Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du pulsklokke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har du pulsklokke?
Ja 65 59,09%
Nei 29 26,36%
Ja,men bruker den ikke. 13 11,82%
Nei, men ønsker meg. 3 2,73%
Deltakere: 110. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-21, 09:58   #21
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har en Garmin Fenix 5x Plus. Trener hver dag og bruker den til å registrere øktene og følge med på utviklingen av formen. Bruker alltid pulsbelte i tillegg når jeg trener, det gir en mye mer presis avlesning.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 10:10   #22
Annki
Englemamma
 
Annki sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.584
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har tidligere bare brukt Polar, har en Polar M400 og en PolarA370, men nå har den ene bestemt se for å ikke synkronisere med appen og den andre tar ikke lading, så nå har jeg bestilt ny.

Denne gangen ble det en Garmin Forerunner 245 Music, veldig spent på den, første gang med noe annet enn Polar! Har fått melding om at den er klar for henting i dag, så den skal testes i helgen, forhåpentligvis på skitur! :-)

Jeg bruker klokka daglig og logger alle treningsøkter, turer osv.

__________________
1997 - 2009 - 2010 - 2013
Alltid elsket, aldri glemt...
Annki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 10:10   #23
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Ja, jeg fikk til bursdagen min i sommer og er superfornøyd.

Bruker den ikke som treningsklokke, men primært for skritteller og fordi den er kobla opp mot telefonen slik at meldinger og anrop kommer på klokka. Det er fordi jeg ikke alltid har muligheten til å ha mobilen helt i nærheten og det er greit når Lillebror kommer hjem fra skolen at han kan nå meg.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 10:30   #24
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Ja, jeg har en Garmin. Jeg bruker den hovedsakelig til kondisjonstrening og kilometermåling. For min del er det motiverende å se at en økt som føltes slitsom, faktisk var slitsom, og se at jeg trener riktig. Statistikken på hverdagsaktivitet er også god å ha med seg.

Jeg klarer dessverre ikke å sove med klokka på.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 10:41   #25
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Har Applewatch, syns det funker bra.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 10:51   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg klarer dessverre ikke å sove med klokka på.

Ikke jeg heller, men da mannen min gjorde det, var det veldig tydelig at klokka hans også målte min søvn, så det var ikke så mye poeng egentlig. Han sov som en stein, men det så ut som han hadde sovet veldig urolig de nettene jeg gjorde det.

Nå hadde vel klokka mi trodd jeg var på vei til å dø om jeg brukte den om natta, siden jeg ammer hele natta.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 11:03   #27
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Bruker klokke med pulsbelte på brystet. Pulsen er viktigst å holde øye med når jeg skal løpe sakte i lav sone, krever en del konsentrasjon å holde seg der. Ellers vil jeg gjerne se distanse, tid og kartet.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 12:15   #28
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Har ikke, og vil ikke ha heller. Jeg blir fort opphengt i tall så jeg tror jeg har det bedre uten. Det er også grunnen til at jeg ikke har badevekt.
Men nå driver ikke jeg med løping heller da, bare styrketrening,og sykling når været tillater det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 15-01-21 kl 12:27.
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 12:25   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Apple Watch. Brukes daglig til å overvåke puls under trening. Jeg må, så jeg er glad det kan gjøres med noe såpass hendig. Og kjekt å ha.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 13:08   #30
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Har Apple Watch, men har ikke brukt den på snart et år. Jeg ble såpass opphengt i alle tallene at jeg ble syk av det. Savner dog den smarte delen av klokken.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 13:49   #31
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Har pulsklokke, bruker den ikke fordi jeg får utslett av den.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 14:04   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har fitbit og den har jeg på armen hele tiden, men jeg tror egentlig aldri at jeg bruker den til å se hva pulsen min er. Den har andre oppgaver for min del.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 14:11   #33
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har en Polar. Bruker den hele tiden, men ikke om natten. Syns det er en kjekk dings, som gir meg skryt når jeg trener. Ulempen er at den er hvit, og selve klokken har begynt å bli gul i fargen, klarer ikke å vaske det vekk.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 16:22   #34
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.319
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har Garmin Venu, veldig fornøyd med den. Bruker den til å registrere trening, søvn osv. Følger med på pulsen når jeg trener. Bruker pulsbelte av og til.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 16:25   #35
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Har Apple Watch. Kommer snart til å kjøpe meg en Garmin Fenix, for å få mer data jeg kan nerde over og fordi har jeg lyst til å kjøpe meg litt moro i denne ganske kjedelige tiden.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 20:22   #36
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Ja. Motiveres mest av skritt, pulsbiten er ikke det viktigste og til det har jeg heller ikke den beste klokken.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-21, 23:08   #37
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Ja, har Garmin Vivoactive 4s og den brukes 24/7. Dog til ganske annet enn normalen. Jeg bruker den til å registrere hvordan kroppen funker, og som en ekstra påminner når jeg må ta det med ro. Jeg skal til enhver tid ikke bruke mer enn 70% av energien min, og det kan man jo tenke seg er rimelig vanskelig å forholde seg til - for hva er vel det liksom?! Så jeg bruker den aktivt for å unngå post exertional malaise. Til det så brukes i hovedsak puls, stress og body battery. Søvn er også greit å følge med på. Klokken er veldig mye til hjelp

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 10:25   #38
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har Polar Ignite og bruker den til å følge med på treningen min.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 10:30   #39
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Ja, hatt i mange år. Skiftet nettopp fra Fitbit til Garmin. Bruker den til å holde orden på menssyklus i tillegg til motivasjon til bevegelse og sjekk av søvnmønster.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-21, 11:07   #40
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Fikk en sinnsyk sak av mannen min til jul. Det jeg egentlig ønsker meg var en nett og fin smartklokke - for å få innkomne meldinger etc. Det jeg fikk var en klokke som hadde fått yrkesmilitære til å sikle. En enorm sak, med absolutt alle mulige tenkelige parametere. Skal bytte.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no