Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-24, 16:45   #41
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nå føler jeg at jeg må svare for folk som gjør dette i helt andre sammenhenger enn meg - jeg ville selvsagt ikke gjort dette der det er søppelbøtter i noe som ligner rimelig nærhet. I turer rundt i nabolaget så er det aldri langt hverken hjem eller til nærmeste spann.

Men jeg løper en del hjemmefra og inn i marka. Da skjer typisk bæsjing nr. en ganske kjapt, mens man er innen søppelspann-range. Så entrer vi marka, og skal være der en mil eller så, uten søppelkasser, og der kommer runde 2. Så da forurenser jeg midlertidig, et par ganger i året, langt fra folk (vi snakker ikke stien ved Sognsvann her). Jeg registrerer at man kan tenke at da bør man ikke ha hund/løpe med hund, men der får vi være enige om å være uenige.


Søppelkasser ved butikker er en annen trade-off. Ikke ideelt, men bedre enn ingen søppelkasse.

Hvis jeg er på langtur går jeg ikke milevis med bæsjepose. Men da plukker jeg opp, pælmer dritten inn i et furutre, en busk eller annet sted hvor ingen ferdes, bretter sammen posen igjen (evt vasker den i sneen) og så tar tar jeg den (lett brukte) posen oppi en lomme.

Så får ettertiden dømme meg som de vil.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 16:56   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Jeg tenker at det er en bedre løsning, Scully.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 17:03   #43
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Det er veldig mange som legger igjen posene midlertidig eller bare lar dritten ligge bokstavelig talt på fortauet jeg går forbi hver dag. Hver vår når snøen smelter kommer det frem hauger med poser og brune pølser man kan komme til å tråkke i. Det er virkelig svært lite trivelig, dersom man tråkker uforvarende i det, og i tillegg lukter det ganske ille å gå der i en relativ lang periode hver vår.

Jeg syns det er helt uforståelig at man ikke kan plukke opp og ta med seg hundeposen i tettbygde strøk. Jeg syns heller ikke det er særlig hyggelig å gå i marka når det henger en pose i grener ca hver 20 m, og det gjør det i noen av stiene her jeg bor. Og de som bare skulle la det henge en time, har nok en tendens for å glemme det, for de pleier å henge der lenge, inntill noen orker å plukke dem med deg.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-24, 18:22   #44
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Det har aldri slått meg at det var et alternativ å la den ligge midlertidig, så her lærte jeg noe nytt.
Har ingen planer om å starte med den varianten, da.

(Valp incoming om litt over en uke! )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 15:33   #45
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.


Jeg syns det er helt uforståelig at man ikke kan plukke opp og ta med seg hundeposen i tettbygde strøk. Jeg syns heller ikke det er særlig hyggelig å gå i marka når det henger en pose i grener ca hver 20 m, og det gjør det i noen av stiene her jeg bor. Og de som bare skulle la det henge en time, har nok en tendens for å glemme det, for de pleier å henge der lenge, inntill noen orker å plukke dem med deg.

Er så enig i dette. Bor selv i tettbebygd strøk 100 meter fra skogen. Er lei av å rydde opp etter andre på vår egen eiendom, enten det gjelder "overraskelser" som avdekkes når snøen smelter, eller stinkende rester i vår søppeldunk som vi blir nødt til å vaske når sommeren kommer. Visse hundeeiere bruker nærmeste søppeldunk uten tanke for at posen lekker eller sprekker. (vet det er et sidespor i debatten...)

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 15:41   #46
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Har ikke tenkt på å legge fra meg posen noe som helst sted. Bærer på den hjem eller legger den i en offentlig søppelkasse. En sjelden gang tar jeg den oppi ei privat søppelkasse langs veien hvis vi skal gå lang tur før vi er hjemme, men tenker at det må da være bedre enn å sette den fra seg? Ser stadig ukjente bæsjeposer i vår restavfall dunke også. Nå har ikke jeg hund selv, så det er bare når jeg passer hund innimellom eller at jeg må gå tur med datter sin hund.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 16:11   #47
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Men dere som alltid kaster posen i søpla, hender det at dere kaster den i noen andres søppelbøtte? Det syns jeg er mer ugreit enn å la posen ligge en liten stund i en grøftekant. Jeg gjør selvsagt ingen av delene.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 16:12   #48
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

men tenker at det må da være bedre enn å sette den fra seg? .

Dette er da ikke et kollektivt ansvar. Synes det er dårlig gjort overfor søppelkasse-eieren. Det er ikke spesielt enkelt å vaske slike store dunker heller.

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 16:15   #49
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har ikke tenkt på å legge fra meg posen noe som helst sted. Bærer på den hjem eller legger den i en offentlig søppelkasse. En sjelden gang tar jeg den oppi ei privat søppelkasse langs veien hvis vi skal gå lang tur før vi er hjemme, men tenker at det må da være bedre enn å sette den fra seg? Ser stadig ukjente bæsjeposer i vår restavfall dunke også. Nå har ikke jeg hund selv, så det er bare når jeg passer hund innimellom eller at jeg må gå tur med datter sin hund.

