Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Når fastlegen pensjoneres - hva da med journalen?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 17:41   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.895
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Når fastlegen pensjoneres - hva da med journalen?

Hva skjer med journalen når fastlegen pensjoneres?

Jeg fikk utskrift av journalen min hos fastlegen min i dag, og da fikk jeg bare for konsultasjoner hos han, og andre jeg har vært hos mens han har vært min fastlege.

Jeg har hatt to andre fastleger i løpet av mitt liv, og de er begge pensjonert nå. Jeg trodde jeg hadde bedt om å få journal oversendt den nye legen når jeg har byttet fastlege, men det kom ikke utskrift av de to første fastlegene mine.

Noen som vet hvor journalene blir gjort av når en fastlege pensjoneres?

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 17:59   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fastlegen pensjoneres - hva da med journalen?

De lagres vel i x antall år (20?)- men en fastlege vil vel naturlig be om å få den oversendt vil jeg tro.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 18:08   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.895
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når fastlegen pensjoneres - hva da med journalen?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De lagres vel i x antall år (20?)- men en fastlege vil vel naturlig be om å få den oversendt vil jeg tro.


Hvor da? Hvor ringer jeg for å få de?

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 18:10   #4
Debra
Lovende
 
Debra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 170
Debra er litt kul
Standard

Sv: Når fastlegen pensjoneres - hva da med journalen?

Da jeg fikk ny fastlege da min ble pensjonert, ble journalen sendt til den nye fastlegen.
Kanskje du får svar på fastlegeordningen?

Debra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 19:41   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når fastlegen pensjoneres - hva da med journalen?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hvor da? Hvor ringer jeg for å få de?

Er hele praksisen stengt? Ellers må det vel være noen form for "forværelse"

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-09, 08:47   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.895
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når fastlegen pensjoneres - hva da med journalen?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er hele praksisen stengt? Ellers må det vel være noen form for "forværelse"

Det er vel noen som har overtatt lokalene, men de er pensjonert ja (heldigvis, hu ene; type eneste kvinne i byen som har ledig ) Skal bli interessant å se hva hun har skrevet om meg

Men begge gangene jeg byttet mener jeg å huske at jeg sendte over journalene, men litt rart at ikke alt ble skrevet ut da jeg ba om utskrift av journalen til fastlegen min nå? Kanskje han ikke har scannet de? Jaja, kan jo spørre hos min nåværende fastlege. Takk for svar!


Sist redigert av Ine : 19-06-09 kl 08:53.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no