Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

HASTER ang. Oreo-kake

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 11:40   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Men du kan jo ikke spise den allerede nå! Neineinei, det er fy fy. Den må stå og godgjøre seg i kjøleskapet i mange timer!

Hun smakte jo bare litt på kjeksen da, ikke kaken.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 11:53   #22
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Men du kan jo ikke spise den allerede nå! Neineinei, det er fy fy. Den må stå og godgjøre seg i kjøleskapet i mange timer!

Den skal stå til i morgen kveld, så ta det med ro
Smakte bare på kjeksen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:33   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Det burde du virkelig prøve. De med hvit sjokolade utenpå... :slafse:



Jeg er mer enn stor nok allerede.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 12:39   #24
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Den skal stå til i morgen kveld, så ta det med ro
Smakte bare på kjeksen.

Ååå.. Jammen, da er det jo greit

:note-to-self;les-alt-nøye-neste-gang:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:09   #25
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

På Filippinene kjøpte vi oreo-kjeks med DOBBELT fyll...

(etter at vi oppdaga det blei det dobbelt fyll hver gang - en nedtur å kjøpe de med enkelt fyll igjen desverre... eller får du med dobbelt fyll her også?? :håpe:

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:13   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

eller får du med dobbelt fyll her også?? :håpe:

Jepp, jeg har i alle fall sett pakningene på Ultra.

Vi er derimot konservative og kjøper kun de "klassiske" Oreo-kjeksene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 13:17   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

Oreokjesk med brunt sjokoladetrekk... :drømme:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 14:08   #28
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Helt enig. Og det har jeg heldigvis aldri sett.

Kjeks uten fyll, eller sex uten orgasme?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 14:21   #29
løvemor
Tilbake
 
løvemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 98
løvemor er litt kul
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

Med fare for å banne i kjærka ( til alle jeg måtte fornærme): Jeg bakte oreokaken for første gang i går. Har gledet meg så fryktelig etter alt det fantastiske skrytet av kaken her inne. Men jeg tror jeg må ha gjort noe galt, for kaken ble noe så inni hampen søt. Nesten helt uspiselig, selv for en sjokoholiker som meg. Skal den være veldig søt eller? Kanskje jeg kan droppe sukkeret i kremen. Er det noen som har prøvd det?

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 14:27   #30
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Re: Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

I will!
God unnskyldning må jeg si, Carrie sa det.


Ja, skyld på meg....

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 14:58   #31
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av løvemor, her.

Med fare for å banne i kjærka ( til alle jeg måtte fornærme): Jeg bakte oreokaken for første gang i går. Har gledet meg så fryktelig etter alt det fantastiske skrytet av kaken her inne. Men jeg tror jeg må ha gjort noe galt, for kaken ble noe så inni hampen søt. Nesten helt uspiselig, selv for en sjokoholiker som meg. Skal den være veldig søt eller? Kanskje jeg kan droppe sukkeret i kremen. Er det noen som har prøvd det?


Med den syrlige ostekremen synes jeg den blir perfekt! Men den er jo mektig da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 15:25   #32
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Ja, skyld på meg....

Jepp

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 15:48   #33
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av løvemor, her.

Med fare for å banne i kjærka ( til alle jeg måtte fornærme): Jeg bakte oreokaken for første gang i går. Har gledet meg så fryktelig etter alt det fantastiske skrytet av kaken her inne. Men jeg tror jeg må ha gjort noe galt, for kaken ble noe så inni hampen søt. Nesten helt uspiselig, selv for en sjokoholiker som meg. Skal den være veldig søt eller? Kanskje jeg kan droppe sukkeret i kremen. Er det noen som har prøvd det?

Jeg droppet det ikke, men reduserte det til 1 teskje. Det er det jeg vanligvis bruker til den mengden kremfløte. Den var fortsatt rikelig søt nok.

Uansett synes jeg kaken var helt grei, men ikke noe spesielt mer enn det. Hjemmelagde brownies er bedre.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 16:29   #34
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Jepp


Kom heller og server meg noen

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:04   #35
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Kom heller og server meg noen

Hadde jeg ikke hatt en sovende barn så

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:28   #36
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Hadde jeg ikke hatt en sovende barn så




Nå ja....

Det er flere timer siden jeg hadde lyst på Oreo.


Jeg er spent på resultatet til Obelix. Ble den god?

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:26   #37
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Det er flere timer siden jeg hadde lyst på Oreo.

Det går da ikke over

*har lyst på oreo kake*

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 21:29   #38
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: HASTER ang. Oreo-kake

Oppskrytt. Kjeksene, altså.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 22:10   #39
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HASTER ang. Oreo-kake

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Oppskrytt. Kjeksene, altså.


Enig, men de som har sjokoladetrekk er en kake i seg selv

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 22:50   #40
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: HASTER ang Oreo kake

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.



Nå ja....

Det er flere timer siden jeg hadde lyst på Oreo.


Jeg er spent på resultatet til Obelix. Ble den god?


Den skal ikke spises før imorgen kveld.
Den ser god ut da

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no