Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-11, 11:19   #201
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Nå florerer det med slike "alt var mye bedre før" og "jeg overlevde uten bilstol og mobiltelefon"- statuser på veggen min. Jeg diktet derfor min egen.

Jeg har barn som sykler med hjelm, har mobiltelefon i lomma, sitter godt sikret i bilen og som bruker beskyttelsesutstyr når de står på rollerblades. Vi overlevde som små vi også, men faktum er at mange gjorde ikke det, og at flere gjør det i dag. *Litt lei av "vi overlevde uten bilstol-statuser"*

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 27-08-11, 15:16   #202
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

COUSINS are the first friends most ppl ever have as children. No one will ever understand your crazy family like your cousins do. Even if you haven't talked much lately, RE-POST if you have some of the BEST cousins in the world. I love my cousins!

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 27-08-11, 15:41   #203
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

En pappa går på BR-leker for å kjøpe en Barbie til sin datter, og spør ekspeditøren hva de koster. Hun sier Yoga-Barbie, Beach-Barbie og Disco-Barbie koster 149,- og at Fraskilte Barbie koster 1999,-
Pappaen spør med undring hvorfor denne dukken koster så mye mer enn de andre. Ekspeditrisen himler med øynene og forteller småirritert at med Fraskilte Barbie følger det med Kens bil, Kens hus, Kens Båt, Kens hund, Kens data og Kens beste venn Joe…

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 27-08-11, 15:42   #204
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Det kommer en tid i livet da du beveger deg bort fra alt dramaet og mennesker som skaper det.
Du velger å omgi deg med folk som ler, du glemmer det dårlige og fokuserer på det gode.
Så elsker du de som behandler deg rett, og sender en bønn for de som ikke gjør det.
Livet er for kort til å være noe annet enn lykkelig.
Å falle er en del av livet, men å komme seg opp igjen, er selve livet ♥ ♥

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 27-08-11, 15:54   #205
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

5 RULES TO REMEMBER IN LIFE:
1. Money cannot buy happiness but its more comfortable to cry in a Mercedes than on a bicycle.
2. Forgive your enemy but remember the bastards name.
3. Help someone when they are in trouble and they will remember you when they're in trouble again.
4. Many people are alive only because its illegal to shoot them.
5. Alcohol does not solve any problems, but then again, neither does milk

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 27-08-11, 16:26   #206
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

En amerikaner, en araber, en somalier og en nordmann sitter på et tog. Amerikaneren tar opp en bunt dollarsedlar, slenger den ut gjennom vinduet og roper: "Sånt her har vi mye av!" Araberen tar opp en sekk med sand som han kaster ut gjennom vinduet og roper: "Sånt her har vi mye av!" Da ser somalieren desperat på nordmannen og sier: "IKKE TENK TANKEN ENGANG".



(Må innrømme at jeg først tenkte at olje og sand hadde jo blitt litt grisete, før jeg så den rasistiske meningen)

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv  
Gammel 27-08-11, 22:29   #207
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.340
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

5 PUNKTER MENN BØR KUNNE c",)

1: GREIT! - En kvinnes måte å avslutte en krangel på når hun vet hun har rett. Du bør nå holde kjeft.
2: INGENTING! - Dette betyr NOE og du bør være BEKYMRET!
3: GJØR SOM DU VIL! - Dette er en utfordring, ikke en tillatelse, IKKE gjør det!
4: DRIT I DET! - En kvinnes måte å si dra til helvete på.
5: OK! - Hun tenker hardt på HVORDAN og NÅR du skal få svi for det du har gjort

__________________
Unicorn er ikke aktiv  
Gammel 27-08-11, 22:31   #208
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.169
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

En amerikaner, en araber, en somalier og en nordmann sitter på et tog. Amerikaneren tar opp en bunt dollarsedlar, slenger den ut gjennom vinduet og roper: "Sånt her har vi mye av!" Araberen tar opp en sekk med sand som han kaster ut gjennom vinduet og roper: "Sånt her har vi mye av!" Da ser somalieren desperat på nordmannen og sier: "IKKE TENK TANKEN ENGANG".



