Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Bruker dere enkeltdyner eller dobbeldyne?
Hver sin enkeltdyne 128 73,99%
Felles dobbeldyne 42 24,28%
Hver sin dobbeldyne 2 1,16%
Deler en enkeltdyne 1 0,58%
Bruker ikke dyne 0 0%
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-07, 11:27   #41
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Jeg og minimeg deler en, pappa og storeungen deler en. Enkeltdyner, altså.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 11:40   #42
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har enkle dyner.
Vi hadde dobbeltdyne i mange år, men det blir kaldt på ryggen når ungene skal sove i midten. Det ble ikke noe å pakke inntil liksom ...

Når begge ungene kryper opp i senga i løpet av natten kan det hende det er fire dyner, alle må ha hver sin :raringer:

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 11:53   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Dobbeltdyne er en umulighet hos oss, da en av oss på ett eller annet tidspunkt knabber den. Så vi må sove med hver vår dyne. Vi har 3 dyner i senga, da vesla ofte kommer inn til oss om natten.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 13:20   #44
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har en felles dobbeldyne.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 14:11   #45
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har en dobbeldyne som jeg og Lyn deler og mannen bruker enkeltdyne, så jeg stemte ikke.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 14:19   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg får spader av dobbeltdyne, det er helt umulig å sove med en slik en. Jeg vil ha min egen plass i sengen, min egen dyne, og min egen pute. Ja, aller helst vil jeg ha min egen seng.

Jupp. Bortsett fra at jeg ikke kunne tenkt meg en seng alene, så stemmer det veldig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 14:20   #47
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.413
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hver vår enkeltdyne. Vi er varmeovner begge to (spesielt nå som jeg er gravid), så det blir altfor varmt å dele dyne.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 16:00   #48
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Felles dobbeldyne. Deilig!

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 16:05   #49
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Enkeltdyne. Mannen og jeg har ikke felles temperaturpreferanser.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 16:48   #50
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hver sin enkeltdyne - uten tvil det eneste alternativet her i gården. Klart det er koselig å dele dyne, og det gjør vi ofte, men når man så skal sove er det best med en egen.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 17:12   #51
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Kunne ikke ramlet meg inn å ha dobbelt dyne.
Da vi har vært i amerika fantes det ikke enkelt dyner der vi var og vi sov vanvittig dårlig, våknet i eniga at jeg frøs og hadde for lite dyne da han hadde knabbet allt, samt at jeg liker å pakke og surre meg inn i en dyne og vil ligge alene og i fred på min side av sengen når jeg skal sove.

Jeg og gubben fikk en stor dyne hver til jul for mange år siden av hans foreldre. En slik ekstra stor en, deeeiiilig.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 17:23   #52
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.612
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har hver sin vanlig dyne. Må det da jeg vil ha mye varmere dyne enn mannen. Han kan ha sommerdyne året sundt mens jeg har vinterdyne året rundt. Jeg snurrer meg inn i dynen , det går ikke med dobbeltdyne. Da måtte jeg ha hatt den alene.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 17:47   #53
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hver vår enkeltdyne.
Vi prøvde oss på dobbel, men da ble det bare dyneslossing hele natta.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 17:49   #54
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Oi. Det var mange.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 21:55   #55
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Kunne ikke falle meg inn å dele en dobbeldyne. Jeg tuller meg inn i dyna, knabber den om vi skulle dele, så derfor er det enkeldyne.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 22:00   #56
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Felles dobbeldyne på sommeren. Mannen har dobbeldyna på vinteren og jeg en enkeldyne. Liker sommeren godt jeg .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 22:47   #57
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Felles dobbeldyne hele året. Alternativet er å dele en enkelt, mannen kommer uansett alltid inn under min dyne, så da er det bedre med en stor.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 22:50   #58
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi hadde en dobbeltdyne, dvs. vi har den enda, men deler ikke den lenger. Lenge hadde jeg dobbeldyna, mens gubben hadde egen. I det siste har det dog vært så varmt at vi har endt opp med hver vår enkeldyne.

Det er jo så deilig og romantisk med dobbeldyne!
Men med den varmekilden min kjære er, så duger det ikke hele året ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 22:54   #59
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.016
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har hver vår enkeltdyne. Jeg slipper mye frustrasjon på den måten, for mannen er sterkere og sover tyngre enn meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 00:23   #60
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Dobbeltdyne. Får stort sett ha den for meg selv. Snuppa har så vidt jeg kan huske aldri brukt dyne (sparker den konsekvent av seg). Kjæresten er ingen hyppig gjest i heimen (bor på to forskjellige kanter av landet).

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no