Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Snart for lange øyenvipper!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-14, 23:40   #141
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg sluttet, de ble FOR lange. Så nå synes jeg de er altfor korte, og har tenkt å starte igjen.

Hvordan var det når du sluttet? Jeg har lest skrekkhistorier at man mister vipper og det som verre er.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 23:42   #142
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Stimulash. Det er jo mange i samme fase, så de ble litt tynne og korte en stund, men ingen krise.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 12:19   #143
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Mine vipper gikk tilbake til den lusne tilstanden de var i før jeg begynte. Det føltes selvfølgelig helt ille når de lange fine vippene falt av en etter en, men de nye vokste jo samtidig ut, så jeg var aldri vippeløs. Forskjellen er jo enorm, så det å slutte kan virke mer dramatisk enn det er fordi man har glemt hvordan det var da man ikke brukte serumet.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-15, 12:44   #144
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Er det noen som kjenner til Stimulash intenso? Er det noen som prøver å flyte på Stimulash-navnet eller er det en annen variant?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-15, 13:38   #145
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.852
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Tv2 hjelper deg testet vippeserum. Og castor oil, lakserolje. Castor oil vant testen, du får kjøpt oljen i helsebutikken til en veldig mye mer sympatisk pris enn vippeserum. Bruk en gammel mascarabørste. Jeg har kjøpt og brukt noen få dager, men har glemt det bort i sommer. Nå skal jeg jammen huske på det hver kveld - takk for påminnelsen!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-15, 14:57   #146
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Castor Oil = Laksérolje, fås på apoteket!

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-15, 13:00   #147
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Slutter du varer lengden en stund. Så i ny og ne faller vipper av og nye kommer. Det er ikke sånn at alt detter av på en gang. Så vil du en periode ha litt variende lengde på vippene. Litt kort og litt langt. Og så vurderer du om du kanskje burde startet opp igjen.

Har brukt serum i sommer jeg også (2. gang jeg bruker det), og nå begynner det å ligne noe. Med mascara er det nesten som falske vipper. Men mine er ikke så mørke, så jeg må bruke litt mascara for at de skal markere seg litt mer. Xlash heter den jeg har gått for.
Jeg tenker jeg bare skal begynne å bruke det litt sjeldnere nå, etter å ha brukt det nesten hver kveld i sommer. 1-2 ganger i uka.


Sist redigert av Dronningen : 18-08-15 kl 14:56.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-15, 14:52   #148
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.893
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Mulig jeg må lese tråden igjen, men hvordan virker dette greiene? Hva er det feks i lakseroljen som gjør at noe vokser fortere?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-15, 14:54   #149
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Hvordan påfører dere Castor oil? Og hvor mye?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-15, 18:49   #150
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Er det noen som kjenner til Stimulash intenso? Er det noen som prøver å flyte på Stimulash-navnet eller er det en annen variant?

Ingen?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-15, 23:34   #151
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg bruker en gammel maskarabørste som jeg dypper i Castoroljen og påfører på vipper og bryn. Har brukt det noen uker nå, men har ikke merket noe effekt enda. Venter spent

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 11:06   #152
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg er veldig overrasket over at vippeserum har en sånn appell på FP.

Vippeserum er opprinnelig utviklet på bakgrunn av at medisin mot grønn stær hadde hårvekst som en av flere bivirkninger. En ting er å akseptere risiko og bivirkninger når man står i fare for å bli blind, noe annet er å påføre seg risiko av kosmetiske årsaker.

Grunnen til at noe virker er jo at man påfører kroppen en kjemisk substans som har en virkning på kroppen. Når noe blir tatt opp av kroppen, er det ikke uten videre et rent lokalt opptak.

foruten kosmetiske "fordeler" medfører det også kosmetiske ulemper - hårvekst andre steder om man får det på seg der, endring av farge på regnbuehinnen, mørke partier rundt øynene, og det kan påvirke fettcellene rundt øyet så man får innsunkne øyne.

Jaja. Gjør hva dere vil. Men ligg endelig unna hvis dere er gravide, virkestoffet er også en substans som kan fremkalle abort osv.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 11:26   #153
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Lakserolje på øyevippene altså?
Da jeg var gravid med minsten så leste jeg om lakserolje for å få raskere fødsel. Nå skal man altså ha det på øyevippene.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 11:28   #154
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Men hva med Castor oil, har den så mye bieffekter da? Den skal jo ikke svelges.

Googlet den og leste, men finner bare utslett som utvortes bieffekt. (NB, jeg har ikke lest mye, bare første linken)

Fant mye annet den kan brukes til. Tynt hodehår, mørke ringer under øynene, kan redusere tynne rynker og så videre. Det er vinn-vinn siden håret mitt har blitt tynnere og jeg nesten ikke kan dekke ringene under øynene med sminke lenger. OK, det er sikkert overdrevet men hvis en flaske er billig så...

Men lukter den ille?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-15, 18:42   #155
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Menne, mannen min som har stær, han har jo øyedråper og han han opplever at øyebrynene blir borte om det renner dråper på dem over tid. Skulle jo egentig tror det var omvent da?

Og denne Castor oil? Er det bare den eller funker alle lakseroljer?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 09:34   #156
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Eller, som jeg solgte til en kunde som kom innom: Laktulose. Hun ba om noe hun hadde sett på TV, som begynte på La... og som egentlig fungerte som et avføringsmiddel. Jeg disket opp med Laktulose, og både hun og jeg var strålende fornøyd. Helt til noen fortalte meg om programmet og den nye "Lakserolje"-boomen...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 10:12   #157
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.238
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Billa. Denne kommer jeg til å flire av hele dagen.

Jeg har (selvfølgelig, ) prøvd castor oil. Syns det fungerer like bra som serum men er litt klissete. Kjøpte en pakke med 100 engangsmaskarabørster fra e-bay (også og ingen overraskelse for de som kjenner meg). Har har pause i sommer men starter opp igjen nå.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 10:36   #158
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Eller, som jeg solgte til en kunde som kom innom: Laktulose. Hun ba om noe hun hadde sett på TV, som begynte på La... og som egentlig fungerte som et avføringsmiddel. Jeg disket opp med Laktulose, og både hun og jeg var strålende fornøyd. Helt til noen fortalte meg om programmet og den nye "Lakserolje"-boomen...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 10:40   #159
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.804
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Det som gir hårvekst som bivirkning er prostaglandiner, som er et "kjemisk sendebud" i kroppen ( det er vel ulike medisiner/ virkestoffer mot grønn stær, tror jeg). Og akkurat som det kan gi èn bivirkning, kan det også gi andre, som ikke er like pene.

Vet ikke riktig hva lakserolje inneholder. Men en gang i tiden var det også pop å bruke vaselin på vippene. De ble ikke rent faktisk lenger av det, men de ble litt mørkere, sånn at det kunne virke sånn.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-15, 10:49   #160
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Billa. Denne kommer jeg til å flire av hele dagen.

La meg si det sånn, vi ler fortsatt av denne. Det er en klassiker, og vi rullet omtrent rundt på gulvet bak i apoteket mens de andre i personalet forklarte hva hun egentlig hadde ment. Jeg gikk nemlig litt sånn hoderystende inn fra kassa, hva ER det folk har latt seg lure til kjøpe nå, liksom...

Må bare understreke: det er helt ufarlig å ta Laktulose på vippene. Det er et langkjedet polysakkarid. Riktignok helt utrolig klissete, men overhodet ikke skadelig.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no