Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Strimlet oksekjøtt?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-07, 14:38   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Strimlet oksekjøtt?

Jeg fant en pakke med strimlet oksekjøtt i fryseren, og tenkte å bruke den til middagen i dag.

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med den? Jeg har så dårlig fantasi for tiden...
Av grønsaker har jeg iallefall gulerøtter, løk og jeg lurer på om jeg har noe spinat og annen frossen grønsaksblanding i fryseren...

Håper noen kan hjelpe meg litt?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 15:17   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strimlet oksekjøtt?

Jeg har også dårlig fantasi:
Wok?
Biff Stroganoff?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 15:19   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strimlet oksekjøtt?

Biff stroganoff, det laget jeg nylig og det er fantastisk godt. Bruk rømme istedetfor fløte, og ha i masse sopp og paprika.

Eller hva med fajitas med biffstrimler og masse guacamole?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 15:30   #4
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strimlet oksekjøtt?

Tusen takk for tips :-)

Jeg måtte begynne på middagen, så jeg bare tok det jeg fant i skapene i dag.

Jeg surret en løk, stekte kjøttet sammen med løken, litt paprika og en boks med mais. Hadde ikke sopp, ellers så hadde jeg hatt det oppi også.

Tenkte å ha over litt matfløte og koke det opp når mannen kommer hjem med fløten...
Har ris til i dag...

Håper det blir godt da :-)

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no