Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bekymring for regnbuetog

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-22, 14:17   #21
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bekymring for regnbuetog

Broder'n og Yngste gikk i Oslo i dag. Jeg rota meg helt bort og kom meg ikke av gårde.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-22, 16:41   #22
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bekymring for regnbuetog

Sikkerhetsopplegget var gigantisk uten at det føltes påtrengende. Droner, helikopter og mye synlig, men avslappet politi/sikkerhetsvakter. Måtte hoppe av etter London pub siden jeg skulle kjøre mellomste til Gardermoen.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-09-22, 19:10   #23
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bekymring for regnbuetog

Klart det var grunn til bekymring, men ikke nok til å ikke gå. Men jeg hadde jo den samme lille runden av en risikovurdering som jeg har hatt hvert eneste år ved pridemarkeringen når det gjelder ungenes deltakelse. Jeg tror det er sannsynlig at risikoen er høyere nå, fordi copycateffekten jo er et fenomen. Jeg var mildt ukomfortabel med at barna gikk i dag og også da de var med i spontantoget i juni.

Massivt sikkerhetsoppbud kan ikke fullt ut hindre gærninger med kniv eller kjøretøy som våpen.

(Av ulike årsaker har jeg ellers tusen ganger mer tillit til oslopolitiets enn PSTs vurderinger og strategier for tiden).

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no