Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du pulsklokke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har du pulsklokke?
Ja 65 59,09%
Nei 29 26,36%
Ja,men bruker den ikke. 13 11,82%
Nei, men ønsker meg. 3 2,73%
Deltakere: 110. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-21, 21:49   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Har du pulsklokke?

Hvis ja, bruker du den, og hvorfor bruker du den?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 14-01-21 kl 22:18.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 21:52   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har en smartklokke som også måler puls hvis jeg vil. Den er ikke like pålitelig som pulsbelte, så når jeg er på spinning bruker jeg belte i stedet, for å vite hvor mye jeg skal gi på.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 21:53   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Har du pulsklokke?

Hvis ja, bruker du den og hvorfor bruker du den?
Det lurer jeg på i kveld...

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 14-01-21 kl 22:00.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:05   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Bahh, skrev visst i feil tråd i det de ble slått sammen eller noe

Nei, jeg har ikke. Jeg har skritt-teller-klokke som jeg ikke bruker for jeg har rotet den bort da jeg la den fra meg etter gjennomført dytt.no kampanje på jobb i høst. Jeg lurer av og til på om jeg vil ha smart-klokke, og de teller jo ofte puls også, men det har jeg ikke bruk for. Jeg trener ikke, og har ikke interesse av pulsen min sånnsett. (utover å ha en)

Men vher gang jeg har spist middag sammen med min svigerinne fastslår jeg at en smartklokke for meldinger og mail og sånn, nei, det bør jeg ikke ha

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:08   #5
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Ja, men pulsmålingen er ikke sånn kjempeviktig for meg. Jeg motiveres av statistikk, så skritteller, og ikke minst etasjeteller, er veldig kjekt. Men den viktigste grunnen er at den sier i fra når jeg får meldinger, ringer osv. Synes det er nyttig å f.eks. ta en titt på klokka for å sjekke om det er skolen som ringer mens jeg jobber eller noen jeg kan ignorere.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:20   #6
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har Apple watch.

Har egentlig ikke behov for for å trakke skritt osv men pulsen min øker ofte før et epilepsi anfall så jeg har lært å sette meg ned vist pulsen plutselig går fra 50 til 130 slik som i går. Da piper klokken.

Den trakker også metning og den faller når jeg har anfall.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:29   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har Fitbit som jeg bruker. Tidligere har jeg hatt pulsmåler med pulsbelte, det gidder jeg ikke å bruke lenger.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:31   #8
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg trener hver eneste dag, ofte flere økter i løpet av dagen og har en av markedets mest avanserte pulsklokker. Den brukes 24/7 året rundt og måler alt mellom himmel og jord (og vel så det.)
Delvis brukes pulsklokka fordi jeg trener så mye at det er viktig å intensitetsstyre treninga mi så jeg får restituert nok, delvis for å holde styr på hva og hvor mye jeg har trent og så er jeg jo en treningsnerd som elsker duppeditter som gir meg info de fleste ikke aner hva er for noe en gang.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:41   #9
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Nope. Jeg bruker endomondo på løpeturer men tenker ellers at jeg sikkert beveger meg nok.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:48   #10
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Ja har en fitbit. Jeg liker å ha klokke på jobb siden jeg synes det tar seg bedre ut å ta en titt på klokka enn på en telefon under samtaler med brukere. Ellers litt gøy å følge med på puls, søvn, skritt og slikt.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 22:52   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Hvis ja, bruker du den og hvorfor bruker du den?
Det lurer jeg på i kveld...


Jeg kjøpte den i utgangspunktet fordi jeg ville ha en klokke som telte skrittene mine. Nå liker jeg å følge med på sovemønster, hvilepuls og sånne ting.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 23:04   #12
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Ja, men for øyeblikket er den ødelagt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 23:18   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Ja, jeg har en fra Polar. Akkurat nå bruker jeg den til å se på søvn og som klokke - men før mars 2020, brukte jeg den for å tracke trening, det har jeg egentlig intensjoner om fortsatt....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-21, 23:25   #14
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Selv har jeg hatt en fit-bit, men har ikke virket, iallefall ikke i bruk etter at jeg byttet mobil for to år siden. Nå kom mannen hjemom med en til seg og en til meg. Lurer på om det er et hint om et eller annet.....

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 06:31   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har treningsklokke, en Fitbit Versa. Har brukt den daglig i to år og blir motivert av å se resultatene. Den måler puls, men ikke like nøyaktig. Den ser jeg mest på for å overvåke intensiteten på øktene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 07:22   #16
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jepp. Har den som regel på hele tiden, men bruker den når jeg trener. Har også en Apple watch som teller skritt og sånn...

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 07:55   #17
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Fitbit. Det er liksom klokka mi. På heile tida.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 08:34   #18
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Hvis ja, bruker du den, og hvorfor bruker du den?

Ja, jeg har og går med den hele tiden. Jeg trener nesten hver dag og har ikke noen annen klokke.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 08:35   #19
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg har epleklokke, men er ikke så opptatt av akkurat puls. Jeg liker statestikken, kart over treningsøkter og smartfunksjoner. Kjekt å ha den pulsmålingen da. Bruker den hver dag, det hender jeg tar den av hvis jeg pynter meg (har annen klokke som er finere. )

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-21, 08:44   #20
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du pulsklokke?

Jeg hadde Polar pulklokke og belte i flere år, men gikk over til Apple Watch for en del år siden. Jeg bruker den til alle treningsøkter (annen app), og synes at de innebygde prestasjonene er motiverende for å holde meg aktiv.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no