Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oppskrifter på ditt og datt (punktum)

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 22:51   #61
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

I mine øyene er eggkoker det mest unødvendige som kan finnes på et kjøkken. (ananasskjærer er mer anvendelig til og med) - Koker man egg ved at man legger de i kaldt vann og koker opp, sprekker de ikke og blir hardkokte på 10 minutt, smilende på 7 og bløtkokt på 5. sånn ca...

Bare lyden på eggkoke-alarmen er jo nok til å hate en eggkoker..

Jamen, jeg fikk den i gave jo....
Skal jeg kaste den eller la den stå å samle støv noen år til?

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 08:36   #62
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Jamen, jeg fikk den i gave jo....
Skal jeg kaste den eller la den stå å samle støv noen år til?

Du kan gi den til fretex - Eller så er det sikkert noen som synes det er en super greie. Setter du den utenfor elkjøp etc, er det garantert noen som tar den og er glad og fornøyd!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 11:17   #63
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)

Ananaskutteren er jo GENIAL for oss som elsker ananas

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 11:54   #64
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)

Ikke et vondt ord om ananaskutteren! Jeg var så fornøyd da jeg endelig klarte å dele opp ananasen på en estetisk måte.

Ang. oppskrifter så leser jeg oppskrifter til inspirasjon, men jeg bruker ikke oppskrifter i det daglige. Boller, lasagne og sånt går på autopilot (sånn sett er det en oppskrift som gravert inn i lillehjernen). Jeg bruker oppskrift hvis det er noe spesielt jeg skal lage som jeg ikke har laget før.

Sist jeg brukte oppskrift var i helgen for da laget jeg LilleLeos meksikanske rekegryte ().

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?

Sist redigert av Veronal : 05-07-07 kl 16:02.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 15:14   #65
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)

Opprinnelig lagt inn av Bauche

I mine øyene er eggkoker det mest unødvendige som kan finnes på et kjøkken. (ananasskjærer er mer anvendelig til og med) - Koker man egg ved at man legger de i kaldt vann og koker opp, sprekker de ikke og blir hardkokte på 10 minutt, smilende på 7 og bløtkokt på 5. sånn ca...

Men da er jeg jo nødt til å passe tiden :greieraldriåpassetiden:

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 15:54   #66
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppskrifter på ditt og datt (punktum)

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg bruker skjelden oppskrifter, jeg tar en dæsj av ditt og en dæsj av datt.

Men jeg liker å lese oppskrifter for å få impulser til nye ting å lage eller ha i rettene.



Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Men da er jeg jo nødt til å passe tiden :greieraldriåpassetiden:

Still alarmen?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no