Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-13, 21:51   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Det er ungene som lurer. De mener å dra kjensel på noe, og det gjør i grunnen jeg også, men jeg klarer ikke plassere det.

Hvor ligger Svingenhusene?
Hvor er kjøpesenteret på Sletta?
Hvor er Nure på skiferie? Jeg tror det er Geilo stasjon, kan det stemme?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 21:58   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Det har jeg lurt på også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 21:59   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Nure er på Geilo og store deler av serien er spilt inn i Sørkedalen. Kjøpesenteret på sletta er jeg usikker på, kan det være Sandvika?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 22:09   #4
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Sørkedalen. Sletta er klubbhuset der inne.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 22:33   #5
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Bestekompisen til mannen min var lysdesigner i serien, kanskje jeg skal spørre han? Tviler på jeg husker det. :

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 22:44   #6
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Jeg lurte og på det i dag da jeg mente å kjenne igjen lokalet hvor det var sirkus som Svettern ved Skeidbanen, stemmer det?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 22:46   #7
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Kjapt søk på google viser raskt at jeg bare kunne holdt meg på FP:

https://www.google.no/search?q=jul+i...&client=safari

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 23:13   #8
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kjøpesenteret på sletta er jeg usikker på, kan det være Sandvika?


Synes ikke det liknet. Men jeg har lurt på de samme tingene.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-13, 23:29   #9
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Det er Strømmen Storsenter, tror jeg.

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 00:10   #10
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Ihvilken episode var de på kjøpesenter?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 00:24   #11
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Er 99% sikker på at kjøpesenteret på Sletta er Lillestrøm Torv. De var der da Linus skulle passe Klara fordi mor og far skulle handle julegaver, og så stakk Klara av.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 00:28   #12
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Det høres kjent ut, og ja det er nok i Lillestrøm. Mener å huske det fra Linus i svingen også.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 11:01   #13
kivats
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2017
Innlegg: 1
kivats har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Er 99% sikker på at kjøpesenteret på Sletta er Lillestrøm Torv. De var der da Linus skulle passe Klara fordi mor og far skulle handle julegaver, og så stakk Klara av.

Det stemmer, det. Det er Lillestrøm Torv. Og den rulletrappen de bruker er rett innenfor inngangen.

kivats er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 12:19   #14
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Jeg synes det ligner på Strømmen storsenter, men jeg vet egentlig ikke hvordan det så ut i 2005/2006.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 13:09   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Jeg aner ikke, men han som hadde regien er fra Skedsmo kommune, så det er vel ikke unaturlig hvis noe er spilt inn i området.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 13:15   #16
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Er 99% sikker på at kjøpesenteret på Sletta er Lillestrøm Torv. De var der da Linus skulle passe Klara fordi mor og far skulle handle julegaver, og så stakk Klara av.

Det stemmer!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-17, 13:16   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes det ligner på Strømmen storsenter, men jeg vet egentlig ikke hvordan det så ut i 2005/2006.

Det et 100% sikkert Lillestrøm torg.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 09:49   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Nyre er på Geilo. Bor på Bardøla og står på ski i Havsdalen.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 11:11   #19
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 422
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Nyre er på Geilo.

Er det din som har tatt seg en tur på egenhånd? Julefri, liksom?

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-17, 12:32   #20
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor er Jul i Svingen spilt inn?

Opprinnelig lagt inn av Sweetie, her.

Er det din som har tatt seg en tur på egenhånd? Julefri, liksom?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no