Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tør du gå på villis?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-21, 11:42   #121
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.975
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tør du gå på villis?

Ispigger når man går på naturis bør være like selvfølgelig som bilbelte i bil. Jeg er blitt vant til å gå med ispigger nå, og føler meg utrygg uten. Og helst ryggsekk med klesskift i vanntett pose. Det gir oppdrift også. Butikkene var utsolg for kasteliner tidligere i vinter, så det har jeg ikke enda. 'Alle' gikk på skøyter her tidligere i vinter.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 11:58   #122
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tør du gå på villis?

Takk, banana!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 13:08   #123
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tør du gå på villis?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg har vært på tur rundt Nøklevann i dag, og så en del folk på isen. Jeg var alene kunne ikke se noen form for merking (bambuspinner), så jeg nøyde meg med å ta bilde av noen av dem som gikk der. Det fristet litt faktisk.

Ifølge nettsidene til Skiforeningen har de kjørt snøscoter over Nøklevann i helgen. Det trygger meg en del, selv om os og slik muligens er tynnere. Jeg kjenner ikke det vannet så godt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 14:41   #124
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tør du gå på villis?

Jeg har ingen problemer med å gå på oppkjørte skiløyper over vann som er høyt trafikkerte (av folk på ski og bein). Sjekker selvsagt føremelding og tar egne vurderinger dersom det er tidlig eller sent på sesongen.

Kan også gå på islagte vann som er godkjent av kommunen, eller om jeg er ute med folk som har erfaring og kan sånt. På fjord ville jeg vært mer forsiktig og aldri gått ut på egen hånd, men dersom kommune eller kjentmann (som man stoler på) inviterer med ut, ville jeg forholdt meg til merket område.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no