Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mobil med bra kamera

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-09, 18:00   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Mobil med bra kamera

Hvis jeg får pengene tilbake for min dritttelefon (Nokia N86) så skal jeg ha meg en ny telefon.

Det aller viktigste er at det er et godt kamera. 5 eller mer megapiksel kamera. God blitz så en kan ta bilder inne også.

På delt førsteplass av krav er en god kalender. Jeg er avhengig av kalenderfunksjonen på telefonen.

Ellers er det en fordel med gode taster.

Noen som har en anbefaling?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 18:15   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mobil med bra kamera.

Jeg har nevnte drittelefon, men kan ikke si meg enig i betegnelsen akkurat.
Jeg er veldig fornøyd med kameraet og telefonen.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 21:53   #3
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobil med bra kamera.

Jeg er litt lei av den akkurat nå. Den har vært på reperasjon hele sommeren. Jeg får den tilbake og må levere den inne med en gang. Den lader ikke, høytaleren fungerte dårlig og dekselet ramler av.

Jeg er veldig fornøyd med internett og kalenderfunksjonen. Kamera er jeg ikke så fornøyd med. Blitzen er ikke bra, men i dagslys tar den bra bilder.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 22:50   #4
Betty
Superaktiv
 
Betty sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 348
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Sv: Mobil med bra kamera.

Denne mobilen (samsung I8510 innov8) har alt det du vil ha. Har selv denne telefonen og er kjempefornøyd. Den er ganske dyr, men synes den er verdt prisen. Tar utrolig fine bilder med den, har veldig stor lagringsplass (16GB), batteriet varer i 1 uke, utrolig god kalenderfunksjon som kan synkroniseres med pc'n. Jeg har faktisk ikke funnet en ting ved den som jeg er misfornøyd med. I tillegg er samsung ganske lik Nokia å bruke, så det ble ikke så stor overgang å bytte fra Nokia til Samsung synes jeg.

__________________
Storesøster, mai-06.
Lillesøster, april-09.
Betty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-09, 23:03   #5
Maiamathilde
fersking
 
Maiamathilde sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 14
Maiamathilde har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mobil med bra kamera

Noki n95

Maiamathilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no