: FPs regjering!

Som bruker av Nav innen ulike områder opp gjennom er det utrolig hvor lite mange av de folka kan...
Og for ikke å si de ønsker digital kontakt med brukerene, men svare på det jeg spør om nei det gjør vi ikke. Trengs nye omorganisering og opplæring der.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 00:27   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs regjering!

Jeg synes det er helt HÅRREISENDE at det er UMULIG for meg som arbeidsgiver å booke et møte med en rådgiver hos NAV, for å gjennomgå at de skjemaene vi fyller ut (og det er riiiiimelig mange) blir gjort riktig. Det er nemlig fullstendig personavhengig hvilken tilbakemelding vi får på kliss like skjemaer.

Argh! Det hadde vært et fandens så bra slag for integrering og likestilling også, det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 00:28   #47
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: FPs regjering!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Argh! Det hadde vært et fandens så bra slag for integrering og likestilling også, det.

Kanskje alle de tre ministerpostene bør slås sammen. Hvordan ser ditt partiforhold til Venstre ut for tiden?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 00:32   #48
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs regjering!

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Kanskje alle de tre ministerpostene bør slås sammen. Hvordan ser ditt partiforhold til Venstre ut for tiden?

Ikke så bra lenger dessverre. De bedriver dårlig omgang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 09:39   #49
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs regjering!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes det er helt HÅRREISENDE at det er UMULIG for meg som arbeidsgiver å booke et møte med en rådgiver hos NAV, for å gjennomgå at de skjemaene vi fyller ut (og det er riiiiimelig mange) blir gjort riktig. Det er nemlig fullstendig personavhengig hvilken tilbakemelding vi får på kliss like skjemaer.

Argh! Det hadde vært et fandens så bra slag for integrering og likestilling også, det.

På siden, men vår IA-konsulent tilbød seg å komme til MEG for å hjelpe meg med skjemaer og dess like. Hvis dere er IA, så kan det være veien å gå. Min erfaring er hvertfall at de som jobber ved Navs Arbeidslivssentre rundt omkring, er hakket mer imøtekommende.

:statssekretær:

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 10:03   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs regjering!

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

På siden, men vår IA-konsulent tilbød seg å komme til MEG for å hjelpe meg med skjemaer og dess like. Hvis dere er IA, så kan det være veien å gå. Min erfaring er hvertfall at de som jobber ved Navs Arbeidslivssentre rundt omkring, er hakket mer imøtekommende.

:statssekretær:

Ja, jeg hørte om det, «du kan jo bare bli IA», sa damen, men det er en del utfordringerrundt det som jeg gjerne skulle luftet i et møte med en rådgiver. Først. Argh.

Jaja. Avsporing.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 10:07   #51
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs regjering!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, jeg hørte om det, «du kan jo bare bli IA», sa damen, men det er en del utfordringerrundt det som jeg gjerne skulle luftet i et møte med en rådgiver. Først. Argh.

Jaja. Avsporing.

Hør med Arbeidslivssenteret i alle fall. Kanskje de kan komme ut og drive litt reklame

Uten at jeg føler at IA er noen udelt suksess, og at min erfaring er at jeg nærmest får magesår av lovnader og "bra på papiret, men ikke i praksis. IA-dama er bra, dog.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 10:59   #52
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP’s regjering!

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg kan konkurrere med rine om arbeid og sosial.

Tenkte og å foreslå deg på arbeid og sosial - selv kan jeg og være med som rådgiver i departementet, kjenner jeg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 11:37   #53
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP i regjering!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Statsminister: Skilpadda, helt klart.

Barne- og likestillingsdepartementet: Harriet

Helse- og omsorgsdepartementet: Esme

Kunnskapsdepartementet: Skilpadda kan kanskje ikke være både statsminister og kunnskapsminister?

Arbeids- og sosialdepartementet: Inagh

Kulturdepartementet: Tallulah

Landbruks- og matdepartementet: Floksa


Jeg vil helst ikke ha noen ministerpost, men jeg kan jobbe i bakgrunnen som rådgiver eller noe.

Justis- og beredskapsdepartementet: Gaia.
Og fin plassering av Esme. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 23:34   #54
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP i regjering!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Statsminister: Skilpadda, helt klart.

Barne- og likestillingsdepartementet: Harriet

Helse- og omsorgsdepartementet: Esme

Kunnskapsdepartementet: Skilpadda kan kanskje ikke være både statsminister og kunnskapsminister?

Arbeids- og sosialdepartementet: Inagh

Kulturdepartementet: Tallulah

Landbruks- og matdepartementet: Floksa


Jeg vil helst ikke ha noen ministerpost, men jeg kan jobbe i bakgrunnen som rådgiver eller noe.


Altså, jeg hadde ikke forventet å bli kunnskapsminister, men jeg synes da vitterlig at du kunne foreslått en lærer, det er da nok av oss her inne.
Skjønt, en kunnskapsminister som faktisk har vært innom skolen siden han/hun var elev selv, er jo ikke noe man trakter etter i vanlige regjeringer heller, så sånn sett er du helt på merket.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-18, 23:56   #55
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP i regjering!

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Altså, jeg hadde ikke forventet å bli kunnskapsminister, men jeg synes da vitterlig at du kunne foreslått en lærer, det er da nok av oss her inne.
Skjønt, en kunnskapsminister som faktisk har vært innom skolen siden han/hun var elev selv, er jo ikke noe man trakter etter i vanlige regjeringer heller, så sånn sett er du helt på merket.

I regjeringen som dannes nå ser det ut som det blir kiving om kunnskapsministeren - både høyre og venstre ønsker seg den. (sånn for å blande inn RL )

Tror eneste plassen jeg kunne ha gjort nytte for meg er i Direktoratet for forvaltning og ikt (under Sanner i Kommunal- og moderniseringsdepartementet. Hvis det ikke er et catchy navn så vet ikke jeg)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 08:49   #56
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs regjering!

Jeg er så frempå at jeg melder meg som finansminister. Litt fordi jeg er økonom i både sinn og skinn, men også fordi jeg har et par ting jeg mener bør gjøres med SSB.

(SSB nekter å selge meg data som vi har fått lov til å kjøpe tidligere. )

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 13:25   #57
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs regjering!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er så frempå at jeg melder meg som finansminister. Litt fordi jeg er økonom i både sinn og skinn, men også fordi jeg har et par ting jeg mener bør gjøres med SSB.

(SSB nekter å selge meg data som vi har fått lov til å kjøpe tidligere. )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-18, 23:08   #58
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs regjering!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er så frempå at jeg melder meg som finansminister. Litt fordi jeg er økonom i både sinn og skinn, men også fordi jeg har et par ting jeg mener bør gjøres med SSB.

(SSB nekter å selge meg data som vi har fått lov til å kjøpe tidligere. )


Kan vi gå over til bitcoin som valuta?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no