Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-09, 23:08   #241
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Livslærdom

[quote=zeppelin;1621432 - ikke innrøm at du har fortalt eller deltatt i kreftvitser[/quote]

For da blir Skvetten gneldrekjerring.

 
Gammel 28-04-09, 23:10   #242
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

For da blir Skvetten gneldrekjerring.

vi har vel alle en gneldrekjerring i oss

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 23:25   #243
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom

Jeg prøver å forestille meg hva kreftvitser handler om, men jeg har tydeligvis aldri hørt en.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 23:51   #244
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg prøver å forestille meg hva kreftvitser handler om, men jeg har tydeligvis aldri hørt en.

Jeg skal ikke si det for sikkert altså, men det slår meg at de kanskje handler om kreft.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 00:06   #245
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom

Ya think?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 08:03   #246
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom

Ikke send SMS når du er sint på noen. Om du så har behov for å klage til en venninne om en annen venninne som du synes bør ta et hint, så for all del - ikke send det til den venninna du er sint på. - Hun tar iallefall hintet da - i og med at hun får det sort på hvitt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 08:33   #247
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg prøver å forestille meg hva kreftvitser handler om, men jeg har tydeligvis aldri hørt en.

Legen: Jeg har dårlige nyheter, herr Olsen. De har kreft. Den kan ikke behandles, så De har bare kort tid igjen å leve.
Olsen: Å nei! Det er jo forferdelig! Akk og ve!
Legen: Det er dessverre ikke alt, herr Olsen. De har også Alzheimers.
Olsen: Har jeg Alzheimers, sier De? Usj, det var ille. Men det kunne vært verre - jeg kunne jo hatt kreft.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.

Sist redigert av Mauser : 09-05-09 kl 08:12.
Mauser er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 08:43   #248
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom

Før du reiser på to ukers sommerferie: Husk og tøm søpla.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 09:00   #249
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Legen: Jeg har dårlige nyheter, her Olsen. De har kreft. Den kan ikke behandles, så De har bare kort tid igjen å leve.
Olsen: Å nei! Det er jo forferdelig! Akk og ve!
Legen: Det er dessverre ikke alt, herr Olsen. De har også Alzheimers.
Olsen: Har jeg Alzheimers, sier De? Usj, det var ille. Men det kunne vært verre - jeg kunne jo hatt kreft.

Isj, pinglevits.

 
Gammel 29-04-09, 09:05   #250
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

I propellhjemmet en gang når det ble kokt makaroni:
-Kan du holde skyllegreia? Jeg skal helle av vannet. sier propellmannen.
-Ja. svarer jeg.
Mannen tar kasserollen og skal helle av vannet. Av en eller annen grunn begynner han å helle litt for tidlig. Så i stedet for helle over vasken og i skyllegreia så heller han det kokevarme vannet på gulvet og over mine føtter!

Lærdom av den episoden er at man skal ikke være snill og hjelpe til. Ikke husker jeg hva skyllegreia egentlige heter heller.


En annen viktig ting å huske på når man ryggen bilen er at det kan være en stooooor kjempestein med spisse hjørner i blindsonen. Å rygge inn i den kan medføre utgifter på en 60 000 kr.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 09:36   #251
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Livslærdom

Uff, da Propella. Dørslag, heter det.

Nyervervet lærdom: Du kan ikke regne med at noen, verken din søster, servitøren, andre gjester, eller de som jobber i kassa på Kiwi, sier ifra til deg om at du har på deg genseren på vranga. Det må du ta helt og holdent ansvar for selv.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 10:06   #252
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Når du har parkert til venstre for en stor betongkloss, ikke sving til høyre når du skal kjøre igjen. Det blir dyrt.

Når du hører et rabalder under bilen når du kjører, ikke fortsett å kjør til du finner et passende sted for å stoppe og få sjekket dette. Stopp med en gang mens bremsene ennå virker litt.

Når det står på et skilt inn i bussen "ikke gå over veien før bussen har kjørt" bør du ikke gå over veien før bussen har kjørt. Det kan hende du blir påkjørt og havner på intensiven.

Når du hører en rar tromling under bilen, bør du sjekke dette med engang. t kan være plata under som er falt ned. Det blir også dyrt.

Når du har brukket kragebein og en arm, bør du ikke skli på isbre i helling bare fordi de andre gjør det. Det kan føre til ytterligere brudd fordi du ikke klarer å stoppe.

Når det står "forbudt" på et skilt i slalombakken, bør du skjønne at det er en grunn til at det er forbudt, ellers havner du på sykehuset for n`te gang.

Ikke bytt tampis når du skal trene, og glemme å sette i den nye. Det fører til ubehageligheter.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 11:00   #253
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Nyervervet lærdom: Du kan ikke regne med at noen, verken din søster, servitøren, andre gjester, eller de som jobber i kassa på Kiwi, sier ifra til deg om at du har på deg genseren på vranga. Det må du ta helt og holdent ansvar for selv.

Du kan heller ikke regne med at noen forteller deg at du har gulp nedover ryggen på regnkåpa di. Et halvt års tid.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 13:16   #254
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom

Om du kjører automat. Husk sette bilen i P når du parkerer.

Iallefall sørg for å ha to damer stående tilgjengelig på P-plassen (om du i verste fall har glemt det) når du kommer ut av butikken, med en baby i arma, og ser at bilen ruller MOT en hel rekke med andre biler.

Sørg også da for å være rask i reaksjonen, sleng barnet til de to damene (på 65 + i alder) og løp foran bilen og stopp den med armene.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 13:21   #255
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Livslærdom

Når du, etter en meget fuktig jobbfest kommer hjem og nøkkelen ikke passer i hullet , sørg for å ringe til rett nummer når du mener å vekke din sovende ektemann...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 18:06   #256
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Når lilledødter klarer å klore ut d og s fra tadtaturet på pc'n, då vær dikker på at su detter se inn igjen på riktig pladd.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 18:24   #257
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Når lilledødter klarer å klore ut d og s fra tadtaturet på pc'n, då vær dikker på at su detter se inn igjen på riktig pladd.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 20:48   #258
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Livslærdom

Når du har alarm på ytterdøren din, ikke smell døren så hardt i igjen at magnetkontakten knuser. Det fører til at alarmselskapet ringer og sier de har mottat sabotasjealarm fra din bolig.

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 21:14   #259
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Om du kjører automat. Husk sette bilen i P når du parkerer.

Og har du manuelt gear, er det veldig kjekt å la være å parkere bilen i fri. Spesielt om bilen står litt i nedoverbakke. Det kan være en interessant opplevelse å smelle igjen bildøra, for så å se at bilen begynner å trille pent og forsiktig ned bakken, for så å stoppe i et nettinggjerde nede i ei grøft - selvsagt på en lørdag på parkeringsplassen til et av de heller store kjøpesentrene sentralt plassert her i landet. Det kan også være en ganske interessant opplevelse å kjøre samme bilen bortover grøfta og febrilsk leite etter et sted hvor man kan få bilen opp på asfalten igjen.

Har jeg hørt noen rykter om.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 29-04-09, 21:32   #260
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Livslærdom

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ikke send SMS når du er sint på noen. Om du så har behov for å klage til en venninne om en annen venninne som du synes bør ta et hint, så for all del - ikke send det til den venninna du er sint på. - Hun tar iallefall hintet da - i og med at hun får det sort på hvitt.

Done.

Teflona er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no