Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor er det billigst bleier?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-12, 12:05   #41
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor er det billigst bleier?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Coop sine bleier fungerer utmerket, og har du Coop-kort får du en jumbopakke (44 stk) for 20 kroner! Billiger blir det ikke.

Kjøper i morgen, så prøver vi !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 10:19   #42
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hvor er det billigst bleier?

Vi har brukt mye coop sine, egentlig veldig fornøyd med de, er jo ganske rimelig. Men de er litt tykke, iallefall i forhold til Pampers. Vi har slitt masse med bleieutslett, men etter at jeg gikk bort ifra Coop og Libero har det minket. Prøvde Easy up fra Pampers nå, en den lekker en del synes jeg. Vanlig aktive fit og baby dry fungerer fint, men synes de blir fortere våte i bleien enn Libero.
På Rimi får du bleiekort på de store eskene med Pampers. Jeg er usikker på hva hver bleie koster tilslutt da, men du får hver fjerde eller femte bleieeske, som koster rundt 80-90kr

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 10:25   #43
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.981
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er det billigst bleier?

Nå har jg kjøpt coop-bleier og er spent på å prøve dem. VVi har jo brukt Landlordbleier i snart 2 år uten noen problemer med hverken sårhet eller krystaller eller noen ting, men etter å ha brukt libero nå siden jul har han faktisk vært sår et par ganger. Merkelige greier. Men coop var det jeg fikk tak i forrige dagen, så da får vi prøve dem og se hva vi synes, evt gå tilbake til Landlord, rett og slett.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 10:59   #44
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor er det billigst bleier?

I gang med 6. bleieåret her i huset...

Pampers kjøper man billigst i 2pk-kasser på Rema (2 pakker som er større enn vanlige pakker).
Libero kjøper man billigst med bleieavtale hos Kiwi. Hver 4. gratis.

Andre merker har vi ikke prøvd ut, så det aner jeg ingenting om.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11

Sist redigert av Malus : 12-01-12 kl 11:57.
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 11:02   #45
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.019
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor er det billigst bleier?

Vi bruker coop-bleiene, og er fornøyd med dem.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 11:06   #46
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det billigst bleier?

Meny har 2 pakker for 75 kroner, valgfritt mellom Pampers og Libero.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 13:14   #47
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.007
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor er det billigst bleier?

Usj, for noen klumpete, slappe greier de Mummi-bleiene er. Frøkna er selv overlykkelig over at de har Lille My på, men passformen er rett og slett grusom. Nei, tilbake til Libero Up&Go og Pampers Active Fit.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 03:29   #48
lilletroll
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 35
lilletroll har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor er det billigst bleier?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Det må da være genialt i de minste str der bleiene i utgangspunktet er billige? Nå har jeg ikke sjekka priser på sånne nyfødtbleier i det siste, men jeg bør vel snart kjøpe en pakke. Takk for tips, jeg visste faktisk ikke at de hadde en sånn rabattordning jeg.

Jeg har brukt libero str 2 frem til nå, og handler de på obs, der koster det 20 kroner pakken om man har coop kort, tror str 1 ligger på samme pris. I tillegg får man 6 pk våtservietter for 50 kr. Fra str 3 og opp ligger det rundt 35 kroner tror jeg..

lilletroll er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no