Jeg overså visst denne.
Ikke greit å sette den fra seg, ikke greit å bruke annen manns eiendom til drittposen. Bruk en søppelkasse som ikke stinker for andre, eller ta den med hjem.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 16:35   #50
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Jag tar den med meg hjem eller legger i offentlig søplekasse. Legger aldri i andres søppel.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 16:50   #51
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Jeg legger ikke i andres private søppelkasse uten å spørre om lov, med ett unntak: Hvis jeg plukker opp annen hunds bæsj, legger jeg den i første og beste hvis det er langt hjem. Da tenker jeg at min innsats er netto positiv for omgivelsene, det er bedre å ha en godt innpakket bæsj i noen søplekasse enn løs på fortauet utenfor døra deres.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 17:48   #52
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Å legge i andres søppel, gjør jeg kun om de har lapp på som sier det er greit.


Jeg har vel også lagt den midlertidig i skogen ett par ganger , men tror ikke noen av av de andre som er i skogen har sett de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 18:22   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Jeg bærer alltid med posen eller legger den i offentlig søppelkasse, men min lille dachs produserer ikke så mye. Mulig jeg hadde lagt den igjen/kastet i privat søppel hvis jeg hadde hatt en større variant.

Jeg ville ikke stolt på at jeg husket posen på vei hjem, så det blir nok aldri aktuelt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 18:36   #54
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Å legge i andres søppel, gjør jeg kun om de har lapp på som sier det er greit.

Det er ett sted på veiene jeg ferdes der det er et klistremerke om at man kan putte bæsjeposer der. Så der kaster jeg, ellers tar jeg med hjem eller bruke offentlige søppelkasser.

Jeg blir irritert når jeg ser at folk putter bæsjeposer i søppelkassa vår. Vi har mer enn nok med våre egne poser.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 22:05   #55
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Har ikke hund, har vært klar over "ta med på tilbakeveien" trikset en stund. Tror ikke jeg hadde gjort det selv (men fordi jeg ikke liker å måtte gå hit eller dit når jeg er på tur. Vil gjerne gå hvor det faller meg inn. Mulig bikkja hadde vært uenig med meg? )

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er ikke et ekte problem, rett og slett, mer enn at jeg misliker bruk av knallgult skitøy i marka.

Fiktivt eller reellt eksempel?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Så får ettertiden dømme meg som de vil.

I denne tråden får du jo instans dømming, trenger ikke vente

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-24, 23:53   #56
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Oj, her lærte jeg noe nytt. Er det ikke greit å kaste posen i søppelkasser man går forbi? Hvorfor er det ugreit? Jeg har alltid bodd i blokk, og har alltid hatt felles søppelkasse/søppelbrønn med alle i sameiet/borettslaget. Det er eviglangt mellom offentlige søppelkasser i området der jeg bor.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-24, 00:01   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Tror kanskje det er forskjell på om man bor i blokk med stor, felles avfallsløsning under bakken, og om man bor i enebolig med liten beholder utenfor døra. Men personlig hadde jeg heller foretrukket at folk la hundeposen i min søppeldunk enn at de la den på bakken. Jeg går jo ikke og lukter nedi søppeldunken heller. Men det forutsetter selvsagt at det havner i restavfallet, og ikke i beholderen for papir eller plast. Jeg ser ellers at de fleste private avfallsbeholdere som står nær offentlig vei/fortau har lås. Så det er nok et utbredt problem at uvedkommende hiver søpla si der. Det er bare utrolig frekt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-24, 00:20   #58
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

(…) Og å sammenligne det med bleier i søppeldunken på badet blir bare så dumt at jeg ikke vet hva jeg skal si engang. Har du invitert en baby på besøk til hjemme ditt, har du jo gjort det med alt det potensielt medfører. Om du ikke vil ha bleier på badet ditt sier du til foreldrene at dere bare kan omgås hjemme hos dem. Så det DET problemet løst.

For min del tenker jeg at skifter man på kiden sin hos andre tar man bleia med seg - helt ut i søppelkassa. Man lar den ikke ligge på badet. Like lite som man lar hundeposen ligge inne om en hundeeier er på besøk. («Ingen tråd uten avsporing»)

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-24, 04:44   #59
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Det eneste jeg sitter igjen med etter denne tråden er: er hundeposene virkelig av så rævva kvalitet at de ikke holder på bæsjen på tur eller liggende i en søppelkasse? Finnes det mer holdbare poser? Det må da være bedre å ha en tjukkere pose som ikke er komposterbar når de posene uansett ikke skal ligge igjen i naturen.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-24, 06:36   #60
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Oj, her lærte jeg noe nytt. Er det ikke greit å kaste posen i søppelkasser man går forbi? Hvorfor er det ugreit? Jeg har alltid bodd i blokk, og har alltid hatt felles søppelkasse/søppelbrønn med alle i sameiet/borettslaget. Det er eviglangt mellom offentlige søppelkasser i området der jeg bor.

Vi fyller vår søppeldunk selv og den dr alltid full ved henting, om alle som går forbi her med hund skulle kastet poser oppi , så hadde vi ikke hatt plass til vår egen søppel.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no