Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dehydrator?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-18, 19:06   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.002
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Dehydrator?

Jeg ønsker meg en dehydrator! Nå tørker jeg alt mulig i ovnen, men en dehydrator med flere hyller og termostat må da være fantastisk?

Noen som har erfaring og vil dele? Jeg ser de koster fra 400-12000, jeg tenker at budsjettet mitt er rundt 1500,-. Får man en brukbar for den summen?

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-03-18, 19:45   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dehydrator?

https://www.elkjop.no/product/hjem-o...waAuRgEALw_wcB

Har denne (to faktisk) og er veldig fornøyd

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-18, 10:02   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dehydrator?

Vi har en til rundt 500 som er kjempebra faktisk. Flere etasjer som kan tas av så den kan ta lite eller mye plass. Bråker litt (suser) men det gjør alle, har jeg forstått. Elsker den! Mannen lager mye grønnkålchips (kan ikke sammenlignes med ovnsbakt, engang) og vi tørker mye sopp i den (vi er ivrige sopp-plukkere). Husker ikke merket nå men skal sjekke senere.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-18, 10:20   #4
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dehydrator?

Er det forskjell på dem? Er det noen som bare tørker frukt og sopp og andre vi kan tørke andre ting med? For eksempel om vi skal lage egen turmatmiks med tørkede kjøttbiter og slikt for turmatmiddager.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-18, 10:23   #5
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.002
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dehydrator?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Er det forskjell på dem? Er det noen som bare tørker frukt og sopp og andre vi kan tørke andre ting med? For eksempel om vi skal lage egen turmatmiks med tørkede kjøttbiter og slikt for turmatmiddager.

Da har jeg forstått at du bør ha en "excalibur", dyr sak, men fin til å lage for eksempel turmat. Den har vifte bak, ikke under. Blir litt for heftig for mitt bruk enda, men den står egentlig høyt på ønskelisten.

Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no