(Må innrømme at jeg først tenkte at olje og sand hadde jo blitt litt grisete, før jeg så den rasistiske meningen)

OMG. Den var ikke særlig pen, nei.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 28-08-11, 10:11   #209
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Det går rykter som sier at gutter er sterkere enn jenter .. Oh!
vær så snill, kan du bære en 4 kg baby i magen i 9 måneder?
Kan du rengjøre, lage mat og snakke i telefonen samtidig?
Kan du brenne pannen med krølletang og ikke klage?
Kan du gå hele dagen i hælene?
Kan du gråte hele natta, så våkne neste morgen som om alt er ok?
Sett denne på statusen din hvis du er stolt av å være jente! ♥

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 28-08-11, 10:12   #210
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Ja, og :spy:!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 28-08-11, 10:35   #211
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

"Hvis du har så sykt mye i mot hva generasjonen under deg gjør og er, ta en god lang titt på folka som har oppdratt den."

Og den "stolt av å være jente"-statusen gir meg mark. Ikke det, jeg er jo åpenbart ikke jente. Og jeg tror ikke vedkommende som har laget den vet så voldsomt mye om svangerskap. Eller noe som helst, egentlig.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 28-08-11, 11:21   #212
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

En amerikaner, en araber, en somalier og en nordmann sitter på et tog. Amerikaneren tar opp en bunt dollarsedlar, slenger den ut gjennom vinduet og roper: "Sånt her har vi mye av!" Araberen tar opp en sekk med sand som han kaster ut gjennom vinduet og roper: "Sånt her har vi mye av!" Da ser somalieren desperat på nordmannen og sier: "IKKE TENK TANKEN ENGANG".



(Må innrømme at jeg først tenkte at olje og sand hadde jo blitt litt grisete, før jeg så den rasistiske meningen)

Oh my God, ser at styrer i barnehagen til sønnen har denne på statusen sin. Er det mulig!

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv  
Gammel 28-08-11, 13:21   #213
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Vet du hvorfor orkaner har jentenavn?
Når de kommer er de ville og våte, når de drar tar de med seg hus og bil...!

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 28-08-11, 17:08   #214
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Vet du hvorfor orkaner har jentenavn?
Når de kommer er de ville og våte, når de drar tar de med seg hus og bil...!

Den der knegget jeg godt av.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 28-08-11, 17:08   #215
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Oh my God, ser at styrer i barnehagen til sønnen har denne på statusen sin. Er det mulig!

What? Det hadde jeg faktisk tatt opp, tror jeg...

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 28-08-11, 17:17   #216
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.502
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Det er den nasjonale datter-uken, så om du har en vakker datter som du elsker mer enn du kan beskrive, kopier og klistre inn dette i din status. Din datter kommer til å holde din hånd en del av livet, men eie ditt hjerte hele livet ♥♥♥

Neket er ikke aktiv  
Gammel 28-08-11, 17:32   #217
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Paret var ute og kjørte tur etter en heftig krangel, stemningen var trykket i bilen. Da de passerte en bondegård med masse sauer, og kona spør syrlig: "Slekt av deg??" -"Javisst", svarer mannen, "svigerfamilien".

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 28-08-11, 18:50   #218
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.802
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

What? Det hadde jeg faktisk tatt opp, tror jeg...

Jøss det hadde jeg også! Går ikke an.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 29-08-11, 17:32   #219
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Jøss det hadde jeg også! Går ikke an.

Enig!

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 29-08-11, 18:00   #220
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Enda en "alt var bedre før" oppusmmering. Synes denne var fin, jeg.

Når jeg var liten, da hadde jeg ingen x-box, men en sandboks..
Vi hadde ikke Wii, men skrek wiiii ute i skogen i lek.
Vi hadde sykler og joggesko...
Mamma ringte ikke fra Mobilen, men ropte mitt navn fra en alltid åpen dør!
Jeg LEKTE med mine venner, og ikke on-line..
Post dette på din vegg om du har drukket bekkvann, skrubbet opp dine knær, klatret i trærne og overlevd!..DET VAR TIDER DET

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no