Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-10, 17:34   #121
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Totalprisen ble faktisk over 7k, så den slo jeg fra meg kjapt, gitt. Ser ut til at det beste er å gå rett til Elkjøp og kjøpe en uten abonnement.

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:38   #122
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Sjekk på netcom.no du. Der er den satt ned ganske mye med de billige abonnementene også.

Jeg ender alltid med å kjøpe der. Prisen du ser en inkl frakt.

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 17:43   #123
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Min erfaring er også at Netcom.no har ok priser. Jeg bruker ikke abonnementet, men alikevel fikk jeg telefonen for 3800 tilsammen inkl. bindingstiden.
Dog var det 4700 da jeg kjøpte den, men de satte ned prisen med 900 dagen etter og mottok en ***** sint e-post fra meg. Jeg fikk penger tilbake, så de er ikke vriene å ha med å gjøre heller!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 18:13   #124
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Hm... Jeg finner bare med totalpris på over 5600,- jeg.

  Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 19:33   #125
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg får min nye Xperia på mandag, og grugleder meg kjenner jeg. Men jeg skal nok få det til.
Meeen, den høres en anelse for avansert ut for meg egentlig.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 19:53   #126
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hm... Jeg finner bare med totalpris på over 5600,- jeg.

Om du ser på netcom med abonnementet til 99 per måned så ender den på 4177 totalt.

  Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 10:47   #127
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.895
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Hvordan får jeg Spotify til å virke. Må jeg betale for den?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 11:01   #128
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Åh, en dag igjen til jeg får min!

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 11:24   #129
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.570
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er det samme hver gang man står fast: Bare hold fingeren i ro på det du lurer på så får du det som du vil.


Høres ut som noe(n) man burde gifte seg med.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 11:32   #130
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Høres ut som noe(n) man burde gifte seg med.

Det er jo en grunn til at den heter sexperia.

  Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 19:00   #131
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Du er en knupp SF. Nå har jeg norsk tastatur. Dette var en kjempegrei telefon å sette opp!! Ble litt småskremt av denne tråden, men det var ganske enkelt egentlig

Jasså, gni det inn at jeg trøblet så innmari og måtte ha hjelp av dataingeniørene på jobben.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 00:04   #132
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg vet hva jeg skal kjøpe meg som "premie" når jeg begynner å jobbe igjen i januar.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 13:23   #133
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jasså, gni det inn at jeg trøblet så innmari og måtte ha hjelp av dataingeniørene på jobben.

Det var ikke meningen å gni det inn altså, men jeg syntes faktisk ikke det var så veldig vanskelig. Nå jobber jeg som datakonsulent selv ...så mulig det har en sammenheng at jeg fikk det greit til.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 09:44   #134
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.895
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg elsker duppeditt mobilen min - men den bruker jo så sinnsykt mye batteri! Jeg må jo lade den i ett sett Kan jeg slå av noen duppeditter eller noe sånn at den bevarer batteriet lengre?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 09:47   #135
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg elsker duppeditt mobilen min - men den bruker jo så sinnsykt mye batteri! Jeg må jo lade den i ett sett Kan jeg slå av noen duppeditter eller noe sånn at den bevarer batteriet lengre?

Jepp. Skru av litt sånne "leter etter alt mulig overalt" i settings så varer batteriet mange dager. Batteriet kommer seg dessuten enormt i kapasitet i løpet av de første ukene.

  Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 16:00   #136
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

X10 Mini:

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 20:49   #137
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg kunne tenkt meg mini-utgaven til å ha i lomma når jeg skal ut. Den var litt søt. Men det er kanskje litt vel råflott...

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 23:05   #138
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

fikk akkurat mail om at min kommer i morgen og deeet gleder jeg meg til, selv om jeg sikkert må ha hjelp til det meste med den... sukk!

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 21:04   #139
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Hei. Har fått min i dag, men jeg får ikke engang tatt av dekselet, så jeg kommer ikke i gang, får ikke satt i batteriet. Hjelpe seg.
Åssen? Er redd for å ta for hardt i så jeg ødelegger noe.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 22:03   #140
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Jeg har fått min nå, jeg har lagret alle kontaktene mine på netcom, men skjønner ikke bæret av åssen jeg skal få synket.
Hjeeeelp! Har plutselig ingen kontakter.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no